Witam. Mam problem z ubywającym płynem chłodniczym, ostatnio wymieniona została chłodnica spalin, ale płynu ubywa nadal, nie są to duże ilości ok. 30 ml. na miesiąc bez wzglęu od ilości przejechanych kilometrów. Wcześniej wytworzyli ciśnienie w układzie i nie było wycieków zewnętrznych więc obawiam się najgorszego czyli pękniętej głowicy. Auto z silnikiem caga, z 2009 roku, ma przejechane 255000 km. Zamierzam w tej sytuacji wymienić silnik, chciałbym zmienić na trochę z młodszego rocznika np. 2011, czy taki podejdzie i jeśli wymieniłbym "słupek" to może być caha, cagb? Rozmawiałem z mechanikiem, powiedział, ze nie ma z tym najmniejszego problemu, niestety wcześniej u "gościa" niczego nie robiłem więc nie jestem do końca przekonany czy mówi prawdę. Proszę o konkretne informacje osób, które już osobiście miały doświadczenie z taką sytuacją, lub mają pojęcie w temacie.
Czy ktoś mogłby mi dać jakiąś informację w moim temacie?