Skocz do zawartości

Mayster1991

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mayster1991

Informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Miasto
    Niesułowo

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wiem, że takich pytań było tutaj mnóstwo próbowałem opcji szukania ale widocznie źle sformułowałem pytanie, czeka mnie wymiana klocków z przodu, silnik 1.8 arg 00r. Teraz pytanie czy jest różnica w rozmiarze klocków pod tarce 288 i 280 mm ? Jeżeli to to czeka mnie zdjęcie koła i cyknięcie fotki jeżeli nie to jakie klocki byście polecili w przedziale do 250 zł? Z góry dziękuję za wyrozumiałość i odpowiedź.
  2. Nieco odświeżę temat i się podepnę. Mam u siebie 1.8 ARG i chciałbym jednak zmienić jednostkę na mocniejszą. Wiadomo, że 1.8t byłoby rozwojowym zastosowaniem. W swojej audi mam porobione już kilka rzeczy jak giwnt czy komoletnie zmienione audio i nie chciałby go sprzedawać w celu zakupu innego z upragnioną jednostką. Pytanie teraz jaki silnik najlepiejbyłoby wybrać żeby jak najwięcej gratów pasowało z poliftowego ARG (półfis) i czy przy zmianie silnika na 1.8t musiałbym też zmieniać przedni pas i czy konieczna jest zmiana skrzyni? Proszę o wyrozumiałość ale byłaby to moja pierwsza taka przygoda i chcę zebrać jak najwięcej informacji co do tego co mi będzie potrzebne. Najchętniej przytuliłbym jakiegoś rozbitka ze skasowanym tyłem do przekładki. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  3. Przy zmianie radia trzeba albo piny poprzepinać albo kupić moduł specjalny. Hertzów nie polecam, mam takie i jest słabo. Za te pieniądze myślę, że można znaleźć coś lepszego, na forum strefy caraudio poczytaj. Ja też mam pytanie d tematu. Otóż wykręciłem stergo suba nokii i wyciągnąłem z niego wzmaka, żeby go z powrotem podłączyć żeby grały głośniki z drzwiach z tyłu, teraz pytanie, do czego go przymocować, żeby odprowadzał ciepło ? Wystarczy dajmy na to sama karoseria (do uchwytu na którym się trzymał sub) czy lepiej jakaś większa blaszana powierzchnia do niego i dopiero do uchwytu gdzie był sub całość żeby nie latało po bagażniku? Edyta: Czytając o tym jakie ludzie mieli problemy z tym wzmakiem, że się palił itp postanowiłem jednak go zamontować na tej samej blasze na której był przymocowany oryginalnie w subie, nie wygląda to może nazbyt elegancko ale swoją rolę spełnia w stu procentach, poza tym nie miałem na to miejsca ponieważ montowałem dedykowanego suba w boczek przez co miałem ograniczone pole manewru. Wszystko pięknie gra i śmiga jak trzeba.
  4. Też mam te głośniki co Fenrir i u mnie ściągałem tę gumową osłonę z magnesów i lekko spiłowałem dwa zaczepy na boczku te od wewnętrznej strony drzwi (od strony zawiasu w drzwiach). Ciężki temat z tymi głośnikami a i grać grają tak sobie, bez wygłuszania na nich ani rusz.
  5. Co do tyłu to masz zamontowany może moduł? Bez niego nie gra tył właśnie.
  6. No i wybór dokonany, głośnik SHX-10S4 300 watt rms, do tego wzmak sony xm 1502sx około 380 watt rms na mostku (używka), skrzynia dedykowana do avant plus kable hollywood 21mm2. Całość wyjdzie jakieś 900 zł, oprócz wzmaka cała reszta nowa. Budżet przekroczony ale trudno się mówi Teraz kolejne pytanie, czy trzeba wygłuszać blachę w boczku w którym będzie znajdował się subek i jak ogólnie przygotować bagażnik w jakichś ludzkich pieniendzach żeby to nie charczało na prawo i lewo na zewnątrz i w środku z powodu plastików, rejestracji itp itd.
  7. Z Hertzy nie wyciśniesz dobrego niskiego tonu. Wiem bo mam. Co do reszty nie wiem co i jak ale Hertze mogę Ci odradzić.
  8. Widziałem właśnie jakiś poradnik na necie jak samemu zmotać coś takiego, szkoda tylko, że koszt podobny jak dedykowanej, ale zapewne satysfakcja zupełnie inna. Z tym, że tam mieli to włókno w płynie jakieś niby i stwardniałą skorupę pokrywali dopiero żywicą, a w PL gdzie coś takiego dostanę? czy wykładać formę materiałem i wtedy pokrywać to żywicą? Co do Suba z rocforda to też o tej firmie myślałem, kolega ma 300 watówkę ale 12'' w a6c5 avant i robi tam naprawdę dobrą robotę ten subek.
  9. @bitelsik taką skrzynkę będę chciał dołożyć z czasem, póki co za tę cenę już mogę kupić porzadny głośnik w skrzyni, a tak za 300 dostanę samą skrzynkę bez głośnika, będzie hajs to się dołoży i dedykowany piecyk albo zmota się coś customowego, na dzień dobry chcę taką raczej mobilną skrzynię
  10. Co do budżetu właśnie sam nie wiem ile mam przeznaczyć. Skoro bez kondensatora to myślę, że coś około 600 zł na samego suba (już w skrzyni) i wzmaka. Co do lasera to znalazłem go w cenie +/- 40 euro z wysyłką. Więc tanio nie jest ale kusi mnie żeby to radyjko ogarnąć tym bardziej, stan ogólny wygląda nieźle, panel nie jest zniszczony ani zajechany, tylko ten nieszczęsny laser. Czyściłem go ponieważ myślałem, ze to może kwestia brudu ale jednak się wiesza ;/ Edit: dodam, że oprócz suba w aucie grało będzie (już gra) zestaw głośników od Hertza, przód 13'' tył 16'' na zwrotnicy z gwizdkami plus planuję wygłuszenie drzwi. Mam nadzieję, że taki zestaw wystarczy do odtwarzania przyjemnych brzmień w niskich i wysokich tonach (tutaj całą robotę robiłby sub).
  11. Witam, szukam jakiegoś fajnego suba i wzmaka do bagażnika, szukam raczej słabszego zestawu ponieważ nie słucham jakoś mega głośno muzyki w aucie, chodzi mi raczej o dobry dół i miękkie brzmienie, głośnik najlepiej 25 cm ponieważ z czasem chciałbym go przełożyć w skrzynkę, która zmieści mi się w boczek coś jak to : do tego jakiś wzmacniacz który by mi to ogarnął. Myślęo czymś w raczej niskiej cenie i nie koniecznie nowym. Pytanie teraz też czy potrzebny będzie do takiego zestawu kondensator i jakie kable do tego ogarnąć ? Myślałem o czymś o mocy 200 watt w RMS. Mam też jednostkę sterującą Pioneer deh 7700mp jednak mam w niej problem z laserem, widziałem nowe do własnego montażu na angielskim e-bay'u, w pl w dobrym warsztacie car audio jeden z mechaników powiedział mi, że się taki zabieg nie opłaca, dla nie wtajemniczonych dodam, że jest to jedna z lepszych oldschoolowych jednostek sterujących hi-end, w moim poprzednim aucie potrafiła wyciągnąć z ori nagłośnienia naprawdę dobre doły i mięsiste brzmienia. Pomożecie ?
  12. Ja póki co nie mam suba a sam obecnie przebywam za granicą ;d Sprawę ogarniał będę dopiero jak zawitam do PL czyli dopiero w sierpniu ;d Liczę na Ciebie i na to, że ogarniesz temat przede mną ;d
  13. Daj znać jakbyś już to zrobił jak wyszło i jakby Ci się chciało możesz jakieś zdjęcia zrobić ;d Nie wiem tylko jak to podejdzie skoro ori sub jest na jednej kostce a bose na dwóch...
  14. Zależy od efektu jaki chcesz uzyskać, ja mam z tyłu taki zestaw http://allegro.pl/glosniki-samochodowe-hertz-dsk-165-3-zestaw-system-i5395118085.htmli szczerze powiem, że nie jestem jakoś mega zadowolony, różnica jest nie da się ukryć ale nie tak wielka jak bym się spodziewał dlatego myślę teraz o użyciu właśnie wygłuszenia. Jeśli chodzi Ci o sam bas wtedy bym pomyślał jednak o czymś w bagażnik bo takimi głośnikami za dużo niestety nie ugramy tym bardziej pod ori radiem.
  15. Pany Jany, pod nie ori radio dałoby radę podłączyć sam sub z systemu Bose ? Chciałbym wymienić Ori na coś lepszego co nie będzie mi graciło w bagażniku i co nie pochłonie zbyt dużo pieniędzy ( sub w boczek z allegro z kablami, wzmakiem i kondensatorem to koszt około 1000-1300 zł). Pomyślałem więc o subie z systemy Bose tylko nie wiem jak się za to zarbać bo z tego co wiem ma on inne podłączenie i nie jestem pewien czy nie potrzebuje on też wzmaka. Ktoś się w taką wymianę kiedyś bawił? Dodam, że nie interesuje mnie instalacja całego zestawu bose bo mam nowy zestaw przód plus tył Hertz za 520 zł więc nie ma sensu chyba teraz kombinować i wkładać całe używane Bose.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...