no właśnie sęk w tym że turbinka była 6 miesięcy temu regenerowana przez gareta więc to raczej nie geometria. egr mam zaślepiony więć muszę wymienić ten niesprawny n75 który dałem w miejsce n 18 czy nie. Odnośnie spadku mocy jaki zaobserwowałem to na samym początku jak kupiłem to drugi przy 20 km/h i gaz w podłoge gniotło w fotel to samo trzeci bieg od 30 km/h teraz na drugim chwile muli i wciska natomiast trzeci już słabiej
---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------
Jakie konkretnie logi zamieścić?
---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:04 ----------
Aha i mam jeszcze jedno pytanko po przejechaniu np. 20 km w jedną i drugą strone do miasta po zaparkowaniu i zgaszeniu auta słychać syczenie spod klapy jeden z mechaników mówił ze to z klimy , mnie jakoś to nie przekonuje