Skocz do zawartości

biczyz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O biczyz

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Byłem po pracy sprawdzić ten wężyk i okazało się, że jest on zaślepiony, ale po prostu wpięty z powrotem do grzybka. Wypiąłem go i teraz jest lepiej, ale cały czas loteria - raz jedzie normalnie, raz traci moc, czasami gaz do dechy i się rozpędzić nie chce a nagle dostaje kopa i ciągnie do końca... no nic, czekam na nowy na gwarancji.
  2. Gdzieś w tym temacie wyczytałem, że błędem sypie od 06.2003, ja mam 02.2003. Dziwię się, że już teraz nie ma checka przy takich objawach...
  3. Witam wszystkich, Miałbym pytanie: zaczął cieknąć mi olej z EGR (z tych dwóch dziurek), ale jest na gwarancji, więc pojechałem do mechanika. On go wyczyścił i przy okazji nitami zaślepił te dwa otwory pod grzybkiem, wężyk jest dalej podpięty. Po tym zabiegu drastycznie spadła moc, pedał do podłogi a samochód ledwo przyspiesza, 1.9 tdi AWX. Powiedział, że wymieni zawór na nowy w przyszłym tygodniu, ale jako że sporo jeżdżę to miałbym pytanie: przeczytałem cały temat i wynika z tego, że takie zaślepienie nie ma sensu bo te otwory wyrównują ciśnienie i zaślepienie tych dziurek bez zaślepienia całego zaworu mija się z celem? Czy dałoby coś odpięcie tego małego wężyka od grzybka EGR i zaślepienie go np. gwoździem? Jakieś porady co do chwilowego rozwiązania nim wymieni mi go na nowy? Dziękuję !!
  4. moj przedni lewy blotnik to juz tak zardzewiale ranty ma, ze oparlbym sie o gorna czesc to bym wlecial do srodka bo caly sie kruszy i kilkucentymetrowy kawalek lakieru odstaje na zewnatrz, auto z 2003 roku, a czy byl ten element juz wczesniej malowany to nie wiem. przeczytalem caly temat i nie wiem co robic... mam dosc rzadki lakier to znalezienie oryginalu w dobrym stanie zahacza o cud po wycieciu rdzy, zrobieniu wstawki i pomalowaniu to pewnie zimy nie wytrzyma. myslalem o kupnie oryginalu w dobrym stanie i przemalowaiu go, ale czy to wytrzyma dluzej niz dwie zimy to tez nie wiem :/
  5. bedzie standardowe turbo po regeneracji, wymieniony olej i filtry, czyszczenie wszystkiego + zaslepiony EGR. boje sie tego zaslepienia bo samochod jak napisalem to luty 2003 i wg mnie blad wyskoczy, a mechanik twierdzi, ze nie. moze chce zrobic cos takiego co znalazlem u naszych sasiadow na Wyspach i co ponoc jest bardzo dobrym rozwiazaniem
  6. dzieki wszystkim za odpowiedzi samochod i tak pojdzie na wieksza kontrole w przyszlym tyg i jak tylko bede cos wiecej wiedzial to tutaj napisze, moze komus w podobnej sytuacji sie przyda obiecalem napisac jak cos sie wyjasni wiec pisze po dokladnym sprawdzeniu turbiny okazalo sie, ze wirnik ma bardzo duze luzy juz i suszara mocno pluje olejem do dolotu stad ponad litr ubytku na ~9 tys. km i caly silnik usyfiony, mocno sie polalo z wezy :/ po weekendzie auto bedzie zrobione
  7. ...czyli wypisz wymaluj PD? nie bede pytal o rady dot. oleju w dolocie czy usyfionego EGR, bo juz chyba wszystko na forum zostalo opisane i nie chce Wam robic smietnika, jedynie chcialbym zapytac o SKALE mojego problemu. najpierw jednak chcialbym Was zapytac o przyczyne przedmuchow silnika, bo bylem dzis u mechanika i on stwierdzil, ze moj silnik ma mocne przedmuchy, cos takiego jak w tym filmiku: pacjent to 1.9 AWX z 2003 roku, przebeg 242 tysiace. jest to bezzapachowy i raczej srednio widoczny dymek, watpie zeby byly to spaliny, ale korek skacze jak wsciekly jak go nie dokrece, obojetnie czy silnik jest rozgrzany czy nie to takie sa objawy. co moze byc przyczyna takiego zjawiska? przeszukalem internet i niektorzy pisali, ze pierscienie do wymiany, ale to wtedy na pewno wyczulbym spaliny, nie wiem juz sam.. duzo osob tez twierdzi, ze to normalne? z bagnetu raczej nic nie lecialo. no i teraz sprawa wycieku oleju z laczen dolotu. mechanik stwierdzil, ze jest go duzo za wiele zeby byla to sprawka odmy i podejrzewa turbo. niezle kapie w miejscach, ktore polaczone sa oringami i caly silnik jest usyfiony. w poniedzialek chce sprawdzic turbo, jest duza szansa ze rzyga olejem? jak sie naogladalem filmikow z runaway oil to az sie teraz boje wciskac gaz aha, nie chce sie bawic w OCT dopoki problem nie bedzie zdiagnozowany bo to wg mnie maskowanie problemu, a jak juz wszystko bedzie ok to te standardowe 100-150 ml nie bedzie mi przeszkadzalo. ostatnie pytanie dot. EGR. planuje go zaslepic, samochod jest z lutego 2003. w temacie o EGR tu na forum wyczytalem, ze checka wywala w modelach wyprodkuowanych po czerwcu? czy to bajka raczej? co do samego samochodu to zauwazylem, ze wzielo mi wiecej oleju niz zawsze. ostatnio przez 12 tys km ubyla tak 1/3 bagnetu, teraz po 9 tys km od wymiany olej jest ledwo na minimum. sadze, ze to przez te wycieki bo sam silnik pracuje super, bardzo malo pali, nie kopci, rowno chodzi, ma niezlego kopa, 0 niepokojacych objawow gdybym nie otworzyl maski. bede bardzo wdzieczny za jakies wskazowki zebym mogl sie psychicznie juz nastawiac do wydatku aha, nie chce nadawac na jakas tam marke oleju zeby nie bylo, ze anty reklama, ale nie jest to ten najpopularniejszy na forum na M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...