
Sadza
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sadza

-
Witam, zmieniłem furkę na polifta, rozrząd do wymiany wszystkjie klampty już mam ale... ciągle słyszę łańcuszek wałków. Okorzutnie i namacalnie sprawdziłem i zero luzu a ugnie się może 5mm czyli raczej jest ok. Ściągnąłem obudowę paska i moim oczą okazał się całkowicie nie działający tłumik drgań rolki napinającej. Tak sobie myślę że łańcuszek słychać bo rozrząd się luzuje co stuktuje opóźnieniami na wałkach. Hipotetycznie moze tak być? Jak wrzucić filmik to pokaże jak napinacz chodzi ?
-
Dobra chłopaki, czujnik temperatury wymieniony i faktycznie błąd zniknął i sie nie pojawia. ale w dalszym ciągu jak spadnie poniżej zera to odpala podobnie. Gdzie teraz szukać przyczyny? - Co do doładowania to jeszcze nie grzebałem, podziubie i zobaczymy. - Inny problem na blacie mam 75 stopni i na kompie sprawdziłem, że też 75 i nic więcej nie rośnie. Jak ją trochę docisnę to sie dzwignie na chwile. Czy to będzie wina termostatu?
-
witam, teraz jak temperatura opada poniżej zera to z rana mam ciężki rozruch, mianowicie odpali ale przez 2-3 sekundy się podławi podymi i sie obroty stabilizują. Jak jest cieplej to od strzała zapala. Podpiąłem pod vaga i oto takie błędy mi wyskoczyły: kasowanie nic nie daje. Muszę wymienić czujnik temperatury? Co muszę wymienić?
-
Nie raczej z dużym fisem się nie będę bawił. Powiedzcie mi jeszcze czy mogę bez problemów przełożyć kupiony licznik, czy muszę coś jeszcze kombinować w oprogramowaniu?
-
oj oj nie dobre informacje:kwasny: A da się to samemu naprawić czy raczej lipa. Cena za używane zegary na allegrrrr to też nie tanie. dobra ide popatrzec z jakiej firmy te zegarki.
-
Witam, w nowym nabytku z 2000 roku AHH, mam słabe podświetlenie zegarów. bardzo słabo działa na potencjometrze. Dodatkowo mam problem taki, że czasem nie podświetla licznika przy 2-3 tysiącach i szaleje wskaźnik poziomu paliwa. Zmienia położenie z E na F 5 razy na sekunde i po jakimś czasie pykania zatrzymuje się na rezerwie lub na pełnym. I co chwile dzwonek rezerwy i ikonka na zegarach. A i bym zapomniał żę czasami obrotomierz zatrzymuje się na 1000obr i jak odpale to wolne mam na 1900 (ale tylko na liczniku). Sprawdzałem wtyczki, luty licznika i pływak w baku. Na VAGu nie wykazał żadnych błędów. Również Vag poziom paliwa pokazuje w miarę ok. Co to może być.
-
Witam, dopiero teraz wymieniłem pompę, zrobiłem płukanie i zalałem świeżutki zielony febi. No i d*pa , może trochę się uciszyło i lżej chodzi, ale dalej ją słychać. Tak się zastanawiam czy ten olej jest ok? Gdzieś czytałem, że nie jednemy pomogła wymiana na orygilany olej audi a nawet pomagało zalanie hydraulicznymi ogólnie dostęnymi w marketach. Coś wiecie koledzy i koleżanki? P.S. Pompę mam firmy ZF, a kiedyś miałem citroena z automatem i ta firma wsadziła pompe do skrzyni i też klękła ---------- Post dopisany 16-07-2013 at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2013 at 14:21 ---------- wymirnilem na oryginalny olej i nic lepiej, dalej buuuuuczy. co teraz?
-
Siemanko, panowie zmierzyłby mi ktoś długość oryginalnego plastiku w prowadnicy oleju? Ja wymieniłem ten plastik bo już był cały spękany na taki PROWADNICA BAGNETU AUDI SEAT CORDOBA IBIZA 1.6 1.8 (2942840287) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jest do ADR i niby wszystko pasuje, ale wymieniłem oliwę( z filtrem) wlałem tak 3,4 litra i mam około 2mm nad max. Teraz nie wiem czy spuscić troszkę czy prowadniczka jest krótsza.
-
Dzięki za pitu pitu żeby coś napisać, ale czy ktoś potrafi konkretnie odpowiedzieć?
-
A czy pompa z A3 o numerach 038 145 255A podejdzie do mojej A4 zmieniają jej tylko koła. Bo ta a3 jest na jeden pasek a moja a4 na dwa.
-
Nie nie jak się nachylę na zbiorniczek hamulcowy(czyli tak jakby nad maglownice). Im bliżej wnętrza tym jęczenie wyraźniejsze. Ja mam taki spadek obrotów i głośne jęczenie jak przy maksymalnym skręcie ale przy minimalnym skręcie kołami (od ustawienia do jazdy na wprost). W zbiorniczku płynu wspomagania nic mi nie buczy i nic się nie pieni, a także żadnych wycieków nie zauważyłem. Wspomaganie działa bardzo lekko. ---------- Post dopisany 14-01-2013 at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2013 at 16:26 ---------- to może inaczej zapytam czy w maglownicy jest jakiś filterek, zaworek lub coś innego przez co płyn jest blokowany?
-
Cześć, kupiłem jakiś czas temu samochód i koleś mi powiedział że do wymiany jest pompa wspomagania, którą dorzucał gratis i faktycznie tak się stało. Jak się przyglądnąłem tematowi to pompa nie pasuje już po samym wyglądzie chyba do modeli po 1996. Wracając do tematu, wymieniłem płyn we wspomaganiu na febi zielony i może kapkę ucichło, ale zdaje mi się że to nie pompa bo jak odpalę brykę to nic nawet nie huczy(nawet jak gazuje) w okolicy pompy, ogólnie cisza. Jak się nachylę nad zbiorniczkiem hamulcowym to ewidentnie buczy (wraz ze wzrostem obrotów jeszcze bardziej) natomiast siedząc w aucie mocno buczy. Na rondzie i przy 2tys. to już ostro. Na postoju jak skręcę (bardzo powolutku) obojętnie w którą stronę to bardzo aż obroty spadają. Dziwna sprawa bo ogólnie wspomaganie chodzi bardzo lekko tylko po prostu buczenie zaczyna mi przeszkadzać. Da się coś z tym zrobić aby nie buczało?
-
Witam wszystkich, jestem Janek i też mam 17 lat, a ty skąd piszesz? Właśnie świeżo nabyłem prawie nową A4 b5 z 1996r. Przygotujcie się na wiele pytań od SADZY a lista się powiększa Na mechanice co nieco się znam, a jeżeli ktoś ma pytania odnoście mechaniki motocykli to walcie jak w dym postaram się pomóc.