
Piteros1
Pasjonat-
Postów
326 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Piteros1

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
DBL
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tak off to ogolnie jak przeladowywalo to chyba lepiej ciagla
-
ale turbo bylo czyszczone latem... to co zostaje tylko czyszczenie turbo co 2 miesiace ??
-
wiec czym to jest spowodowane ?
-
wiec robilem traske do belgi o po trasie w jedna strone ok 1000km zauwazylem ze trubo przestalo przeladowywac i po sprawdzenie faktycznie juz przestalo przeladowywac i wpadac w tryb awaryjny. Teraz cisnienie po depnieciu skacze chwilowo na ok 1,2 i spada po chwili na 1 bar. Co tam moglo sie przepalic/przedmuchac zebym wiedzial na przyszlosc za co sie brac...
-
a jest cos co steruje doladowaniem, bo raz laduuje do 1,5 i jest ok a raz do 2b przewaznie na 3biegu, czy to juz jest zadane w kompie
-
tryb awaryjny wrzuca na podkreconych kosciach aa na orginalnych na ktorychh dmuch 1,7 chyba nie wrzuca trybu
-
z ciekawosci wsadze orginale kosci i zobacze jakie wtedy bedzie pokazywac boost, a na tym druciarstwie fajnie sie jezdzi juz ponad 2 lata tylko trzeba pamietac zeby nie deptac na wysokim biegu od dolu, ogolnie wsadzilem to zanim cos ogare ale jest plan na brd, 216, ic, i wtedy moge robc pogramu tunera Zawartość dodana 49 minutes later wsadziilem te kosci co wczesniej byly i wskkaznik pokaazal do 1,7b doladowania
-
kupilem taki zegar http://allegro.pl/wskaznik-zegar-cisnienia-doladowania-boost-smoke-i6427417567.html?snapshot=MjAxNy0wMi0wNVQxODowNToyNS43MTFaO2J1eWVyOzVmN2RhMDZjNmQ2ODQyNjk3N2UxN2IwYjhlNGMyNTk2YzQ0MWU5ZGUxZGNhMGY1ZGI2NmQ2Nzg4NmNkNDNjOGI%3D i jak przycisne to ten zegar zamyka i teraz nie wiem czy to jest to wlasiwe cisnienieczy mam odejmwac te cisnieni atmosferyczne np pokazuje 2 bary to- 1 wiec wlasciwe 1 bar doladowania
-
siemka jakie powinno byc prawidlowe doladowanie turbinyw serii i jakie mniej wiecej po chipie, u mnie po chipie jak przycisne od niskich obrotow na wyzszym biegu potrafi dobic do konca skali czyli 2bary [ swiezo zalozny zegar boost] i czasam wpada w tryb awaryjnyjakgo pociagne od dolu na wyzszym biegu to wiadomo ze awaryjny alec myslicie o tym cisnieniu doladowani mam zalozone te kosci co lataly po forum na 140km i iles tam NM
-
a macie zamntowany trojnik ze zwezka.. moze w ty problem
-
witam turbawka awx do jakich mocy starcza 150-160 ? i wiem ze do montazu potrzebna redukcja, a jakbym zamontowal wieksza np. gtb1756vk duzo przerobek zeby zamontowac ?? chcialbym pocelowac pod 170-180 ale zapewne bedzie sie chcialo wiecej
-
no tak ale chodzi o to czy, jak mam te kosci plus awx powinno lepiej chodzic niz kosci plus turbo afn ? lub inaczej to ze seria plus awx nic nie daje to wiem a kosci plus awx, wkoncu cos tam jest zmienione/podniesione/podkrecone wiec na awx powinno mu byc lzej
-
Siema Mam u siebie kosci na 140km i fajnie lata i zastanawiam sie jak bym wrzucil turbo awx jaki byl by efekt tego czy dobiero by byl po ponownym wgraniu softu
-
Turbo do przeczyszczenia ja przeczyscil i pomoglo mialem to samo nic trudnego jest filmik na yt
-
Cos nie otwieraja sie te strony, ja mam kampy z bialym paskiem wstecznym i cala czerwona tylko sie kuerunek mieni od zarowki na pomaranczowo ja nie widze roznic podkreslam ze chodzi o avanta