przemos10
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O przemos10
Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia przemos10
0
Reputacja
-
Mam podobny problem. Wibracje od 120 km/h w górę nieregularnie zanikając i pojawiając się ze zwiększoną siłą. Drży cała buda aczkolwiek kierownica również. 2 komplety felg i opon. Na zimówkach mniej drży z racji tego, że jest większy balon. Felgi, opony sprawdzane po 2x na różnych maszynach - wszystko w normach. Wibracje pojawiły się jakby od momentu zapieczenia się tłoczków hamulcowych. Tarcze nie były zmieniane a jedynie przetoczone ze względu na to, że zostało ich dużo. Bicie tarcz wyszło w normie. Mimo wszystko odnoszę wrażenie, że to nie tarcze a zupełnie coś innego. Poza tym w zawieszeniu brak luzów, geometria w normie. Brakuje mi już pomysłów a wymiana dla wymiany poszczególnych części wiąże się ze sporym kosztem.
-
Silniczek ostatnio uruchomił się sam, po myciu samochodu i wytarł trochę plastikowe koło zębate - do tej pory było zero jakiejkolwiek reakcji wycieraczki. Co do wybijania, próbowałem ostrożnie gumowym młotkiem z założoną nakrętką ale mimo to obudowa wokół osi pękła po czym mechanizm udało się ruszyć ale wybić go nadal nie mogę. Myślę, że jeszcze będzie można to dobrze skleić i uszczelnić. Odnośnie płytki na pierwszy rzut oka wygląda jak nowa i jeśli chcę ją zdemontować, muszę ją odlutować?
-
Cześć, Rozbierał ktoś z Was silniczek wraz z mechanizmem? Mój mechanizm ze względu na rdzę jest nie do ruszenia. Mogę próbować go wybić i po wybiciu będzie możliwość złożenia czy jest to raczej typowa nierozbieralna część?