-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Kamilb90

-
Hazen wielkie dzięki za tak obszerną odpowiedź. Ja od siebie dorzuce może jako pomoc może jedynie jako podgląd spis części i ich numery oryginału Schemat: http://www.fotosik.pl/zdjecie/0e18792f8db3ea24 Wykaz numerów części: www.fotosik.pl/zdjecie/ed11005e5675bcea www.fotosik.pl/zdjecie/c997a6cb3494cb6f www.fotosik.pl/zdjecie/54b5b7da314387fd Jeśli chodzi o wymianę skrzyni to na 80% będę ja podmieniał z drugiego auta, które mam i postaram się pełną dokumentację tu zamieścić.
-
Hezen wiesz może w którym miejscu zlokalizowany jest ten zawór? Co myślisz o wymianie skrzyni? bo w sumie nikt się jeszcze nie wypowiedział na ten temat
-
skrzynia ogólnie sprawiała problemy poprzedni właściciel regenerował ją w 2014 roku teraz przy wymianie oleju w skrzyni coś ja zblokowało że podczas przełączenia się na którykolwiek bieg dusiła silnik ale cudownie ozdrowiała po tym jak po włączeniu "D" dałem po gazie i auto ruszyło po przejechaniu kilku km skrzynia działa bez problemu już nie dusi silnika nie wiem czy to była kwestia błędnej procedury przy wymianie oleju i coś się zapowietrzyło czy przyblokowało w każdym bądź razie auto już jest sprawne jednak myśl o wymianie skrzyni na manual aktualna tylko mniej się śpieszę z działaniem bo oba auta są sprawne.
-
Witam wszystkich klubowiczów. Co sądzicie o wymianie skrzyni automatycznej na manualną? Samochodem bazowym było by A4 B5 1.9 TDI 110KM [AFN] 1997 w którym padła skrzynia automatyczna i ze swojego A4 B5 1.9 TDI 110KM [AFN] 1996 chciałbym wrzucić tam skrzynie z silnikiem. Wiecie może czy mocowania pedału sprzęgła oraz pompy sprzęgła są w w budzie z montowanym fabrycznie automatem? Czy może jednak trzeba tam coś wiercić dorabiać. Podobne pytanie co to samego zamocowania skrzyni mianowicie czy wystarczy przełożyć łapy i skrzynie manualną czy może trzeba tam jakoś kombinować żeby założyć łapy od skrzyni manualnej? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
a polecacie kupic dalej z takimi numerami: "8A0 959 655 C" czy moze inne bo kolega Tobike wspominal cos o nowszym. Moze wiec kupil bym nowszy jesli to ma jakikolwiek sens jesli tak to podpowiedzcie prosze jakich numerow szukac bo sensor o moich numerach na allego z przesylka juz za 17 zlotych widzialem mysle ze za taka cene mozna zaryzykowac i sprawdzic czy rozwikla to zagadke z bledami. to dosyc mnie zainteresowalo powiem szczerze bo w zeszla zime borykalem sie z ciezkim odpalaniem wiec uszkodzony sensor rowniez u mnie nie jest wykluczony:wink:
-
myslisz ze wymiana sterownika moze pomoc?? to jest ta magiczna skrzyneczka za panelem sterowania klima?? Po wymianie musze cos jeszcze robic czy wystarczy wyjac stary i wsadzic nowy??
-
wiec odradzasz kolejnych prob kodowania?? co radzisz?? co to za symulowanie rezystancji?? wyjasnibie laikowi?? po za tym przypomna ze bledy wyskoczyly mi nagle bez zadnej ingerencji w programie czy kodowaniu ani nawet mechanicznie nic nie bylo robione, po prostu wsiadlem do auta gdzies na wiosne i po przekreceniu zaplonu tak juz jej (audicy) zostalo
-
tak oczywiscie po zmianie kodowania wcisnalem "do it" po czym odsylalo mnie automatycznie do okna air bag lecz kodowanie sie nie zmienialo. Wiec sam nie dam rady sie z tym uporac a moze probowac jakies inne kodowania wpisywac??
-
no tak bylem w tej rubyce i tam gdzie moje 01022 poprawilem na 01002 i efekt byl taki ze tak jakby od nowa zaladowalo mnie do okienka AIRBAG z tym tylko ze po lewej stronie wciaz wyswietlalo stare kodowanie 01022 ---------- Post dopisany at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ---------- a to wgranie zawartosi do mojego kodowania na czym by polegalo?
-
o to chodzi?? ---------- Post dopisany at 19:14 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ---------- a po za tym jesli konfiguracja kabla byla zla to nie zmienil bym adaptacji w pozycji Engine a zmienialem tam dawke startowa bo mialem zle ustawiona i tam wszsytko sie udalo z tym tylko ze przed wejsciem w adaptacje wszedlem engine>>login i tu wpisalem "12233">>i dopiero wszedlem w adaptacje ps probowalem podobnie w air bag ale login nie pasuje
-
wyzej umiescilem foto gdzie pisze ze mam pelna rejestracje i dlatego sam nie wiem co jest grane
-
tylko ze jak tam wejde i odczytuje kanal 01 to widze jedynie tyle :
-
co do tych kostek to juz wczoraj cos tak mi switalo ze nie ma nic takiego bo sam wymienialem z miesiac temu fotel kierowcy i nie bylo kostki ale wolalem sprawdzic a dopiero potem sie wypowiadac. Dzis mam pewnosc i ani pod fotelem kierowcy ani pasazera nie mam kostek co do kodowania to tez mam problem bo vaga mam oczywiscie "full register" a mimo to wchodze tak jak mowicie w air bag potem adaptacje i potem kanal 01 i widze jedynie cos takiego wiec nie mialem jak sprobowac zmienic na 01002 przed wejsciem do adaptacji nie musze wejsc w logowanie wpisac tam jakis kod i dopiero w adaptacje?? dodam jeszcze ze po wejsciu w air bag i powyzej adaptacji wcisnalem recode i zobaczylem cos takiego i tam tez probowalem zmeinic to kodowanie ale po wpisaniu 01002 i nie zmieniajac tej drugiej konfiguracji wcisnalem "do it" niestety nic to nie zmienilo.
-
oki jutro sprawdze ten motyw sprawdze czy sa te wtyczki i jak je faktycznie zlokalizuje poczestuje je koktajlem WD40 :decayed: o rezultacie bede informowal
-
Tobike: mam jedynie 2 poduszki (kierowca pasazer) co do napinaczy pasow z tylu bladego pojecia nie mam co moge zrobic by pozbyc sie bledow wspomnianych na poczatku watku?? Jak zmienic kodowanie i oczywiscie na jakie? zaradny: tez czytalem gdzies w internecie wlasnie o tych wtyczkach ale niestety nie mam poduszek w siedzeniach co zmniejsza krag poszukiwan po za tym bledy jakie opisalem na poczatku wskazuja cos na poduche kierowcy i pasazera ale tak kazde polaczenie i wtyki sprawdzalem i nic :kwasny: raz jeszcze przypomne ze blad pojawil sie nagle bez wczesniejszej grzebaniny przy poduszkach ani okablowaniu. Po prostu wysiadlem z auta po jakims czasie wracal odpalam i blad wyskoczyl :kwasny: a po odczytaniu VAG'iem okazalo sie ze sa to dwa bledy: 00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 29-10 - Short to Ground - Intermittent