
ST43
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O ST43

Informacje
-
Imię
Herr-mann-filterr
-
Miasto
Harbin
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Taka złota myśl z podręcznika dla akwizytorów...
-
ST43 obserwuje zawartość Olej z MoS2 do skrzyni quattro. i Gdzie kupię tłumik tylny do B5 quattro?
-
Szukam, szukam i niczego nie widać. Macie jakieś pomysły? Chętnie kupię też używany. Może być w marnym stanie.
-
Podpora wału !!!
-
Zalewał ktoś olej z dwusiarczkiem molibdenu do skrzyni czterołapnej ? Zaleca się mineralny 75W90, a mi chodzi po głowie "częściowo mineralny" z dodatkami. Proszę o opinie wraz z uzasadnieniem. MOTUL GEARBOX 80W-90 - Motul WWW.MOTUL.COM MOTUL GEARBOX 80W-90 - Motul
-
Ma ktoś pomysł którędy może ubywać chłodziwa z tyłu silnika ? Tam jest milion wężyków, sto króćców, a niczego ewidentnego nie widzę. Podczas jazdy ubywa mało (100ml/100km), ale raz w tygodniu rano mam pod autem mokro - szacuję to na 0,1-0,3 l. Nie rozumiem też dlaczego wycieka tylko kiedy jest zimny lub stygnie. Coś się kurczy... ? Są tam jakieś typowe miejsca awarii ?
-
Wybijanie wahaczy dolnych z kolumny - sposób praktyczny.
ST43 odpowiedział(a) na ST43 temat w Audi A4 B5
No nie wierzę, że palcem wypychasz stożkowy, dociągany nakrętką sworzeń . Może miłośnikom wymiany "raz w roku komplet wahaczy" nie sprawia to problemów. Mój komplet ma już kilka lat, nikt do niego nie zaglądał i co gorsze nic złego z dolnymi sie nie dzieje. Pytanie personalne do moderatora co chciał by o mnie wiedzieć. Śmiało proszę pytać. -
Ma ktoś łatwy, praktyczny, niskonakładowy sposób na wybicie wahacza tylnego (banana) z kolumny przedniej zawieszenia ? Wahacz nośny (przedni, prosty) idzie dość łatwo, bo jego śrubę z popuszczoną nakrętką opieram na podnośniku słupkowym, a w kolumnę naparzam młotkiem. Wychodzi DOŚĆ łatwo. Gorsza sprawa z wahaczem tylnym. tego nigdy nie udało mi się wybić na samochodzie. Oczywiście zaraz poradzicie fachowe ściągacze. Kupiłem kiedyś taki pospolity. Nie dało się go tam założyć, a przy pierwszej próbie praktycznej na małej gałce w P206 pękł. Zebrałem się finansowo na ściągacz Beta. Jedynie 350zł...i też się nie zmieścił. Można by tymi widełkami na młotek (http://tnij.org/widelkowy), ale po co mi narzędzie, które niszczy gumki ?
-
co tak mało ?
-
Przymierzam się do wymiany płynu. Na jaką ilość należy przygotować się ?
-
Po kilku minutach pracy klimatyzacji sprężarka pracuje wyraźnie głośniej. O czym to świadczy ?
-
Etka rozróżnia: 8D5 807 303 - bez haka 8D5 807 303D - z hakiem Westfalia. Dużo jest cięcia jeśli mam ver bez haka ?
-
Dlaczego wszyscy czytając pytanie o zmianę techniczną wietrzą w tej modyfikacji 'tujning' ? Pytałem co się zmieni w parametrach spalania, a nie ile R8 wyprzedzę. Może ktoś z wiedzą ?
-
Sterownik jest zakodowany jako 04xxx, czyli "EU member" Czy jeśli przekodować by go na 02xxx (non EU member) to zacznie emitować bardziej toksyczne wyziewy i wzrośnie zużycie paliwa (moment obrotowy ?)
-
W spryskiwaczach jest jakieś ogrzewanie elektryczne, które mi właśnie wysiadło czy co ? Od 3 dni zamarza, w garażu odmarza. Wymieniłem płyn na: 50% zimowy, 50% denaturat... i z rana znów zamarzły. Nigdy nie miałem takich historiii, a mrozy bywały większe.
-
Czy te pompy różnią się wydajnością ? Konstrukcyjnie wydaja mi się identyczne (niestety nie mam w ręce) Numery podobne: 050 115 105A dla benzynki 1.6 058 115 105B dla benzynki 1.8 028 115 105M dla Rudolfów Diesli