-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O marcinps
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
ESSEN
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BGB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Siemka jak chętny na spotkanie to nie ma problemu można coś zmotać, może znajdzie się więcej osób.
-
Moman. Pl. Z podświetleniem prezentują się jeszcze lepiej.
-
Silniczek poskładany, auto po jeździe próbnej śmiga super. Pojeżdżę trochę zmienię oliwę i cieszyć się jazdą.
-
Dobra panowie postęp jest powoli przekładam wszystko do nowego motoru jeszcze zostaje wrzucić skrzynię i okablowanie no i montaż do auta
-
-
-
Motor wymontowany i powoli zaczynam przekładać wszystkie graty, oprócz tego że wał dostał to dodatkowo okazało się, że urwała się śruba że zmiennych faz tak że decyzja o wymianie silnika i tak by zapadła. Dodatkowo układ chłodzenia nigdy nie był czyszczony i wyszło straszne dużo syfu plus rdzy w układzie no i po drodze okazało się że turbo ma luzy dość spore i peknięty kolektor i leci do regeneracji. Decyzja o zostawieniu auta i tak zapadła już dawno temu to i postanowione, że będzie robione tak jak należy. Do tej pory zrobione zostało zawieszenie, remont kompletny skrzyni i teraz motor to decyzja jum tylko taka że autko zostaje i z czasem dalej będę modzil furkę.
-
Silnik mam kupiony z miejscowości w której obecnie mieszkam firma sprzedaje różnych silników po generalce około 200 - 300 sztuk rocznie. Po zakupie sprawdzony kamera w środku i wszystkie części przynajmniej te możliwe do zweryfikowania są nowe wiem że może z zewnątrz nie budzi większego przekonania bo ja bym sam zrobił to lepiej ale trochę goni mnie czas i nie mam za bardzo możliwości szukać teraz coś z używki i jeszcze to remontować bo taki był plan. Zaś co do mojego motoru to pękł wał i góra też przy okazji dostała. Wracając do motoru firma remontuje motory od ponad 30 lat i opinie mają bardzo dobre, popytałem też kilka innych warsztatów w Essen i ci co brali od nich silniki nie było żadnych problemów z nimi, po za tym mam na niego rok gwarancji bez limitu kilometrów.
-
Jest tak blok i wał używane, tłoki i pierścienie z panewkami na wale i na lokach nowe zaś głowica kompletnie nowa pompa oleju nowa.
-
Jedynie co jest z poprzedniego motoru to blok wraz z wałem oraz miską reszta wszystko jest nowe
-
-
Wiesz co powiem tak, że nie wiem co dokładnie się stało ale jeżeli nie było smarowania i przytarło wał to i tak jest lipa wiem, że bez rozebrania to wróżenie z fusów ale i tak ten motor nie miał lekko, dlatego chcę kupić inny ktoś powie że to nie opłacalne i koszta podwójne ale chcę zrobić remont kompletny nowego i trochę pomodzic, a swój lw jak największym stopniu pogonić to zawsze pewien koszt mi się zwróci.
-
Pany szukam motoru do auta najlepiej z jak najmniejszym przebiegiem.
-
No i nadejszla wiekopomna chwila i autko zrobiło rututu i brum i się skończyło, a tak na poważnie to umarł silnik i czeka mnie niestety remont ale co jak i jakie uszkodzenia dowiem się po urlopie. Wyskoczyło ciśnienie oleju i po kilkunastu metrach auto stanęło i już nie odpaliło