Skocz do zawartości

paveu0503

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O paveu0503

  1. pokrywe sterownika silnika odkrecilem, wysuszylem (choc nie bylo sladow wilgoci) nalozylem silikon i zakrecilem. Nic nie dalo . Problem tkwi dalej.
  2. ten od kostki elektrycznej na trzecim wtrysku ? dzwonilem po znajomych i okazalo sie ze znajomy w passacie z tym silnikiem mial taka sytuacje z ta kontrolka. Okazalo sie, ze dostala sie gdzies woda w kable od komputera. Rozebral puszke, wyczyscil styki, wysuszyl delikatnie suszara, zamknal puche i uszczelnil silikonem i pomoglo. Co myslicie?
  3. no ale fura normalnie chodzila i nie sadze, zeby ten wtrysk byl uszkodzony wlasnie.
  4. Witam, dzis odebralem auto od mechanika. Robil Uszczelke pod glowica. Niestety przyszedl na nia czas. Uszczelka juz sprawna, glowica splanowana. Jak jechalem do niego jeszcze na uszkodzonej glowicy auto bardzo szarpalo wiadomo przyczyna UPG ale zaczela migac ta kontrolka (kontrolka swiec zarowych). Dzis po odebraniu kontrolka dalej miga podczas jazdy. zaraz po zapaleniu silnika. Totalny brak mocy i auto nie pojedzie wiecej niz 100km/h. Mechanik podpial VAG, wywalilo blad trzeciego wtrysku konkretnie "czujnik sterowania skokiem iglicy" jednak ja ten blad mam juz od 2lat bo regularnie wpinam VAGa a auto jezdzilo. Co innego moze byc przyczyna? Pomozcie bo juz wywalilem sporo kasy na ta glowice....
  5. Hej wszystkim, a4 avant od niedawna:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...