Skocz do zawartości

mnichu1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnichu1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mnichu1

0

Reputacja

  1. SACHS 3000 951 872 << u mnie to sprzęgiełko przenosi wynik jaki mam w podpisie. Sprzęgło jest montowane w silnikach 170 konnych 2.0 TDI. Mozna polecić.
  2. A jaki u Ciebie siedzi intercooler ? Seryjny ? może tu problem...
  3. Aha.. w ten sposób Szczerze to się nie znam.... Auto można powiedzieć że dostało nową duszę (na wykresie nałożone inne wykresy... moja seria AVB i chip AVB - więc jest różnica )
  4. nandoz >> Sprzęgło dedykowane z silnika 2.0 TDI (170ps) 240mm SAC. Słynne BRD juby_p >> Dokładnie pomiar na 6 biegu Kapcie 245/40/18 Daron mi robił autko więc nie powinienieś być taki podejrzliwy ogólnie taki setup: >1.9 TDI AWX > pompki AL > GTB1756VK > kolektor spawany ori pod flanszę - lekko liźnięty wewnątrz. przyłącze pod EGR zaspawane. > sprzęgło 240mm (audi 2.0 TDI 170ps) > wydech 2,5 cala na jednym seryjnym tłumiku > skrzynia z 2.5 TDI V6 > FMIC > rozrząd "hydraulika" dla stabilniejszej synchronizacji. > dolot do turbo z puchy filtra 3" > przepływka wywalona. dawka ustawiona po ciśnieniu doładowania. > map sensor 053C (wcześniej miałem silnik AVB i musiałem zmienić) > zawór EGR na swoim miejscu ze względu na klapę gaszącą. Chyba wszystko
  5. U mnie pełne doładowanie jest już przy 2 tys obrotów ~1.9 bar. (2050 obr - 400nm - łamacz kręgosłupa).
  6. Siemka.. mój pierwszy post Chciałem przedstawić moją wydumkę.... Silnik AWX a turbo jak w temacie...GTB1756VK. Auto to passat... ale chyba mało ważne. Wynik 205,3hp oraz 467nm. Lekki dym jak na dworze grzeje pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...