Skocz do zawartości

rakosport

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rakosport

Osiągnięcia rakosport

0

Reputacja

  1. Chyba mogę to potwierdzić. Nie widać tego dokładnie na zamieszczonej przeze mnie fotce, chociaż może trochę z prawej strony. Nie chce mi się robić kolejnej fotki, ale widać, że ten mój oryginalny czujnik był doszczelniany jakimś klejem (chyba epoksydowym). Jestem ciekaw ile wytrzyma ten zamiennik
  2. Ja pewnie Łukaszowi nie pomogę. Ale ze wszystkimi, którzy kiedykolwiek będą mieli problemy z czujnikiem dzielę się doświadczeniem. Jak już pisałem wcześniej posiłkując się czujnikiem wyjętym z audi benzynowej (nawet nie wiem jaki silnik) potwierdziłem winę czujnika. Oryginał, tak jak pisałem 230 - 250 zł. Poszukałem na allegro i po wymianie kilku maili zamówiłem za 90 zł (łącznie z wysyłką) Dziś dostałem. Paczkę otwierałem z drżeniem serca, z jeszcze większym wkręcałem czujnik, bo okazało się, że różnią się znacząco: okazało się jednak, że klima ożyła Jedyny "problem" to fakt, że ze względu na odmienną konstrukcję trzeba użyć innego klucza do dokręcenia czujnika. Oryginalny potrzebował płaskiej "17". Do zamiennika potrzebny jest "24". Ja użyłem oczkowego, bo zwykłym płaskim jest dość trudno podejść (nie mieści się między chłodnicą, a czujnikiem). Tak to wygląda po montażu: Jeszcze tylko wpiąłem konektor i..... Cieszę się, że to tylko to, zwłaszcza, że w poniedziałek wybieram się nomen omen w Łukasza strony (Sianożęty). Mam nadzieję, że Łukasz też sobie poradzisz. Informuj na bieżąco. Bo nigdy nie wiadomo, co nas może jeszcze spotkać.
  3. Z tego co kolega mi mówił to tylko czujnika. No i się potwierdziło.
  4. U mnie jednak czujnik. Wykręciłem z audi benzynowej stojącej w komisie mojego znajomego i wkręciłem do siebie - klima śmiga jak złoto (aż żal było wykręcać z powrotem ) Co ciekawe u mnie czujnik ma symbol 8K0 959 126 B, a tamten 8K0 959 126 A. Wszystko wskazuje więc na to, że są współzamienne (przynajmniej B na A). Teraz tylko szukam w miarę taniej oferty - oryginał to ok. 250 zł.
  5. Witam Wszystkich. Niestety jestem kolejnym z grupy narzekających na klimę w A4 B8. Moja audiczka przyjechała z Niemiec w kwietniu i wszystko było ok. Niestety kilka dni temu klima odmówiła współpracy. Myślałem, że to tylko brak czynnika. Znajomy mechanik stwierdził, że ubytek był niezbyt duży ok. 15 -20 %. Uzupełnił jednak czynnik na maxa, ale to nie pomogło. Podłączony komputer pokazał błąd czujnika. Nie miał dokładnie takiego jaki tam jest tzn. 8K0 959 126 B. Próbował dwa inne z grupy VW, ale nie przyniosło to zadziałania klimy. Stąd moje pytania: 1. Czy przy "padniętym" czujniku procedura podłączenia pin2 "na krótko" opisana przez wrclaguna zadziała? 2. Czy jest jakaś możliwość za pomocą zwykłego miernika elektrycznego sprawdzenia, czy czujnik jest faktycznie uszkodzony? 3. Czy są jakieś zamienniki dla 8K0 959 126 B w rozsądnej cenie bo oryginał kosztuje ok. 250 zł (zniósłbym ten wydatek pod warunkiem, że klima ożyje, ale jeśli nie, to szkoda wyrzucać tyle kasy, lepiej zatankować furę do pełna i przelecieć z 1000 km - pod warunkiem, że się ochłodzi)
  6. rakosport

    Filtr paliwa

    Dzięki! Wprawdzie był zmieniany przy 120 kkm, a teraz ma niecałe 160, to jeszcze powinien około 20 przefruwać, ale z wielkim zapałem poznaję to auto i każda informacja jest dla mnie cenna. Jednak jest sporo różnic na plus w porównaniu z B5 ,chociaż z różnych opisów wynika, że chyba nic nie zastąpi starej, dobrej jednostki 1,9 TDI
  7. rakosport

    Filtr paliwa

    Od kilku dni jestem właścicielem A4 B8 2,0 CR.Podpinając się pod wątek - czy ktoś z Kolegów wie może, gdzie w tym modelu znajduje się filtr paliwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...