Skocz do zawartości

Kemot1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kemot1979

  1. a to ten kamieniołom na plaży pomiędzy molo a smażalnią... a ja miałem nadzieje że to gdzieś koło krk.
  2. Możesz podać bliższe namiary gdzie ten Kamień?
  3. ok, poprawię logi niebawem i wrzucę. Kreski z dyno też podepnę. A statyczne logi też wykonać?
  4. Witam, Spore prawdopodobieństwo, że pacjent ma wirusa ( tak już kupiłem -kość w ECU nosi ślady lutowania, większy boost ). Z moich przeróbek to tylko DP zamiast Kata. Proszę o analizę logów dynamicznych jeśli da się coś z tego wywnioskować. Pierwszy raz robiłem logi dynamiczne i jak widać nie jest to moja mocna strona. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po hamowni pokazało 184,6km przy 5300 rpm, 297nm przy 2750obr. Powyżej 5300 moc spada wraz z doładowaniem. Nurtuje mnie czy tak ktoś program zrobił celowo że momentu sporo więcej i koniki się w miarę zgadzają czy też jest jakaś inna przyczyna. Turbo dmucha 1,2 bara ale powyżej 5 tyś spada i potrafi osiągnąć 0.5 bara pod koniec prędkości obrotowej silnika. Pozdrawiam, Tomek. ---------- Post dopisany 17-04-2013 at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2013 at 21:43 ---------- Nikt nie zerknie...?
  5. Ten muł po puszczeniu gazu to nie przez brak powietrza w dolocie tylko przez bogatą mieszankę. Jak założysz hybrydę theSUN to będzie OK.
  6. Ja się zamelduję. Czy jest szansa, że jutro na spota weźmie ktoś VAGa i będzie się mu chciało zrobić u mnie logi dynamiczne ?
  7. Ja też się postaram zjawić
  8. Ja od kilkunastu lat ogarniam tematy z klimami, możemy podziałać. Jak w czwartek uda mi się podjechać na spota to przedstawię temat.
  9. Witam szanownych forumowiczów, Mam na imię Tomek, od 1,5 roku posiadam A4 B5 1,8T AJL Quattro. Dziś postanowiłem dołączyć do waszego grona. Do zobaczenia Pozdrawiam Tomasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...