-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ilovevag

Informacje
-
Imię
Przemysław
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ilovevag zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
ilovevag obserwuje zawartość Audi A4 B7
-
Witam, mam mały problem silnik szarpie na zimnym. Po odpaleniu silnik na ssaniu chodzi równo i nie szarpie, gdy przestanie dostawać większa dawkę paliwa, zaczyna szarpać. Na komputerze pokazuję wypadanie zapłonu i czujnik wałka rozrządu przy wymianie rozrządu [był on wymieniony na nowy BOSCH] Pokazuję że położenie wałka jest przesunięte do przodu, ale rozrząd był założony nowy i poprawnie. Było sprawdzone nie dawno czy nie przeskoczył. Gdy silnik osiągnie tem. ok 70C to mija szarpanie. Ale nadal pokazuję wypadanie zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Podmieniałem cewkę na 2 garze [nowa NKG] nadal wypada Podobno była jakaś akacja serwisowa na cewki [weryfikują ją czy nadal jest] Silnik jest po generalnym przeglądzie [pompa oleju, rozrząd, wał po szlifie z panewkami, głowica po szlifie plus do tego nowe wałki, nowy popychacz, olej, filtry, termostat, uszczelniacze na wariatorze w dużo rzeczy ogarnięte] Minął miesiąc i takie rzeczy się dzieją Co to może być?
-
Panowie mam mały problem, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu bo wyskakiwał błąd, po wymianie nadal pali się błąd i wypadają zapłony na 2 i 4 cylindrze. Rozrząd sprawdzony czy nie przeskoczył, ale jest dobrze ustawiony. Co to może być? dorzucam błędy jakie wywaliło: 012600 - Klapa kolektora ssącego P3138 - 008 - różnica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217007 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 806 /min Obciążenie: 40.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 102.0*C Temperatura: 63.0*C Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar Napięcie: 11.557 V 000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 004 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217007 km Wskaźnik czasu: 0 000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 008 - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217134 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 665 /min Obciążenie: 22.3 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: 54.0*C Temperatura: 24.0*C Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar Napięcie: 13.970 V 001089 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa P0441 - 002 - nieprawidłowy przepływ - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00111000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 217134 km Wskaźnik czasu: 0 005634 - Zasilanie napięciowe zacisku 30 P1602 - 002 - napięcie za niskie - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 0 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Obciążenie: 0.0 % Prędkość: 0.0 km/h Temperatura: -40.0*C Temperatura: -40.0*C Ciśnienie rzecz.: 0.0 mbar Napięcie: 0.000 V
-
Witam, Panowie akacja serwisowa nadal trwa na cewki do 2.0TFSI?
-
Jakie koszta zrobienia do tych 263KM? Bo też mam 2.0T BWE z tipem i się zastanawiam nad większą mocą Co trzeba wymienić przy takim modzie?
-
Przyłączam się do pytania kolegi wyżej. I mam pytanie jaki olej do skrzyni HYH tiptronic 6 biegowy? Orgi za 160zł/l czy może być 75W90 dobrej firmy i będzie OK?
-
Ładna sztuka i powodzenia w modzeniu Podsunąłeś mi kilka rzeczy, które też ogarnę u siebie
-
Myślę, że jak się dobrze ogarnie to raczej wiochy nie ma
-
Felgi 10" nie wiem czy nie za szerokie. Na pewno będą mega ciężkie. AIR RIDE - nie lepiej gwint ? Zderzak przód. Zlituj się, ori s line Powodzenia w modzeniu A i pasy zapinaj. Ta klamra na drugim zdjęciu wpięta żeby buzer nie piszczał do wyrzucenia. Bezpieczeństwo ponad wszystko Też się właśnie zastanawiam czy 10" się upchnie w nadkola. Jak dla mnie AIR praktyczniejszy A co do zderzaka to chodzi mi o to - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/576141-B7-to-B8-Conversion PS. co do pasów poprzedni właściciel tak jeździł ja jestem zwolennikiem zapinania pasów.
-
Witam wszystkich W końcu zdecydowałem opisać się tu mojego nowego gruza. Jak na razie seria, ale w najbliższym czasie pojawią się jakieś mody. Audi A4 B7 AVANT 2.0TFSI QUATTRO PS. Ogarnę gruza po wymianie rozrządu, prawdopodobnie i pompy oleju. To wrzucę swoje zdjęcia. Rok modelowy: 2006 Silnik: 2.0TFSI 200KM/147kW BWE Skrzynia: Tiptronic [Autom. skrzynia 6-bieg. z napędem na cztery koła] HYH Lakier: L8/Z9Y Wyposażenie: Klimatyzacja Climatronic Skórzana tapicerka Kierownica 3 ramienna multimedialna Spryskiwacze reflektorów Sensor deszczu Sensor zmierzchu Lusterko fotochromowe Rolety na tylnych szybach Chromline Podłokietnik ze schowkiem 10x airbag Roleta bagażnika pionowa i pozioma Reflektory Xenonowe Światła przeciwmgielne Relingi dachowe El. sterowane szyby x4 El. sterowane lusterka El. składane lusterka El. regulowane fotele Pompowane fotele Podgrzewane fotele Zmieniarka CD Tempomat Komputer kolory FIS Uchwyty na napoje.... I teraz najciekawsza część tego opisu to: Planowane mody: Felgi 19" szerokie na 9-10" AIR RIDE [góra-dół] Kierownica z B8 lub TTS z łopatkami Zderzak przód [rzeźba z B8 z grillem od RS6 C5] z dokładką Zderzak tył z dyfuzorem Listwy na drzwi od S/RS na drzwiach Myślę na Ducktail na lotce od bagażnika Zmiana foteli na jakieś kubełkowe Recaro Zmiana radia na RNS-E + plus jakieś polepszenie car audia Ogarniecie lakieru + korekta Mechaniczne mody też jakieś się pojawią ale na razie 147kW wystarcza z przesiadki 1.9TDI 66kW Lista pewnie ulegnie zmianie WORKLOG: To było tak na szybko. Pozdrawiam
-
Czyli bez rzeźbienia się nie obędzie
-
Siema panowie, ktoś ogarnia taką przeróbkę w B7? podobno grill z rs6
-
Teraz znaleźć kogoś kto mi to ogarnie w okolicy Bełchatowa lub łodzi W którym miejscu trzeba ten otwór pod napinacz zrobić? Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
Witam Panowie. I ktoś ogarnął temat tej pompy z 1.8T bo u mnie prawdopodobnie do wymiany pompa jest więc jestem ciekaw czy nie ugryźć tego w ten sposób Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
-
Witam, nazywam się Przemek. Jeżdżę już 2 w swoim życiu Audi A3, ale może w niedalekiej przyszłości Audi A4 B6:wink: Pozdrawiam