Skocz do zawartości

Rafał123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafał123

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafał123

1

Reputacja

  1. Przed kazdym logowaniem kasowalem bledy. Czy auto jest seryjne? czy po programie? Poprawione Logi 002-033 003-020 115-118
  2. N75 Nowy Oryginalny, błędy to P1297, P1453, P1136 Auto ma seryjny program? Ok skasuje błędy i zrobię nowe logi w takich parach jak piszecie. Dziękuje za odpowiedz
  3. Proszę o analize logów. Co prawda nie audi a4 ale silnik podobny 1.8T 225KM. Auto nie ma mocy Logi zrobione na 3 biegu Grupy 001, 003, 004 008, 010, 011 020, 115, 118 https://log.malonetuning.com/chart/273733#H8KLCADCrmnDiV0CA23CjcOLCsODIBBFw79lw5YjKE1fw58iLmwdwozCkGrDkDHCpMO9w7pGA8Khwosuw689w7fCoTU8w5PDqxEiCcKfU8KdC8KgNMOYw4wpw6XDsMKhTSJ4worClC0Tw6wkLsKUWXASwqvCsGtowo3CvTMGR8OCWcK2woXCuMKZJ8OkXMOpH8K5HsOEOifDnsOHDMOkw6BHw643W8OyB2jCiXdUEhXCnnHDgAvDngzCgsOqOVs5wpV5Cn1XDcOGfAHDv8O5fBDDkgAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/273734#H8KLCAAMasOJXQIDbcKPw4sKwoMwEEXDv2XDlhPDkGrDm8KPCVnCpMONEAPCmsOIZCLCtl9fH1RacHvDrsOhw4DDlRrCmMKGNMKRclZsJgHCrMKwMXjChsOrc1zCrcO4wpnChkfCiMKkPMKnMmbDuMOCPnF4w5NqwoHCp0hswoVgX8OiRCxKwpLCmsKVwp1DPsO6XXB%2Fw7UWwoULwq3Ci3VOwr0OGTjDuE7CtsOYYsO%2BDHoJw6EFG8K8w6MVbwbCocOeJFskw6XCsQ%2FDu8KTw5bCmA%2FDrCjDt8OWw7oAAAA%3D https://log.malonetuning.com/chart/273735#H8KLCADDkGrDiV0CA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsKURMO9FsOCYcKVDSXCqcOQw4BiWsK%2Fw57CgsKJw7E4w7PDnsKMwrXDsMOIw497TMKsQsOJbcKtwoDCk8ODXi7CucOENx8RIXDDokLDgsOwJcOpw4VFwpRkwrUpw5piX8Kgw6lkwo7CnsKVJ8Khw4rDksOLC0ppw5wJecKvw7bCnwwlwoZZw4bDmWHDvgE7wqHDhhPCnsORw6ANwq8OQQ%2FCicKaw6TCui5xwpxqw6PDnAcQwqrCq3PCtQAAAA%3D%3D
  4. Mam pytanie do tych co mają zamontowane mocniejsze siłowniki ze sprężynami do automatycznie otwieranej klapy. Czy przypadkiem nie jest uciążliwe jej zamykanie ?klapa stawia duży opór podczas zamykania ?
  5. Po wodorowaniu auto stało sie jakby ciut zwawsze ale błąd wyskakiwał tak samo więc nie wiem szczerze czy to nie bardziej efekt placebo. Ci od wodorowania tłumaczą że jak nie czuć efektu znaczy silnik wewnątrz jest czysty. U mnie błąd się pojawiał przed i po więc na tą dolegliwość nie pomogło. Duże znaczenie ma moc maszyny która zostaje użyta do wodorowania
  6. Rok 2009 DPF na miejscu, EGR ograniczony, przebieg 250tys. Intercooler BiTDI. Niedawno robiłem wodorowanie silnika bo wyskakiwał błąd za mały przepływ EGR ale wątpię żeby to miało taki wpływ na seryjny wynik. Mimo iż seria jechała nie źle teraz jest lepiej ?
  7. 3.0TDI 240KM CCWA Manual + Większy Intercooler Auto ogólnie seria bez żadnych boxow czy innych modyfikacji ale skąd te 270KM nie mam pojęcia. Według tunera ustawienia lajtowe EGT 850°
  8. Byliśmy bardzo zdziwieni bo Wojtek nigdy nie widział żeby taka seria wyszła, sprawdzał czujniki na listwach czy są seryjne, wtryski i wszystko jest fabryczne. Mój ma 250tys+ więc CCWA jak wino im starsze tym lepsze ?
  9. Na to wychodzi, Wojtek szukał jakiegoś boxa pod maską ale nic nie było. W Sofcie również wcześniej nikt nie grzebał, auto ładnie reagowało na zadane parametry. Wykres serii również jest równy, płaski
  10. Dołączam do grona zadowolonych osób po kuracji wzmacniającej swoje auta w firmie Dynosoft ? CCWA + Większy FMIC, EGT przy tej mocy 850 stopni auto jeszcze lepiej zbiera się z samego dołu ciągnie równo do końca obrotów
  11. Dosyć szybko się grupa zebrała więc myślę, że wszyscy chętni nadal są chętni ?
  12. Chętni wpisywać się na listę. 1. l.e.s.t.e.r BMW F30 2.0D 2. l.e.s.t.e.r BMW X4 2.0 xdrive 3. Rafał123 AUDI A4 B8 3.0TDI quattro manual 4. Kamil_kk AUDI A5 1.8 TFSI manual 5. Wojtek19770111 A4 b8 2,0 Tdi CAGC 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.
  13. Ja również wciąż zainteresowany tylko pewnie trochę zejdzie zanim się 10ciu uzbiera.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...