Skocz do zawartości

piotrekinfo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekinfo

Osiągnięcia piotrekinfo

0

Reputacja

  1. Kolego sprawdź sobie dolot czy jest szczelny łącznie z odmami lubią szczelać, następnie zawór odmy no i profilaktycznie przemyj przepustnice i zrób adaptacje należy jeszcze sprawdzić gruszki na skracaniu dolotu. A wypadanie zaplonu proponuje sprawdzac na liczniku wypadań w parametrach bieżących gdyż wygenerowanie błędu jest skutkiem przekroczenia jakiejś tam wartości wypadnięć wiec może błąd się nie wygenerować w sterowniku.
  2. Po ustawieniach w Sulejówku było bez zmian natomiast z odczytów parametrów bieżących silnika na których cewkach pojawia się wypadanie zapłonów i późniejszym pomiarze sprężania wyszły spadki stopnia sprężania poniżej normy co wskazało na zużycie mechaniczne silnika.
  3. Panowie byłem w Sulejówku i powie tak tylko przy skrajnych odchyleniach może to coś pomoże a chłopaki faktycznie robią to metoda prób i błędów aż do skutku natomiast podstawa to pomiar wszystkich parametrów a zwłaszcza stopnia sprężania bo to jest jedna z przyczyn wypadania zaplonów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...