Skocz do zawartości

Kris_R

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris_R

Osiągnięcia Kris_R

0

Reputacja

  1. Kolego tomi1973. Tak jak zostało wspomniane. W Audi A4 B7 jest czujnik poziomu oleju w misie i pokazuje komendy na żółto (ostrzegawcze). Silniki 2.0 TDI mają fabrycznie małą pojemność oleju w silniku (ok 3,8L) i wystarczy, iż ubędzie nawet 100ml od ilości zalecanej i juz będzie piszczał. Ja miałem podobnie i też co jakiś czas pokazywała się żółta kontrolka. Okazało się przy wymianie oleju, iż puszczała turbina i stąd delikatne ubytki oleju co kilkaset kilometrów. Proponuję zerknąć na wąż od turbo do intercoolera czy nie jest usyfiony olejem bo mogą już puszczać uszczelniacze turbo. Ja po regeneracji u siebie turbiny z olejem mam spokój. Pozdrawiam. Ps. Zasada wszystkich VAG żólte kontrolki ostrzegają, czerwone alarmują. Od ciśnienia oleju jest czerwona od poziomu żółta.
  2. Ja osobiście nie polecam tego warsztatu. Może i znają się na tym co robią ale: - w internecie ogłaszają się iż regenerują wtryski - bzdura - wysyłają do regeneracji do zewnętrznej firmy; - zajechałem do nich z moją "4" .....diagnoza..."Wymiana pompowtryskiwaczy"..."zrobili".....skasowali kosmiczne 650 zł za robociznę (niby posprawdzali pompę paliwa i sprężanie ale nawet nie zobaczyłem żadnego dokumentu potwierdzającego. Kiedy poprosiłem o wydruk korekcji nowo założonych pompek (zawiozłem im cały komplet używanych) z vaga to jeden z panów wyjął jakąś kartkę z kosza i mówi.....O to chyba Pana!!!) a następnego dnia wszystkie problemy wróciły. I niby była moja wina bo kazałem wstawić używki. Potem postawiłem samochód do innego warsztatu gdzie usunęli mi wszystkie usterki za magiczne 200 zł też wyjmując pompki (konieczna była wymiana oringów bo Panowie nawet nie przeszlifowali papierem ściernym gniazd pompek w zakłądając nowe pozadzierali uszczelniacze). Okazało się że zarówno stare jak i te drugie "wytryski" były ok. Moje osobiste zdanie.....więcej do nich nie pojadę
  3. Poniżej zamieszczam linki do logów. Pierwszy raz je robiłem więc mam nadzieję że coś da się z nich odczytać. Starałem się kierować wskazówkami z AKP Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31098.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31099.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31100.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31101.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31102.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31103.html Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31104.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31105.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31106.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31107.html Basic settings http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31108.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31109.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31110.html http://vaglog.rtnet.pl/kris_r_31111.html [mod]Gdzie jest prefix!!! - poprawione[/mod]
  4. Koledzy. Przeważnie przy błędach związanych z pompkami pada najprostsza diagnoza - wymiana. Nie będę się rozwodził czy montować używane, regenerowane czy nowe. Jednak nie zawsze jest to konieczne. Często jesteśmy ofiarami naciągania warsztatów lub "fachowców", bo okazuje się, że nie łączy wtyczka przy danej pompce. Są one partacko jak na VW/Audi zrobione (zwykłe wsuwki żeńskie), nie tworzą hermetycznego zamknięcia, i wciąż pływają w oleju. Wystarczy, że pod wpływem drgań silnika zruszą się i już mamy problem. Dlatego polecam najpierw zerknąć na stan połączenia, ewentualnie wypiąć wtyczkę, oczyścić ją z oleju, dogiąć konektorki i sprawdzić czy nie pomogło. Pracy nie tak dużo a ewentualne oszczędności nieopisane. Wiem o czym piszę, gdyż ostatnio sam przeszedłem tydzień grozy z moją Audi. Po podpięciu Vaga - błąd pompowtryskiwacza na cylindrze pierwszym. Miałem dojście do używanych pompek więc wymiana. Po złożeniu, odpalam....pracuje jak miód.... Radość trwała do następnego ranka. Stwierdziłem, że pewnie używka była padnięta więc wymieniłem na drugą. Po wymiania znów super, a kolejnego dnia ponownie rzuca budą. Nie wiedziałem co myśleć. Już umówiłem się do profesjonalnego mechanika aby szukał przyczyn.Wtedy zaryzykowałem, zdjąłem dekiel.....wypiąłem wtyczkę, oczyściłem ją jak i gniazdo w pompce, troszkę zacisnąłem i założyłem tak aby nie miała luzu. Po tym zabiegu samochód znów działą jak powinien, okazało się że wszystkie pompki były sprawne, a zawiodło połączenie elektryczne.
  5. Można zapobiegawczo wymienić uszczelkę pod deklem chociaż jeśli nie przepuszcza nie ma takiej potrzeby. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 15:12_________________________________________________Kolego pieczka uściślij swój profil. Masz silnik AVB, bo w profilu masz AHH?
  6. Kolego....najpierw podepnij samochód pod komputer i sprawdź na którym pompowtryskiwaczu są problemy. Następnie jeśli masz trochę zdolności manualnych, zdejmij dekiel z silnika i odsłonią się pompki. Wypnij wtyczkę z tej, która wariuje, przeczyść z oleju, dognij konektorki i poskładaj. Ja ostatnio miałem takie cyrki u siebie. Wymieniłem 3 pomki i na każdej po wymianie było super ale na następny dzień wracało trzęsienie. Okazało się......iż wynę ponosiła wtyczka luźno trzymająca się na pompce i ubrudzona olejem przez co raz był styk a raz nie. Jeśli okaże się to to będziesz miał w kieszeni parę dobrych złotych a zrobić możesz to sam przy użyciu tylko nasadowego klucza 10
  7. Koledzy......też faktycznie spotkałem się z opiniami że lampki ocierają......ja z obawy o to starałem się maksymalnie oczyścić brzegi wyciętych otworów w tapicerce pod lampki, aby przylegały one idealnie i się dobrze zatrzasnęły (a przez to jak najmniej odstawały). Zgadza się że w Passatach B5 i Audi A4 B6 w tapicerce są specjalne zagłebienia tak jak w naszych B5 pod te czerwone lampki. Słyszałem że niektórzy robią lekką regulację na zawiasach i trzpieniu zamka aby ciut unieść drzwi.....ale to już wariant dla chętnych. Dropsone......nie wiem co więcej Ci poradzić bo u mnie np we wszystkich drzwiach jest super. Pozdrawiam
  8. Adadur....dokładnie jak piszesz wpiąłem się w kable idące do czerwonych lampek. Dzieki temu białe, tak samo jak i czerwone zapalają się w danych drzwiach tylko po ich otwarciu a nie we wszystkich naraz. Co do montażu w B6 to ostatnio u znajomego widziałem że ma w boczkach gotowe zagłębienia na te lampki i u niego nawet pod tapicerką były gotowe wtyczki tylko się wpinać. Niestety nie wiem czy tak jest we wszystkich. Co do lampek to po co kupować w ASO jak na allegro jest tego sporo (pamiętajcie iż do A4-ki pasują lampki z drzwi wyższych modeli Audi oraz z Passata B5) więc wystarczy tylko dobrze poszukać na allegro, a przy odrobinie szczęścia nawet uda się wam dostać całe oprzewodowanie a wtedy robota to istny miód. Pozdrawiam
  9. Koledzy....pytanie padło dlaczego nie na środku. Otóż po pierwsze mam wersję B5 i tam nie ma przewidzianych miejsc w tapicerce na te lampki. Po drugie, w tylnych boczkach wsadziłem lampki na środku bo się dało, ale w przednich mam kieszeń akurat w tym miejscu gdzie powinna znajdowac się lampka więc dziurę miałbym na wylot stąd przesunałem ją drochę dalej ale w niczym to nie przeszkadza. Tyle drogą wyjaśnień. A co do lampek te same idą do Audi A6, Passata B5 i innych.
  10. Po dłuższym czasie wreszcie znalazłem czas aby powrzucać trochę zdjęć z procesu montażu lampek. Oto linki do nich. Mam nadzieję że któremuś z kolegów się to przyda. Pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62b1aaeb78c2bb6f.html[br]Dopisany: 25 Marzec 2009, 22:57_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c332029dae9f19e9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a43ab75880bc864.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/894a90c46d7dd15e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67e06c500cec817d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da4f1b07e4516e49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/896664439ff3a4d8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7e3d23c1fb918f3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0671b102a251a4e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b1bd50830f2674a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c68ac6d9e8f94bea.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4284397e2003263.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bbca919f71c0098b.html Na dniach dorzucę jeszcze fotki po złożeniu wszystkiego do kupy......czyli jak to świeci:)
  11. Koledzy. W tym tygodniu planuję skończyć przód i wtedy zamieścić obszerne fotostory z montażu bo zdjęcia tyłu już mam. Oczywiście dużym ułatwieniem był fakt że czerwone lampki z tyłu już były i wystarczyło odpowiednio się pod nie podpiąć. Ze względu na to iż chciałem aby było to jak najbardziej profesjonalnie dlatego zdecydowałem się na ori lampki. Oto stronka z allegro: http://allegro.pl/item555460738_audi_a6_99_04_sedan_avant_oswietlenie_kabiny.html (moje lampki widać w dolnym prawym rogu). Ciężko je znaleźć na allegro a tymbardziej w przyzwoitej cenie i z instalacją. Dzieki temu mam wtyczki i instalacja poza wpięciem wygląda jak ori :>
  12. Dropsone. Wiem jak to jest :> Przede mną jeszcze przód. Problem pojawia się gdyż na przednich boczkach są kieszenie idące właśnie w tym miejscu gdzie powinne byc lampki i jeśli zamocuję je tam to będzie dziura w kieszeni oraz wnętrze lampki do zakrycia. Innym rozwiązaniem jest przesunięcie jej dalej aż prawie na brzeg drzwi le jeszcze to przemyślę. Póki co tył wygląda super i wieczorem rozświetla się jak choinka przy otwartych drzwiach. Jak skończę wrzucę kilka fotek do tematu w linku : http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_ahh_podswietlenie_obszaru_przed_samochodem_po_otwarciu_drzwi_ala_passat_i_audi_a6-t67947.0.html;msg743510#msg743510
  13. Nie chodzi mi o podświetlenie nóg wewnątrz, pod kierownicą i schowkiem u pasażera ale o podświetlenie montowane w boczkach drzwi, które oświetla ziemię na którą się wysiada[br]Dopisany: 26 Luty 2009, 13:36_________________________________________________Dziś zakończyłem pierwszą fazę montażu podświetlenia ziemi przed samochodem jak się wysiada. Kupiłem na allegro kompletną wiązkę z tymi lampkami od Audi A6. Jak zdjąć boczek nie będę tłumczył, chwilka cierpliwości i śrubokręt krzyżakowy. Następnie rozgrzanym ostrzem noża wyciąłem otworki w dole boczka. Umieściłem w nich lampki (niestety nie ma tego oryginalnego zagłębienia ale nigdzie nie ociera). Wiązkę z zakupionych lampek dosztukowałem do istniejącej już instalacji idącej do czerwonych lampek na brzegach drzwi. Następnie podpięcie wtyczki i sprawdzenie czy wszystko świeci jak należy i składanie do kupy drzwi. Teraz otwierając dane drzwi pali się konkretna lampka. Fotki wrzuce na czasie bo jeszcze zrobię jedną wieczorem aby było widać efekt. Koszt lampek to 60 zł za 5 szt. wraz z wtyczkami i kablami
  14. Dropsone, ja właśnie sobie majstruję takie podświetlenie, z lampkami w dole boczków drzwi. Kupiłem na allegro kompletną wiązkę z tymi lampkami od Audi A6 i wpinam się w przewody idące do tych czerwonych lampek. Zdjąłem boczki narazie z tyłu. Rozgrzanym ostrzem noża wyciąłem otworki w dole boczka. Umieściłem w nich lampki (niestety nie ma tego oryginalnego zagłębienia ale nigdzie nie ociera). Wiązkę dosztukowałem i składanie do kupy. Teraz otwierając dane drzwi pali się konkretna lampka
  15. Witam. Czy ktoś zazdrościł posiadaczom passatów lub Audi A6, że gdy wysiadają z samochodu, po otwarciu drzwi podświetlane mają miejsce gdzie będą stawiać nogi na zewnątrz pojazdu? Miłe jest widzieć w ciemościach że nie wdepnie się w kałużę lub błoto. Otóż odpowiedzialne za to są białe lampki (takie same kształtem jak czerwone ostrzegające o otwartych drzwiach) zamontowane od spodu tapicerki na boczkach. Co sądzicie o czymś takim? Bajer wart zabawy? Nie znalazłem na forum nic na ten temat stąd nowy wątek. Czekam na opinie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...