Te forum jest boskie - jedno pytanie i tyle pomocy w tak krotkim czasie
O tych pompowtryskach wiem co nieco bo swojego czasu jezdzilem Passatem b5 fl 1.9 TDI 131KM. Najpierw zaczelo sie od malego poszarpywania, ale to sporadycznie - postanowilem wymienic filtr paliwa. Filtr wygladal dosyc ladnie, nie byl zabrudzony ale nowy pomogl, samochod przestal szarpac. Po ok 5tys km pojawilo sie to samo, wzialem od znajomego VAG i pokazalo blad na pompowtrysku na trzecim cylindrze. Nim zdazylem znalezc jakis nowy badz oddac go gdzies do regeneracji siadly kolejne dwa. Nie bylo sily i konieczna byla wymiana wszystkich PD. W skalpie samochodowym (nie ASO) powiedziano mi ze oryginalny kosztuje mniej wiecej 3.400zl za sztuke! A uzywane na allegro kosztowaly wtedy po 500-700 zl za sztuke. Wyjete z rozbitkow badz po regeneracji ale to tez nic pewnego.. Aczkolwiek i tak ich nie wymienilem poniewaz jakis balwan rowniez passatem wjechal mi w tylek ze samochod poszedl na zlom. I stad te moje obowy o PD w Audi poniewaz VW a Audi to praktycznie ta sama zabawa..
---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ----------
do Ampera4
2.5 odpada chyba ze ktos za darmo chcialby mi podarowac takie samochod:wink:
A tak konkretnie nie rozumiem tej wypowiedzi.. ''1.9 tdi a4 b6 - bardzo trefny wybor polecam goraco samochodzik chociaz jest w nim malo miejsca
Dlaczego boisz sie pompowtryskow ? ja i wielu innych mamy i jezdzimy ''
Mowisz ze trefny a goraco polecasz. Chyba udany a nie trefny w takim razie