Skocz do zawartości

lukasz922

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukasz922

  1. Dzięki za pomoc. W niedługim czasie wymienię sondę i zobaczymy co z tego wyjdzie
  2. W jakiej granicy powinno być to napięcie?
  3. Fakt, logi robiłem z małą ilością paliwa w zbiorniku, ale szarpie nieważne czy jest go mało czy jest prawie pełny oraz czy jadę na PB czy LPG - zawsze jest to samo. W dodatku szarpie tylko przy ściągnięciu nogi z gazu, nie zauważyłem problemu z rozpędzaniem się (chcę go wzmocnić dla czystej przyjemności).
  4. Witam serdecznie Moim problemem w 1.8T jest lekkie szarpanie po puszczeniu pedału gazu, oraz czasami falowanie obrotów na biegu jałowym. Byłbym wdzięczny jeśli ktoś rzuciłby na nie okiem i pomógł mi ustalić czego to może być przyczyna. Przed logami usunąłem błąd 00561 ( problem z mieszanką - prawdopodobnie przyczyną jest instalacja gazowa). Przed odpaleniem samochodu przełączyłem na benzynę, żeby podczas logów LPG nie było problemem. Dodam jeszcze, że planuję na przełomie czerwca-lipca podnieść w nim moc do około 200KM i pomału przymierzam się do wymiany części, które stanowiłyby problem w tym małym zabiegu i tu też prosiłbym o pomoc. Jeżeli ktoś zauważyłby po logach, że któryś element na taką moc będzie niewystarczający prosiłbym o komentarz (oczywiście więcej na ten temat będę pisał i dowiadywał się w odpowiednim dziale ) Grupy: 002,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Ok, dzięki wielkie. Jutro w takim razie zaślepię ten przewód, o ile znajdę aktuator, bo nie mam pojęcia co to jest i gdzie tego szukać, i się przejadę. Może uda mi się zaprzęgnąć też kogoś bystrego do wciskania START - STOP w VAG'u to porobie od razu te logi jeszcze raz. Dzięki za szybką odpowiedź
  6. Ok, pojutrze zrobię logi na nowo kasując poprzednio wszystkie błędy (jutro nie będę miał z kim tego zrobić). Zrobić jeszcze jakieś inne kanały, czy dokładnie tak samo jak te? Da się zrobić test szczelności turbo przez VAG'a, czy muszę jechać gdzieś do mechanika z tym?
  7. Świece mają koło pół roku. Problem z ciśnieniem doładowania- jak to sprawdzić? Co jest odpowiedzialne za to ciśnienie? Co to znaczy, że "przepływka trochę mało pokazuje"? N75 do wymiany? Przepraszam, że tyle pytań od razu, ale nie jestem w tym tak dobrze obeznany
  8. Cześć Do niedawna myślałem, że z moim Audi jest wszystko OK, ale dostałem możliwość przejechania się inną B5'tką też z silnikiem 1.8T i zgłupiałem- zupełnie inne auto. Moje jest zamulaste, nie zbiera się kompletnie z dołu, dopiero na wyższych obrotach czuć trochę mocy. Podłączyłem Vaga, wszystko posprawdzałem i zrobiłem logi (nie mam pewności czy dobre). Z błędów silnika pokazał: 3 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent A tutaj logi: (002,013) (002,007) (002,025) Udało mi się jeszcze sprawdzić jedną rzecz, w tamtym A4, po przygazowaniu i puszczeniu robił jakby wystrzał powietrza (zawór DV o ile dobrze wyczytałem), a u mnie kompletnie nic takiego nie słychać Moglibyście mi pomóc, powiedzieć co posprawdzać, jakieś wskazówki, czy potrzeba jeszcze jakieś logi?
  9. Cześć wszystkim Jestem Łukasz, mieszkam w Gdańsku, niedługo kończę 21 lat. Od około pół roku jestem właścicielem A4 B5 96' 1.8T. Pozdrawiam serdecznie i życzę szerokości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...