Skocz do zawartości

Goomis86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Goomis86

Osiągnięcia Goomis86

0

Reputacja

  1. zamykam temat - autko zostało sprzedane :> za wszelkie odpowiedzi wielkie dzięki :th:
  2. 1 - dywanika nie było 2 - wężyki podciśnień szczelne a sztanga rano została rozruszana. pozostaje vacum pompa...
  3. 011 BS - Not Available... A wracając do pedału gazu - VAG poakzuje wartość ~80% pomimo pedału wciśniętego do podłogi... why?
  4. Ehh moje niedopatrzenie, brat juz zj**** dostał za niepełny gaz Dziś poprawię logi.
  5. Passat B5 AFN 1.9TDI 1996r. W styczniu brat zmieniał turbulum (kupił używke bo w starej poszedł uszczelniacz) i do niedawna autko śmigało cacy. Ostatnio zaczął łapać notalufy przy 110/115 km/h. Przewody podciśnieniowe wymienione, dolot szczelny. Z tego co ja widzę to jest DUUUŻE przeładowanie... turbo do czyszczenia? Sztanga chodzi lekko ciężko,więc napewno do rozruszania. DYNAMICZNE - 003, 008, 010, 011 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1638 850.0 945.0 4.8 0.40 1743 850.0 1000.0 4.8 0.80 1848 850.0 1060.0 4.8 1.20 1953 850.0 1110.0 4.8 1.60 2037 850.0 1150.0 4.8 2.00 2121 850.0 1175.0 4.8 2.40 2226 850.0 1200.0 4.8 2.80 2310 850.0 1210.0 4.8 3.20 2394 850.0 1190.0 4.8 3.60 2478 850.0 1190.0 4.8 4.00 2562 850.0 1185.0 4.8 4.40 2625 850.0 1195.0 4.8 4.80 2730 850.0 1185.0 4.8 5.20 2793 850.0 1180.0 4.8 5.60 2877 850.0 1185.0 4.8 6.00 2961 850.0 1175.0 4.8 6.40 3024 850.0 1180.0 4.8 6.80 3087 850.0 1165.0 4.8 7.20 3171 850.0 1165.0 4.8 7.60 3255 850.0 1145.0 4.8 8.00 3297 850.0 1140.0 4.8 8.40 3339 850.0 1030.0 4.8 8.80 3381 850.0 1000.0 4.8 9.20 3423 850.0 990.0 4.8 9.60 3444 850.0 985.0 4.8 10.00 3486 850.0 995.0 4.8 10.40 3528 850.0 990.0 4.8 10.80 3570 850.0 980.0 4.8 11.21 3591 850.0 985.0 4.8 11.61 3633 850.0 990.0 4.8 12.00 3654 850.0 975.0 4.8 12.40 3696 850.0 970.0 4.8 12.80 3717 850.0 980.0 4.8 13.20 3759 850.0 965.0 4.8 13.60 3780 850.0 970.0 4.8 13.98 3801 850.0 970.0 4.8 14.38 3822 850.0 960.0 4.8 14.78 3843 850.0 960.0 4.8 15.18 3885 850.0 940.0 4.8 15.58 3906 850.0 960.0 4.8 15.96 3927 850.0 930.0 4.8 16.36 3948 850.0 955.0 4.8 16.76 3990 850.0 950.0 4.8 17.16 4011 850.0 920.0 4.8 17.56 4032 850.0 940.0 4.8 17.96 4053 850.0 940.0 4.8 18.36 4074 850.0 940.0 4.8 18.76 4095 850.0 935.0 4.8 19.16 4116 850.0 935.0 4.8 19.56 4137 850.0 930.0 4.8 19.96 4158 850.0 925.0 4.8 20.36 4179 850.0 920.0 4.8 20.76 4200 850.0 915.0 4.8 21.16 4200 850.0 915.0 4.8 21.56 4200 850.0 910.0 4.8 21.98 4200 850.0 915.0 4.8 22.41 4221 850.0 910.0 4.8 22.86 4221 850.0 860.0 4.8 23.29 4221 850.0 910.0 4.8 23.69 4221 850.0 905.0 4.8 24.09 4242 850.0 865.0 4.8 24.49 4242 850.0 900.0 4.8 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.00 1659 35.2 39.2 40.0 0.40 1743 35.0 39.8 41.8 0.80 1848 34.8 41.2 42.2 1.20 1932 34.8 42.0 42.6 1.60 2037 36.4 42.0 43.0 2.00 2121 36.8 42.0 43.0 2.40 2226 37.6 42.0 43.0 2.80 2331 37.4 41.8 43.2 3.20 2415 37.2 41.6 43.4 3.60 2499 37.0 41.4 43.8 4.00 2583 37.0 41.4 44.0 4.40 2667 36.8 41.2 44.0 4.80 2730 36.8 41.2 44.0 5.22 2835 36.6 41.0 43.6 5.65 2919 36.6 40.8 43.4 6.05 3003 36.4 40.8 43.0 6.45 3087 35.6 40.6 43.0 6.85 3150 34.8 40.6 43.0 7.25 3234 34.8 40.4 43.0 7.65 3297 34.6 40.4 42.8 8.05 3360 33.4 40.2 42.6 8.45 3423 31.8 40.2 42.4 8.85 3465 28.2 40.0 42.2 9.25 3486 31.6 40.0 42.0 9.65 3528 35.6 39.8 41.8 10.05 3570 35.6 39.8 41.8 10.45 3612 35.6 39.8 41.8 10.85 3654 35.6 39.6 41.6 11.26 3675 35.6 39.6 41.6 11.69 3717 35.4 39.6 41.6 12.09 3759 35.4 39.4 41.4 12.49 3780 35.4 39.4 41.4 12.89 3822 35.2 39.2 41.4 13.29 3843 35.2 39.0 41.2 13.69 3885 35.2 38.8 41.2 14.09 3906 36.0 38.6 41.2 14.49 3948 35.8 38.4 41.0 14.89 3990 35.8 38.4 41.0 15.29 4011 35.8 38.4 41.0 15.69 4032 35.8 38.4 40.8 16.09 4074 35.6 38.4 40.8 16.49 4095 35.6 38.4 40.6 16.89 4116 35.6 38.4 40.6 17.29 4158 35.6 38.4 40.4 17.69 4179 35.6 38.4 40.2 18.09 4200 35.6 38.2 40.2 18.49 4221 35.6 38.0 40.2 18.89 4242 36.0 38.0 40.0 19.28 4263 36.0 37.6 40.0 19.68 4284 35.8 37.4 39.8 20.08 4305 35.8 37.2 39.8 20.48 4326 35.8 36.4 39.6 20.88 4347 35.8 35.8 39.6 21.26 4368 35.8 35.4 39.4 21.66 4368 35.8 34.8 39.4 22.06 4410 35.6 34.0 39.2 22.46 4410 35.6 33.2 39.0 22.86 4452 35.6 32.8 39.0 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0.38 920.0 979.2 1672.8 56.1 0.78 965.0 979.2 1774.8 57.3 1.18 1030.0 979.2 1897.2 56.9 1.58 1055.0 979.2 1999.2 58.0 1.98 1145.0 979.2 2111.4 61.2 2.38 1185.0 979.2 2233.8 62.7 2.78 1200.0 979.2 2325.6 63.5 3.18 1185.0 979.2 2346.0 63.9 3.58 1195.0 979.2 2356.2 65.1 3.98 1190.0 979.2 2376.6 64.7 4.38 1200.0 979.2 2386.8 64.7 4.78 1190.0 979.2 2397.0 65.1 5.18 1185.0 979.2 2417.4 64.7 5.60 1180.0 979.2 2427.6 65.1 6.05 1180.0 979.2 2458.2 65.1 6.50 1170.0 979.2 2478.6 64.7 6.96 1155.0 979.2 2499.0 65.1 7.39 1160.0 979.2 2499.0 65.1 7.79 1145.0 979.2 2509.2 65.1 8.19 1130.0 979.2 2509.2 65.1 8.59 1135.0 979.2 2509.2 66.3 8.99 1005.0 979.2 2397.0 66.7 9.39 1010.0 979.2 2284.8 67.1 9.79 1000.0 979.2 2254.2 66.3 10.19 990.0 979.2 2254.2 63.1 10.59 995.0 979.2 2254.2 63.1 10.99 990.0 979.2 2264.4 66.3 11.39 980.0 979.2 2274.6 66.7 11.79 975.0 979.2 2284.8 66.7 12.19 970.0 979.2 2284.8 66.7 12.59 975.0 979.2 2284.8 67.1 12.99 955.0 979.2 2295.0 68.2 13.39 965.0 979.2 2295.0 68.2 13.79 950.0 979.2 2295.0 69.8 14.19 960.0 979.2 2305.2 71.0 14.59 910.0 979.2 2305.2 71.0 14.99 950.0 979.2 2305.2 71.0 15.39 950.0 979.2 2305.2 70.6 15.79 920.0 979.2 2305.2 71.0 16.19 940.0 979.2 2305.2 71.0 16.59 930.0 979.2 2295.0 71.0 16.99 915.0 979.2 2315.4 71.0 17.39 920.0 979.2 2325.6 71.0 17.79 910.0 979.2 2315.4 71.0 18.19 900.0 979.2 2325.6 71.0 18.59 900.0 979.2 2325.6 72.2 18.99 895.0 979.2 2335.8 72.2 19.39 885.0 979.2 2335.8 72.2 19.79 880.0 979.2 2335.8 72.2 20.19 875.0 979.2 2346.0 72.2 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.00 1659 1805.4 1764.6 45.8 0.40 1764 1846.2 1897.2 51.8 0.80 1869 1907.4 2029.8 55.4 1.20 1953 1948.2 2142.0 61.4 1.60 2058 1948.2 2223.6 66.9 2.00 2142 1948.2 2305.2 73.7 2.40 2226 1948.2 2366.4 79.3 2.80 2331 1948.2 2376.6 83.7 3.20 2415 1948.2 2376.6 87.3 3.60 2499 1948.2 2376.6 91.2 4.01 2583 1948.2 2397.0 94.4 4.41 2667 1948.2 2417.4 94.4 4.83 2751 1948.2 2427.6 94.4 5.26 2814 1938.0 2437.8 94.4 5.66 2919 1927.8 2468.4 94.4 6.06 2982 1927.8 2478.6 94.4 6.46 3066 1917.6 2509.2 94.4 6.86 3150 1917.6 2519.4 94.4 7.26 3213 1907.4 2529.6 94.4 7.66 3276 1897.2 2539.8 94.4 8.06 3318 1897.2 2529.6 92.4 8.46 3381 1907.4 2346.0 92.4 8.86 3423 1907.4 2274.6 92.4 9.26 3465 1907.4 2254.2 92.4 9.66 3486 1948.2 2244.0 92.4 10.06 3549 1948.2 2244.0 92.4 10.46 3570 1948.2 2254.2 92.4 10.91 3612 1948.2 2254.2 92.4 11.37 3654 1948.2 2264.4 92.4 11.77 3696 1948.2 2274.6 92.4 12.17 3738 1938.0 2284.8 92.4 12.57 3780 1948.2 2295.0 92.4 12.97 3801 1938.0 2295.0 92.4 13.37 3843 1938.0 2305.2 92.4 13.77 3864 1927.8 2305.2 92.4 14.17 3906 1927.8 2305.2 92.4 14.57 3948 1927.8 2305.2 92.4 14.97 3969 1917.6 2315.4 92.4 15.37 4011 1927.8 2315.4 92.4 15.77 4032 1938.0 2315.4 92.4 16.17 4053 1927.8 2315.4 92.4 16.57 4074 1897.2 2315.4 92.4 16.97 4116 1876.8 2315.4 92.4 17.37 4137 1866.6 2315.4 92.4 17.77 4158 1856.4 2315.4 92.4 18.17 4200 1846.2 2315.4 92.4 18.57 4221 1836.0 2325.6 92.4 18.97 4242 1825.8 2325.6 92.4 19.37 4263 1815.6 2335.8 92.4 19.77 4284 1805.4 2335.8 92.4 20.17 4326 1795.2 2335.8 92.4 20.57 4347 1795.2 2335.8 92.4 20.97 4368 1785.0 2335.8 92.4 21.37 4389 1774.8 2335.8 92.4 21.77 4431 1754.4 2335.8 92.4 22.17 4452 1744.2 2346.0 92.4 22.57 4473 1744.2 2356.2 92.4 22.97 4473 1744.2 2356.2 92.4 23.37 4515 1734.0 2356.2 92.4 BASIC SETTINGS - 003 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 861 350.0 345.0 50.6 0.40 861 350.0 350.0 51.0 0.80 861 350.0 350.0 51.0 1.20 861 350.0 345.0 50.6 1.60 861 350.0 345.0 50.2 2.00 861 350.0 345.0 50.6 2.40 861 350.0 350.0 50.6 2.80 861 350.0 350.0 50.6 3.20 861 350.0 350.0 51.4 3.60 861 350.0 345.0 50.2 4.00 861 350.0 355.0 51.0 4.40 861 350.0 345.0 50.6 4.80 861 350.0 345.0 50.6 5.20 861 350.0 345.0 50.2 5.60 861 350.0 340.0 50.2 6.00 861 350.0 350.0 50.6 6.40 861 350.0 350.0 51.0 6.80 861 350.0 340.0 50.2 7.20 861 350.0 350.0 51.0 7.60 861 350.0 350.0 51.0 8.00 861 350.0 350.0 51.0 8.40 861 350.0 345.0 50.6 8.80 861 350.0 350.0 50.6 9.20 861 350.0 340.0 50.2 9.60 861 350.0 350.0 51.0 10.00 861 350.0 345.0 51.0 10.40 861 350.0 340.0 50.2 10.80 861 350.0 345.0 50.6 11.20 861 350.0 455.0 4.8 11.60 861 350.0 470.0 4.8 12.00 861 350.0 475.0 4.8 12.40 861 350.0 470.0 4.8 12.80 861 350.0 480.0 4.8 13.20 861 350.0 475.0 4.8 13.60 861 350.0 470.0 4.8 14.00 861 350.0 475.0 4.8 14.40 861 350.0 465.0 4.8 14.80 861 350.0 475.0 4.8 15.20 861 350.0 470.0 4.8 15.60 861 350.0 475.0 4.8 16.00 861 350.0 485.0 4.8 16.40 861 350.0 475.0 4.8 16.80 861 350.0 480.0 4.8 17.20 861 350.0 480.0 4.8 17.60 861 350.0 480.0 4.8 18.01 861 350.0 475.0 4.8 18.44 861 350.0 470.0 4.8 18.91 861 350.0 480.0 4.8 19.37 861 350.0 480.0 4.8 19.84 861 350.0 475.0 4.8 20.30 861 350.0 480.0 4.8 20.76 861 350.0 480.0 4.8 21.16 1050 350.0 470.0 19.9 21.56 882 350.0 500.0 32.3 21.96 840 350.0 470.0 50.6 22.36 861 350.0 380.0 54.6 22.76 861 350.0 350.0 55.0 23.16 861 350.0 345.0 54.6 23.56 861 350.0 335.0 53.4 23.96 861 350.0 345.0 53.4 24.38 861 350.0 340.0 52.6 24.78 861 350.0 345.0 52.2 25.18 861 350.0 345.0 51.8 25.58 861 350.0 340.0 51.4 25.98 861 350.0 345.0 51.8 26.40 861 350.0 355.0 52.2 26.79 861 350.0 350.0 52.2 27.19 861 350.0 345.0 51.8 27.59 861 350.0 350.0 51.8
  6. -N75 już był podmieniany od brata (Passat B5 1.9TDI AFN) -wszystkie wężyki podciśnień są zmienione na nowe -gruszka jest ok w którym miejscu ona jest?
  7. czyli jeszcze raz rozbiórka turbo...?
  8. Inną sprawą też jest to, że wydaje mi się że jest po "programie" (110PS raczej nie ma >10s do 100-tki)i czy to może mieć znaczenie? np może być źle z cheapowana? Przy cheapowaniu zwiększa się chyba dawki wtrysku jeśli dobrze wiem? Parę danych z VAGa na biegu jałowym: Start Inj Qty - 18.6 mg/R (Measuring Blocks Group 005) Inj limit during a/t shift - 51.0 mg/R (Measuring Blocks Group 009) Start of injection: (Basic Settings Group 004) Specified start (2 to -3) 7.9 *BTDC Actual start (2 to -3) 7.7-8.4 *BTDC [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2008, 14:09 _________________________________________________LOGI(dynamiczne wykonane na biegu jałowym bo tego problem dotyczy): Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,861-945,240-340,240-340,4-84,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,861,280.0,275.0,49.0,,,,,,,,,, ,0.40,861,280.0,280.0,49.4,,,,,,,,,, ,0.80,861,280.0,285.0,49.8,,,,,,,,,, ,1.20,1281,850.0,345.0,4.8,,,,,,,,,, ,1.60,2583,850.0,515.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.00,3486,850.0,695.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.40,3444,850.0,765.0,4.8,,,,,,,,,, ,2.80,3591,850.0,890.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.20,3885,850.0,940.0,4.8,,,,,,,,,, ,3.60,4284,850.0,885.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.00,5040,850.0,690.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.40,3927,850.0,615.0,4.8,,,,,,,,,, ,4.80,2982,255.0,565.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.20,2247,250.0,555.0,4.8,,,,,,,,,, ,5.60,1659,250.0,550.0,4.8,,,,,,,,,, ,6.01,1113,250.0,525.0,19.9,,,,,,,,,, ,6.45,966,255.0,455.0,48.2,,,,,,,,,, ,6.89,882,280.0,360.0,57.8,,,,,,,,,, ,7.36,861,280.0,285.0,59.0,,,,,,,,,, Group A:,'010,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,,,,,,,,, ,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.40,280.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,0.80,350.0,969.0,958.8,45.9,,,,,,,,,, ,1.20,475.0,969.0,979.2,49.0,,,,,,,,,, ,1.60,615.0,969.0,1377.0,49.0,,,,,,,,,, ,2.00,765.0,969.0,1999.2,49.0,,,,,,,,,, ,2.40,815.0,969.0,2264.4,49.0,,,,,,,,,, ,2.80,785.0,969.0,2305.2,49.0,,,,,,,,,, ,3.20,700.0,969.0,2121.6,39.6,,,,,,,,,, ,3.60,545.0,969.0,1581.0,0.0,,,,,,,,,, ,4.00,555.0,969.0,1366.8,0.0,,,,,,,,,, ,4.41,545.0,969.0,1224.0,0.0,,,,,,,,,, ,4.81,540.0,969.0,1142.4,0.0,,,,,,,,,, ,5.21,520.0,969.0,1101.6,0.0,,,,,,,,,, ,5.61,495.0,969.0,1071.0,0.0,,,,,,,,,, ,6.01,350.0,969.0,1050.6,0.0,,,,,,,,,, ,6.41,330.0,969.0,1020.0,0.0,,,,,,,,,, ,6.81,280.0,969.0,999.6,0.0,,,,,,,,,, ,7.21,265.0,969.0,989.4,0.0,,,,,,,,,, ,7.61,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,, ,8.01,255.0,969.0,979.2,0.0,,,,,,,,,, ,8.41,270.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, ,8.81,275.0,969.0,969.0,0.0,,,,,,,,,, Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.35,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,0.75,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,1.15,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,1.55,966,1499.4,958.8,24.7,,,,,,,,,, ,1.95,2331,1948.2,989.4,45.4,,,,,,,,,, ,2.36,3423,1948.2,1458.6,59.0,,,,,,,,,, ,2.76,3507,1948.2,2223.6,81.7,,,,,,,,,, ,3.16,3528,1948.2,2570.4,91.2,,,,,,,,,, ,3.56,3801,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,3.96,4368,1876.8,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,4.36,5103,1499.4,2009.4,82.9,,,,,,,,,, ,4.76,4494,1091.4,1570.8,59.8,,,,,,,,,, ,5.16,3444,1009.8,1397.4,59.8,,,,,,,,,, ,5.56,2667,979.2,1264.8,57.4,,,,,,,,,, ,5.96,1995,948.6,1173.0,49.8,,,,,,,,,, ,6.36,1449,948.6,1122.0,45.8,,,,,,,,,, ,6.76,1008,948.6,1091.4,24.7,,,,,,,,,, ,7.16,945,948.6,1071.0,24.7,,,,,,,,,, ,7.58,882,948.6,1030.2,24.7,,,,,,,,,, ,7.98,861,948.6,1009.8,24.7,,,,,,,,,, ,8.38,840,948.6,999.6,24.7,,,,,,,,,, ,8.78,861,948.6,989.4,24.7,,,,,,,,,, ,9.18,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,, ,9.58,861,948.6,979.2,24.7,,,,,,,,,, ,9.98,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, ,10.38,861,948.6,969.0,24.7,,,,,,,,,, Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,, ,TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mg/R, mg/R,,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.40,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,, ,0.80,-0.09,-0.07,0.26, ,,,,,,,,,, ,1.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,1.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,2.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,3.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,3.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.00,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.40,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,4.80,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,5.20,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,5.60,-0.12,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,6.03,-0.07,-0.09,0.26, ,,,,,,,,,, ,6.46,-0.02,-0.05,0.28, ,,,,,,,,,, ,6.89,0.00,-0.05,0.26, ,,,,,,,,,, ,7.36,0.00,-0.05,0.21, ,,,,,,,,,, Group A:,'015,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Inj Qty (actual),Fuel Consumption,Inj Qty requested,,,,,,,,,, ,TIME,,,,(accelerator),TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mg/R, l/h, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,0.37,861,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,0.77,861,2.4,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,1.17,882,16.8,1.17,14.8,,,,,,,,,, ,1.57,2100,20.0,5.46,44.4,,,,,,,,,, ,1.95,3318,29.2,12.87,42.8,,,,,,,,,, ,2.35,3654,35.0,17.94,42.4,,,,,,,,,, ,2.75,3654,39.6,19.89,42.4,,,,,,,,,, ,3.15,3990,38.4,21.45,42.0,,,,,,,,,, ,3.57,4977,15.2,11.70,40.8,,,,,,,,,, ,3.97,5103,6.2,6.63,6.2,,,,,,,,,, ,4.37,4200,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,4.77,3255,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.17,2520,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.56,1911,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,5.96,1365,0.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,6.36,1029,2.6,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,6.76,966,2.0,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,7.16,903,1.8,0.00,0.0,,,,,,,,,, ,7.56,861,2.2,0.00,0.0,,,,,,,,,,
  9. 00542 - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza-G80 01318 - Sterownik w pompie wtryskowej-J399 00771 - Czujnik rezerwy paliwa-G 00562 - czujnik poziomu/temperatury oleju (chyba) A co do radia to się da bo są do tego odpowiednie kalkulatory.
  10. I tak Panowie: - wszystkie możliwe wężyki podciśnień zmienione na nowe (i oczywiście prawidłowo podpięte) - cały układ dolotowy uszczelniony - turbo wyczyszczone na cacy I sprawa aktulanie wygląda następująco: VAG nie wywala już żadnych błędów natomiast gdy na biegu jałowym zrobię przygazuwę do 3tys obr. to auto zaczyna się dławić i gaśnie. W dodatku autko dość "kopci"... (po tych objawach też na VAGu czysto). Przez pierwsze kilka dni po czyszczeniu autko chodziło w porządku. Czy problem leży w turbo? Może to być spowodowane brakiem idealnej gładkości na ośce w turbinie?
  11. Przeczytaj wcześniej co było pisane w tym temacie... stare AFN'y ('96) nie obsługują 011BS... (ERROR NOT AVAILABLE)
  12. błąd? tak. wieczorem będą logi.[br]Dopisany: 14 Marzec 2008, 15:53 _________________________________________________Powtórka - błąd 519. i logi: ,Group A:,'010,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Mass Air Flow,Barometric,Manifold ,Position,,,,,,,,,, ,TIME,,Pressure,Pressure,Throttle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, mg/R, mbar, mbar,%,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.36,880.0,969.0,1662.6,78.0,,,,,,,,,, ,0.76,950.0,969.0,1815.6,100.0,,,,,,,,,, ,1.16,1035.0,969.0,1958.4,100.0,,,,,,,,,, ,1.56,1075.0,969.0,2070.6,100.0,,,,,,,,,, ,1.96,1070.0,969.0,2182.8,100.0,,,,,,,,,, ,2.36,1115.0,969.0,2264.4,100.0,,,,,,,,,, ,2.76,1165.0,969.0,2366.4,100.0,,,,,,,,,, ,3.16,1170.0,969.0,2437.8,100.0,,,,,,,,,, ,3.56,1175.0,969.0,2488.8,100.0,,,,,,,,,, ,3.98,1185.0,969.0,2550.0,100.0,,,,,,,,,, ,4.39,1190.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,4.79,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,5.21,1185.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,5.66,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,6.14,1165.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,6.55,1145.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,6.95,1135.0,969.0,969.0,100.0,,,,,,,,,, ,7.35,1015.0,969.0,969.0,100.0,,,,,,,,,, ,7.75,995.0,969.0,2264.4,100.0,,,,,,,,,, ,8.15,1035.0,969.0,2305.2,100.0,,,,,,,,,, ,8.55,1115.0,969.0,2499.0,100.0,,,,,,,,,, ,8.95,1145.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,9.37,1120.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,9.78,1085.0,969.0,2570.4,100.0,,,,,,,,,, ,10.18,1065.0,969.0,2560.2,100.0,,,,,,,,,, ,10.60,1030.0,969.0,2427.6,100.0,,,,,,,,,, ,11.00,985.0,969.0,2254.2,100.0,,,,,,,,,, ,11.40,955.0,969.0,2203.2,100.0,,,,,,,,,, ,11.80,935.0,969.0,2172.6,100.0,,,,,,,,,, ,12.20,925.0,969.0,2162.4,100.0,,,,,,,,,, ,12.60,925.0,969.0,2162.4,100.0,,,,,,,,,, ,13.00,915.0,969.0,2162.4,100.0,,,,,,,,,, ,13.40,880.0,969.0,2172.6,100.0,,,,,,,,,, ,13.80,890.0,969.0,2172.6,100.0,,,,,,,,,, ,14.20,850.0,969.0,2142.0,100.0,,,,,,,,,, ,14.60,850.0,969.0,2080.8,100.0,,,,,,,,,, ,15.00,815.0,969.0,2040.0,100.0,,,,,,,,,, ,15.40,790.0,969.0,1999.2,100.0,,,,,,,,,, ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,, ,TIME,,,,Boost Valvle,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.00,1491,1734.0,1540.2,37.1,,,,,,,,,, ,0.40,1575,1774.8,1672.8,49.0,,,,,,,,,, ,0.80,1659,1805.4,1825.8,55.4,,,,,,,,,, ,1.21,1743,1846.2,1958.4,61.8,,,,,,,,,, ,1.61,1827,1897.2,2060.4,66.1,,,,,,,,,, ,2.01,1953,1948.2,2162.4,70.5,,,,,,,,,, ,2.43,2037,1948.2,2244.0,76.5,,,,,,,,,, ,2.83,2121,1948.2,2325.6,82.9,,,,,,,,,, ,3.23,2226,1948.2,2397.0,89.6,,,,,,,,,, ,3.63,2310,1948.2,2458.2,94.4,,,,,,,,,, ,4.03,2394,1948.2,2529.6,94.4,,,,,,,,,, ,4.43,2499,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,4.83,2583,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,5.23,2667,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,5.63,2751,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,6.03,2835,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,6.43,2919,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,6.83,3024,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,7.25,3108,1948.2,969.0,92.4,,,,,,,,,, ,7.65,3150,1948.2,969.0,92.4,,,,,,,,,, ,8.05,3213,1948.2,1815.6,58.2,,,,,,,,,, ,8.46,3276,1948.2,2172.6,77.3,,,,,,,,,, ,8.86,3339,1948.2,2468.4,90.8,,,,,,,,,, ,9.26,3423,1948.2,2570.4,94.4,,,,,,,,,, ,9.66,3507,1948.2,2417.4,87.7,,,,,,,,,, ,10.06,3612,1948.2,2244.0,91.2,,,,,,,,,, ,10.48,3675,1948.2,2193.0,94.0,,,,,,,,,, ,10.88,3780,1948.2,2182.8,94.0,,,,,,,,,, ,11.29,3843,1948.2,2182.8,94.4,,,,,,,,,, ,11.69,3927,1948.2,2182.8,94.0,,,,,,,,,, ,12.09,4011,1948.2,2193.0,94.4,,,,,,,,,, ,12.52,4074,1938.0,2182.8,94.4,,,,,,,,,, ,12.94,4158,1927.8,2193.0,94.4,,,,,,,,,, ,13.42,4242,1917.6,2193.0,94.4,,,,,,,,,, ,13.90,4326,1897.2,2193.0,94.4,,,,,,,,,, ,14.36,4368,1866.6,2142.0,94.4,,,,,,,,,, ,14.83,4431,1846.2,2091.0,92.8,,,,,,,,,, ,15.24,4473,1836.0,2070.6,92.8,,,,,,,,,, ,15.64,4515,1805.4,2019.6,94.4,,,,,,,,,,
  13. w VAGu pokazuje już tylko błąd 519: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Przeczyszczenie/wymiana G71?
  14. - N75 przedmuchane i przeczyszczone w nafcie. - Węże od IC przeczyszczone (było troszkę oleju). Tryb awaryjny już nie występuje ale powyżej 3000obr nadal ma przymuły i dzie dalej, przymuła i znów dalej. Jutro podepne laptopa co nowego w VAGu słychac. PAWEŁ69 - podobno zmienna regulacja było dopiero w pompowtryskach (nie jestem do końca pewien). P.S. dzięki wszystkim za rady
  15. Otóż to, nie obsługują... Na wieczór planuję: - przeczyszczenie N75 - przeczyszczenie przewodów od IC - próba jazdy z odłączonym: N75, G71, i przepływką. Zanurzał ktoś turbo na 24h w nafcie? :> Podobno potrafi pomóc na zapieczone kierownice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...