Skocz do zawartości

Pawełek

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawełek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Pawełek

0

Reputacja

  1. Kolego nie licz na szybką odpowiedź, jak zapytałem o wymiary blaszki to ponad pół roku nie odpisał nikt. Szkoda, jak by udało Ci się samemu to daj znać, zaglądam do tego wątku
  2. Przy kręceniu kierownicą właśnie nic się nie zmienia Wyje jakby w okolicy tego dużego koła w dole silnika, które napędza cały pasek alternatora. To jest rozbieralne ?
  3. Co jest na tym zdjęciu? Chodzi mi o te duże koło na dole, mam wrażenie że z tamtąd dobiega wycie
  4. Jakie są wymiary tej blaszki? Z czego można zrobić ją, chciałbym to wiedzieć żeby zaopatrzyć się we wszystko i za jednym podejściem zrobić to przed blokiem Up Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam, mam problem, słychać wycie z okolic rozrządu wydaje się najgłośniej, co to może być?
  6. Witam, mam problem, kiedy kupowałem auto silnik był zarzygany olejem z lewej strony patrząc na silnik, sądziłem że to uszczelka dekla zaworów. Wymieniłem uszczelkę na nową Erling i po przejechaniu może 1 tysiąca km poci się, ale jakby tam poniżej tej uszczelki, czy to jest demontowalne? czy można wymienić tą pastę/sylikon użyty do uszczelnienia tych elementów? co to za miejsce z którego wydobywa się ten olej? up
  7. Mateusz podajesz chwilowe spalanie jakie pokazuje fis?
  8. To jak wymienisz sobie sondę to ja chętnie odkupię ta uszkodzoną :-) A tak na poważnie to długo już nim jeździsz? Wcześniej też miałeś podobne spalanie? Takie wyniki to nie jeden z tdi by Ci pozazdrościł
  9. Też mi się wydaje że strasznie wysokie te spalanie, może jeszcze ktoś podrzuci swoje? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  10. Witam. Proszę o opinie UŻYTKOWNIKÓW tego silnika ile spala. Kupiłem go bo wcześniej miałem podobny silnik w b5 ale spalanie było o wiele niższe. Aktualnie średnie 10-11L miasto 12-13L wszystko przy normalnej spokojnej jeździe bez używania klimy. Zastanawiam się czy 1.6 tak ma czy szukać przyczyny w cewkach świecach lub sondach. Proszę o wasze opinie
  11. Witam, Posiadam Audi A4 B6 Avant 2002, niestety nie było koła zapasowego ani lewarka, klucza, haczyka holowniczego, Czy lewarek i reszta podejdzie od audi a4 b5? up
  12. też to przerabiałem, jak wyprostowałem to pomogło ale za jakiś czas też troszkę nie do końca się chowała linka. Wygiełem mocniej w drugą stronę i nie ma siły żeby było nie tak, już długo tak jeżdze i jest ok, a często kręce tym pokrętłem
  13. dlatego wieje ci na szybe a nie na nogi bo w panelu pokręteł są linki i ta co odpowiada za ogrzewanie na nogi nie chowa się w pancerz tylko wygina i nie ruszy klapa. Wystarczy odkręcić ten panel, troche go wysunąć i np płaskim śrubokrętem nacisnąć na tą wygiętą linkę żeby się troche wygieła w drugą stronę. Oczywiście jeżeli nie masz klimatronika. żeby dostać się do tego musisz- wyjąć radio, odkręcić 4 śruby, zdjąć 3 pokrętła pociągając do siebie, tam zobaczysz 2 śruby na gwiazdkowy, ściągasz ten panel i masz 4 śruby od tego panelu sterowania nawiewami, odkręcasz i masz go już. robiłem to ostatnio w ciągu 5minut pod sklepem jak dziewczyna po sałate była.
  14. Witam, mam audi a4 z 95 roku i wkurzało mnie że wszystkie szyby mam na korbki więc kupiłem zestaw z allegro uniwersalny- silniczki przyciski okablowanie, ale działanie takiego zestawu pozostawia wiele do życzenia, słabe silniczki wolno chodzi ponieważ te silniczki tak jakby kręcą mechanizmem zamiast korbki, problemy z umocowaniem silniczków. A zestaw ten wygląda tak: to wszystko mam podłączone że jak włącze zapłon to świecą się przyciski i można otwierać i zamykać. Pomyślałem że pod tą działającą instalację podłącze oryginalne silniczki więc kupiłem zestaw który wygląda mniejwięcej tak: pochodzi on z audi po drugim lifcie, oczywiście na dwoje drzwi. i teraz taki mój problem i pytanie- do silniczka tego uniwersalnego dochodzą dwa kable czarny i czerwony, a do ori silniczków to jak dobrze zobaczyłem na szybkiego to chyba z 8 kabelków, jak mógłbym podłączyć te kabelki do tych dwóch przewodów żeby to zadziałało? Wie ktoś które przewody w kostce ori silniczka za co odpowiadają? ---------- Post dopisany 07-01-2013 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2013 at 21:30 ---------- pomóżcie... ---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:55 ---------- podobno można zrobić to jakoś wyprowadzając przewody bezpośrednio z silniczka, czy wie ktoś jak to zrobić żeby się dostać do tego? ---------- Post dopisany 09-01-2013 at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2013 at 18:17 ---------- up
  15. Witam, Chciałbym założyć elektrycznie sterowane szyby z przodu w a4 z 95r wersja bez elektryki szyb, wyposażona jedynie w el lusterka i el szyberdach i centralny zamek w kluczyku ale podłączony pod niefabryczny alarm firmy silicon. Wiem że do tego celu musze mieć : -boczki z przyciskami do szyb -prowadnice z silniczkami i mechanizmami -wiązki przewodów i moje pytanie, czy potrzebuje jakichś sterowników, przekaźników, modułów żeby to wszystko podłączyć i żeby działało tak jak standardowo w a4 z elektryką? jeżeli potrzebuje to gdzie one się znajdują oryginalnie chodzi mi żeby np po wyłączeniu zapłonu jeszcze przez jakiś czas mozna było otwierać i zamykać szyby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...