Skocz do zawartości

milstone

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milstone

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia milstone

0

Reputacja

  1. Większość tych lamp z Q5 jest z naklejką Valeo, a rzadkością są z naklejką Koito, mają różne kolory wtedy, a lampa wewnątrz też wygląda na produkt europejski, taki misz masz;) Ale tak dzisiaj jest, lampa europejska, projektor coś na styl helli połączonej z koito na d1s, a przetwornica Mitsu. Zdarzyła się raz taka składanka.
  2. Witam ponownie. Dawno mnie tu nie było, bo temat oświetlenia chwilowo zastopował aż tu nagle ruszył Wiedza się poszerza co się bardzo chwali w dzisiejszych czasach:D Ale i niektóre posty są bardzo dobijające;) Temat przesłon jest mistrzowski. Projektory Boscha bix. począwszy od BMW E46 do dzisiejszych aut 2013roku z przesłoną bez wałka mają dobre ponad 5 przesłon z tego co kiedy liczyłem. I te standardowe faktycznie boki idą ku górze, ale to delikatnie, laik nie zauważy, jak są i nowsze przesłony, ostatnio miałem komplet które przypominają już zdecydowanie japońskie projektory, czyli poziome odcięcie z małym pionowym przejściem. To tak przy okazji.. No i ktoś wrzucił fotkę przesłony z lampy Q5 co miała naklejkę zieloną albo żółtą, w każdym razie KOITO.. to nie jest projektor koito w środku tylko to jest przecież valeo. Valeo - taki siedzi w A5 Bosch - taki w B8 Nowsza Hella - a taki w C7 To tak dla potomnych..
  3. Mój błąd w toku myślenia, masz projektor helli z pierścieniem. W Koito czy Stanleyu zawsze są 2 druciki którymi dociśnięty jest żarnik. I tam nie ma problemu pod żarnik podłożyć. Dla stestowania kiedyś podłożyłem w Stanleyu z jednej strony(góra albo dół nie pamiętam) kawałki papierowego pierścienia na wzór oryginału pod soczewką, podkładki (też góra albo dół) pod śruby między przednią część projektora a odbłyśnik, i finalnie jeszcze właśnie pod żarnik. Mała kombinacja, ale światła była od przesady i co ważne odcięcie niezauważalnie zmienione. Dla chcącego nic trudnego, ale takie rzeczy tylko home made:D Pozdrawiam
  4. Ja podkładałem kawałek czegokolwiek pod żarnik, prościej wydaje mi się od tego chcesz zrobić. Tylko oczywiście spokój potrzebny do tego i miejsce wokół lampy.
  5. Dzięki HiRide za podpowiedź. Ja w swoim mam trochę inną jednak. A kolega Ziko może chciałby pokazać, jak świecą jego nowe Helle w jego A3? Przy okazji, mam na sprzedaż dosłownie "prawie" nowy żarnik d1s. To jak prv. pzdr
  6. Można zasadniczo zwiększyć output poprzez podłożenie czegoś(podkładałem kawałek druciku z izolacją) pod żarnik z dolnej strony, dzięki czemu jest więcej światła; oddalić równomiernie żarnik, żeby ew. polepszyć cutoff; zastosować podkładki pomiędzy odbłyśnikiem, a przednią częścią projektora - wiele kombinacji w zależności od projektora. Pierwszy sposób najprostszy i daje najlepszy rezultat. Chciałbym dopaść tylko w ręce swój metalowy bix valeo, bo wierzę, że da się go tak zmodzić, aby wychodziło z niego znacznie więcej światła. Pytanie do WAS: Czy macie zdjęcie rozebranego projektora Valeo z Audi??Głownie chodzi mi o przesłonę??
  7. HiRide.. Miałeś czas przerobić lampy z wykorzystaniem Koito??
  8. Kolega Grzechh ma projektory Hella, ale znacznie lepsze aniżeli te znane jako E55. Amerykanie lubią nazywać je jako RS6 (ldopisują często RS, GTI itp;P ) Fakt, że takie tam występują. Lepiej świecą, odcięcie ciekawsze(kolor), no i odbłyśnik od nowości jest zrobiony na lusterko, a nie na amatorsko spolerowane aluminium;) Fajnie że podkręciłeś przetwornicę, jeszcze radiator z wiatrakiem i na 75W:decayed: Szkoda, że jesteś przeciwnikiem dokładanego DRL(led). Zawsze można by kupić DRL'a który faktycznie świeci jak powinien, ładnie wpasować, i wtedy przetwornicę ustawić przykładowo na 42W. Chociaż podejrzewam, że jeśli odbłyśnik w ładnym stanie, SVS nowe to światła nie brakuje nawet przy bardzo dużej prędkości. Na zdjęciach widać, że soczewka OEM jest taka jakby matowa/mniej klarowna i jeszcze Fresnela. Musiałbyś załatwić soczewkę 3 calową ZKW;P Problem tylko w tym, że handlarzy których pytałem/rozmawiałem nikt nie miał nawet projektorów powypalanych , nie mówiąc o tym, żeby ktoś zwracał uwagę na soczewki. Bosch żaden problem, ZKW jakby nie było na rynku;)
  9. Tak świecą ogólnie. Wiesz ten projektor podłączam w domu. Na białym takie odcięcie jest.. W boschu zrobiłem nie wiele gorsze, bo nie ma purpurowego tylko koloru. Gdyby przed nimi był normalnie klosz plastikowy, kolor będzie bardziej stonowany. Ale te projektory emitują najbardziej sexowne odcięcie. no.1 pod tym względem. Insignia ze swoim obrotowym kołowrotkiem w projektorze również produkuje niebieskie ładne odcięcie/dość miękkie. Jak na europejskiego producenta rzadkość w standardzie rzecz jasna.
  10. One i bez skrętu są na pełnym przepychu, są bardziej tłuste od dzisiejszych pączków;) A auta same w sobie bajka:) ... Ale żaden projektor nie ma takie odcięcia na OEM soczewce jak Murano w europejskim wydaniu;P Tłustego czwartku Panowie.
  11. Jeździłeś w nocy porownywałes? Fotki w dzień robiłes a to nie pora do oceniania xenonu . A zdjecia to nie wiem co prezentują jakiś samochód i to jeszcze z okna i na tym opierasz porownanie? Mało wiarygodne. Postaw 2 samochody przed ścianą pstryknij fotke to będzie wszytko jasne:) Jeżdżę można by powiedzieć że na co dzień LS460 i wiem jak wygląda jego wiązka na tej samej ścianie i o tej porze ; ) Z tego co widziałem to w LS jest szerszy zakres światła, ale mocowo GS wypada lepiej. Może to też zasługa nowych żarników? Pytanie ile LS, a ile GS godzin już przepracował/km przejechał- na włączonych światłach. Gdyby LS był przykładowo z 2010r, a GS 2012r to różnica w mocy żarników będzie na pewno, biorąc pod uwagę,że LS dziennych nie ma jak dobrze pamiętam. Ogólnie projektor z LS460 bynajmniej do 2010r bo później chyba lift był(mogę się mylić popraw mnie) to najlepszy bixenon -najszerszej świecący,b.intensywny po całości. Raz jechałem LS430, i od tam tej przejażdżki zaczęło się moje zainteresowanie oświetleniem samochodowym i tematem z nim związanym etc. Jadąc w całkowitej ciemności przez boczne szyby widać było doświetlone pobocze, ogólnie przesada;)
  12. Będzie miarodajnie. Prawie ORI to pewnie z serwisu aukcyjnego. Swoją drogą mam jeszcze na komórce wiele zdjęć 100% oryginalnych żarników Osram oraz Philips rozebranych prawie na czynniki pierwsze:wink: D1S. Patrząc na samą bańkę i jej wewnętrzne elementy, ułożenie etc.etc. można stwierdzić oryginalność ich. Na yt są 2 filmiki przedstawiające jak to sprawdzić (rodaków naszych), sam też pobawiłem się magnesem, i potwierdzam, z racji że miałem chinola, że podróbki znacznie gorzej przyciąga(albo w cale)w stosunku do oryginału. ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- Kolejne 2 filmiki. Z kilku metrów, więc nie do końca odwzorowany jest kolor odcięcia, z 10metrów byłoby w obu niebieskie z korzyścią dla Murano. Poniżej Wyjście światła z Boscha: Bosch output - Dailymotion Wideo wyjście światłą z Koito (Murano) strona pasażera-mocniejsze doświetlania pobocza prawego: Murano output - Dailymotion Wideo Do Boscha zmajstrowałem limiter z aluminium ( puszka:wink: ) i moim zdaniem światło prezentuje się znacznie lepiej aniżeli bez. Wziąłem poprawkę na wysoką temperaturę i wyciąłem dodatkowo kawałek aluminium przy górze odbłyśnika. Temp. topnienia alu 650C. Powinien przetrwać
  13. Każde oko jest inne:wink: I dla jednego różnica będzie znacząca, dla innego mało albo w cale, albo nawet gorzej. Będziecie mieć fajne porównanie, bo odbłyśniki w obu zapewne są idealne, pozostanie kwestia świeżości żarników i ustawienia świateł na podobną odległość.
  14. Światła powinno być ogrom. Ogólnie wszystko można ale.. Pretor obniżyłeś przysłonę w Boschu czy na myśl przyszedł taki plan?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...