Stokrotka

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Stokrotka

    1. Stokrotka

      A znasz moze kogos godnego polecenia i ktory nazywa sie lakiernik i nim jest?
    2. Stokrotka

      Dziekuje Wam bardzo ...skad wiem tak mi powiedzial lakiernik ktory po tym fakcie pomalowal ja a po jakims czasie znow lakier spuchl i zszedl. Postaram sie zrobic to tak jak piszecie, mam nadzieje ze pomoze. Dziekuje mam teraz nadzieje
    3. Stokrotka

      Witam wszystkich, Potrzebuje pomocy jak pozbyc sie remosolu z maski mojego auta???????????? Jakis HAM polal mi maske i teraz lakier mi schodzi ;( Czy zerwanie wszystkiego do zywego cos pomoze czy czeka mnie kupno nowej maski i malowanie? embarrassed Dziekuje z gory wawstokrotka
    4. Witam wszystkich , Po odpaleniu samochodu przejechalam pare metrow i w pewnym momencie pedal gazu przestal reagowac ...obroty samoistnie wzrosly do 1200, kontrolka od swiec zarowych po paru sek sie wlaczyla. Po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu auta zero zmian. Maxymalna predkosc do osiagniecia to 10 km /h. Wczesniej bylam na myjce recznej czy moze miec to z tym zwiazek nie wiem ale warto wspomniec. Pomocy co to moze byc? Pozdrawiam, stokrotka
    5. Stokrotka

      BArdzo dziekuje Pozdrawiam
    6. Stokrotka

      O matko pierwsze slysze o takiej zarowce, dostane ja na stacji czy to wiekszy zachod ?
    7. Witam, Czy wiecie moze jakie żarowki montuje sie w kierunkowskazach przednich ile H i ile W :> Pozdrawiam stokrotka
    8. Stokrotka

      Witam wszystkich, Poniewaz watek z brakiem mocy ciagle sie powtarza moze opowiem co mylo mojej niuni moze to wam podsunie pare pomyslów. Objawy: Najpierw jechala maxymalnie do 100km czasem, wylaczenie zaplonu na jakis czas dzialalo. Potem z biegiem czasu zaczela czesniej tracic na sile mimo ze pedal gazu byl w podlodze. POtem juz byla totalna masakra jechla max 40km. Myslalam ze mam turbine do wymiany a tu niespodzianka. Oddalam ja do fachowca i co sie okazalo: Wymienione zostalo: Zawor sterowania turbosprezarka przeplywomierz zawor ERG poprawiona instalacja podcisnienia Teraz niunia smiga jak nowka, czego i wam z brakiem mocy zycze. Pozdrawiam, Dominika
    9. Stokrotka

      Bardzo dziekuje. A wiesz moze jaki jest koszt takiego przedsiewziecia i ile to trwa?
    10. Szukam dobrego warsztatu polerskiego, czy korzystal ktos z Was z takich usług, mozecie cos doradzic?
    11. Stokrotka

      Witam, Czy znacie i mozecie polecic dobrego lakiernika w wawie. Mam zderzak do roboty po pierwsze nie znam gosci a po drugie krzykneli mi 600zl ....
    12. Stokrotka

      Wiem co czujesz mam to samo niestety, smarowanie kilka razy niestety nic nie pomoglo. Wczesniej byl zle ekspoatowany i teraz wychodzi wszystko. Moim zdaniem nic nie pomoze, procz wymiany na nowa. Zycze powodzenia.
    13. Stokrotka

      HEj, Wlasnie kupuje amorki SACHS olejowo-gazowe na przod do A4 czy to dobry wiybor myslalam bardziej o olejowkach no ale akurat takie sie trafily... A jakie sa wasze opoinie na ten temat Pozdrawiam, Dominika
    14. Stokrotka

      Moim zdaniem 17' 225/45/17' i przeklamania na liczniku najmniejsze.
    15. Stokrotka

      Przesliczne lampki. Gratuluje!!