
devols2
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O devols2

-
nie sadze zeby to cos dalo ,przynajmniej na mor rozum:) bo przeciez juz sama gruszka trzyma cisnienie o.6bara wiec co nam da cos ze wstawimy przed gruszke jak pusci przy 0.6 bara i odrazu gruszke pchnie sztange ?? jak sam gruszka do 0.6 bara nie pchnie sztangi? no tak mi sie wydaje ale moze sie myle? ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ---------- Zasada jest taka, że gdy ECU zażąda mniejszego ciśnienia doładowania w danej chwili to N75 otrzymuje często impulsy 12V a jeśli chce zwiększyć to ciśnienie to N75 ma stałe zasilanie 12V. Turbo podczas gdy silnik pracuje na wolnych i niskich obrotach ma sztangę ustawioną zawsze w pozycji max doładowania. Jeśli gwałtownie zwiększysz obroty to na N75 będą się pojawiać impulsy 12V. Ot tyle filozofii ja bym to tak powiedzial raczej:) bo mowili ludzie ze juz po przekreceniu zaplonu ma byc juz 12V no to jest w tedy max doladowanie od poczatku a w miare predkosci obcina doladowanie zeby nie przeladowac wiec podale zasilanie impulsowo dopiero zeby puscic czesc cisnienia na gruszke, to rowniez moje zdanie choc mge se mylic:)
-
podpinalem pov vag ale nie robilem logow , i okazalo sie tak bylo duzo bledow ale to byly spowodowane tym ze odpinalem czujniki i palilem auto... gosc usunol bledy i cos tam paatrzyl i mowi auto dobre nie wie co ja chce:D tyle ze kasy nie wziol i kazal za pare dni przyjechac zeby zobaczyc jakie bledy wywali bo odrazu nie wywalalo... ale przeplywomierz na 100 dobry mowil;) aaaaa euc to komputer:D myslalem ze jakis czujnik hehe no to tak jak pisalem wyzej ze on padniety i do wymiany:) ---------- Post dopisany 22-03-2013 at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany 21-03-2013 at 18:15 ---------- przeplywke gosc sprawdzal mowil ze dobra sada nowa(zamiennik) ale chodzi tez dobrze mowilcisninie tez dobre:D ale choc by nawet bylo slabe to na gazie by szedl? a na bezynie mocniejszy niz na gazie wiec pozostaje chyba tylko te czesc komputera ktora stteruje wlasnie n75.. kur nie mam kasy bo juz bym byl u goscia i robil to:)wiec narazie bede jezdzil na tym przeladowaniu ale staream sie nie gazowac do 3tys obr zeby go nie bylo , a jazda i tak przyjemniejsza do tych 3 tys jak turbo dziala niz jak nie dziala a do 7tys obr jakos sie szybciej tak zbiera i tak lekko sie wydaje ze ciagnie;) wiec to chyba na tyle w tym temacie, napisze jak woroci auto od mechanika choc nie wiem kiedy to bedzie:D
-
ten pierwszy zawor mam:) wlasnie jest cos takiego ze gosc byl zgdziwiony ze moj komp sie przedstawia jako aeb:D a mam a4 1.8 t 95 rok i tam cos mowil ze nie bylo turba czy w aeb nie bylo turba nie wiem... ale mam aeb:) a wspominales cos o ecu i nie moge go zlokalizowac na tym schemacie:( ale powiem ci ze ten moj stary zawor jak i nowy zawor maja przedmuch od strony zimnej turbiny do gruszki a dopiero po napieci 12v jest przedmuch od strony zimnej turbiny do ic:P a na chwile obecna mam podciagnieta mase prosto z akumulatora do wtyczki n75 i cyklo i jest przeplyw powietrza z zimnej strony turbiny na ic (a nie na gruszke) i jezdzi sie fajnie tylko do 3 tys obr bo pozniej to przeladowanie takie same objawy jak bym wezyk od gruszki odpiol:)
-
dobra masz jakies gg?;p albo cos takiego? jak bys mogl mi podac bym napisal ,bo tam bysmy sie predzej dogadali:)
-
aleee ty mowisz chyba o n75 do disla ja mam bezyne i mam zupelnie inny n75;p ---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:25 ---------- w moim n75 na byc przejscie w 1 strone na gruszke a po podaniu napiecie ma byc przejsci na waz ic a na gruszke ma byc zamkniete , zreszta moj nie cyka jak go podpinam pod wtyczke , ale jak go podpinam pod akumulator to cyka, dodaje ze jest nowy orginalny audi:)
-
slysza;em podobno ze euc ma cos jeszcze do n75 ale nie wiem gdzie on jest i jak wyglada... a ja myslalem ze tam ma byc 12v po przekreceniu kluczyka tak aby byl zamkniety przeplyw powietrza na gruszke dopiero przy za duzym doladowaniu zmniejsza sie napiecie i otwiera sie przeplyw powietrza na gruszke i jest zmniejszenie doladowania:) czyli mysi byc tam 12v stale i pozniej ze wzrostem doladowania impulsowo sie zmniejsza i wtedy zmniejsza doladowanie;p tak mi sie ydaje i slyszalem i jak widze jak dziala n75 to tak samo na to wychodzi niby;p
-
mam inny n75 ale co on da jak nie ma napiecia... na chwile obecna mam mase z akumulatora i zawor jest zamkniety w strne gruszki i ma buta ale przeladowuje ... czyli zawor dziala:) wkoncu nowy co do vag to nie pokazal nic z n75 ani sterownikiem byla tam jakies bledy ale gosc mi usonol i kazal za pare dni podpiac jeszcze raz ale nie bylem hehe ale musze sie do niego wybrac widze bo jak to sterownik to sam nic z tym nie zrobie a na 99% to on.. podobno sterownik 140zl i jakies imo trzeba kasowac czy cos i 100zl niby tez a z tego schematu to wiem tyle co kot naplakal:D ale dziekowac za fatyge:)
-
dokladnie caly czas mam klapke otwarta bo n75 wali na gruszke caly czas.. wziolem mase z akumulatora do n75 i zamyka przeplyw powietrza na gruszke ale to znow przeladowanie przy oko3tys obr jest ,slyszalem ze to podobno sterownik silnika walniety i az sie boje bo to koszt podobno 250zl ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:11 ---------- no bo ogolnie to nie ma jak by masy na n75 a powinien ja sterownik podobno podawac i tym samym sterowac impulsowo:)? czyli wychodzi na sterownik bo skoro jednak jest te 6.5v to kable powinny byc dobre? ---------- Post dopisany at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany at 14:14 ---------- a mzoe jest jakis sposob prosty na sprawdzenie sterownika?
-
n75 sprawny. tylko na kostce do n75 nie ma 12v tylko jest 6.5v czy na przekreconej stacujce czy na zapalonym silniku... +ma 12v ale cos z masa jest bo nie ma jej
-
mam audi a4 b5 1.8t bezyna 95 rok i problem jest tak ze chyba mi turbo nie dziala od kad kupilem je czyli jakis pol roku temu dzis rozbieraalem turbo i gosc mowil mi od regeneracj ze jest ok a auto nie ma mocy zachowuje sie jak normalny 1.8 bez turba. a jest taki bajer ze jak odpinam wezyk od podcisnienia od gruszki to jak by chodzilo turbo od 2tys slychac delikatne syczenie jak by turba i do 3 tys ciagnie jak h.. a przy 3 tys wystepuje chyba przeladowanie i szarpie autem ,wiec skoro po odpietym wezyku chodzi turbo? to czemu na zalozonym wezyku nie ma mocy? ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- na podbietym podcisnieniu chodzi jak normalny 1.8 ale ciagnie do 7tys ale nie ma tego butnieciaa to wkoncu 150km
-
witam to moja pierwsza wypowiedz na forum i chcial bym zaczac nowy temat ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- mam audi a4 b5 1.8t bezyna 95 rok i problem jest tak ze chyba mi turbo nie dziala od kad kupilem je czyli jakis pol roku temu dzis rozbieraalem turbo i gosc mowil mi od regeneracj ze jest ok a auto nie ma mocy zachowuje sie jak normalny 1.8 bez turba. a jest taki bajer ze jak odpinam wezyk od podcisnienia od gruszki to jak by chodzilo turbo od 2tys slychac delikatne syczenie jak by turba i do 3 tys ciagnie jak h.. a przy 3 tys wystepuje chyba przeladowanie i szarpie autem ,wiec skoro po odpietym wezyku chodzi turbo? to czemu na zalozonym wezyku nie ma mocy? ---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- przepraszam bo chyba sie wbilem w czyjs temat a nie wiem jak zaczac nowy:facepalm: