Skocz do zawartości

audam4

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audam4

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Olkusz

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia audam4

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem, zapaliła mi się kontrolka o niskim stanie oleju. Pod maską zauważyłem, że olej ubywa chyba przez pękniętą rurkę "harmonika". Rurka jest pęknięta na długości może 3 lub więcej cm widać na zdjęciu koło tego bolca na pokrywę silnika pęknięcie (ta rurka niżej) :/ Jutro mam jechać do serwisu (o ile będą mieli wolne stanowisko) i nie wiem czy łatać to prowizorycznie czymś żeby dojechać? Myślałem o taśmie izolacyjnej ale nie wiem czy to wytrzyma (czuć tam ciepło i boje się, że się stopi lub coś w tym rodzaju). Jeździć trochę się boję, czy może coś się stać? Jak to załatać na czas dojazdu? Od czego to mogło pęknąć? Wiecie jaki koszt może być naprawy i czy coś mogło przy okazji coś dodatkowo się stać. Do serwisu mam z 40 km nie ma nic bliżej lub nie wiem gdzie jakiś konkretny mechanik. zdjęcie poniżej, to ta rurka poniżej http://www.directupload.net/file/d/4281/4q2mw7pf_jpg.htm Z góry dziękuję za pomoc i informacje. Pozdrawiam, Adam
  2. Dzięki Dev za odpowiedź A jaki byłby koszt konkretnie za: - tarcze otto zimmermann 320/300 gładkie 2 sztuki - tarcze otto zimmermann 314/300 gładkie 2 sztuki - jarzma do swapa 2 sztuki - klocki ferodo premier 2 sztuki - klocki ferodo ds perfomance 2 sztuki - koszt transport za całość to określiłbym się bo nie wiem jaka różnica cenowo będzie aaa czy jest różnica w cenie, jeżeli chodzi tarcze/klocki przód lub tył? I jaka jest różnica między tymi klockami premier i ds ...ds to jakieś pod sportowe podchodzą? Z góry byłbym wdzięczny za info. Pozdrawiam, Adam
  3. Cześć Dev, Sorry, kurde wcześniej miałem uzupełnione ale po tej zmianie... nawet zapomniałem Obecnie mam: - klocki hamulcowe tył 8K0698451 - klocki hamulcowe przód 8K0698151F - tarcze hamulcowe przód 8K0615301 - tarcze hamulcowe tył nie wiem ale standard chyba ate ..takie numery podane są przy wymianach Auto to Audi A4 B8 8K20QC Sedan manual 2.0 Tdi 105kW/143km bez Q z roku 2008 felgi 16, opony 225/55 r16 Podesłał bym zdjęcie tarcze/klocki ale nie mogę wrzucić, jak coś mogę na prywatnego maila. Aha posiadam czujnik zużycia klocków tak mi się zdaje, jeżeli to ważne Co byś polecił i w jakiej cenie byś miał? Interesują mnie klocki i tarcze hamulcowe przód i tył. Ogólnie to nie jeżdżę za ostro i nie hamuje gwałtownie (oczywiście jedynie w nagłych sytuacjach) to co wyżej wypisałem mi wystarczało, nie potrzebuje super klocków i tarcz ale takie w miarę dobre i w dobrej cenie. Te ate jak dla mnie nie były złe, chociaż straszne felgi po nich mam usyfione 95% jeżdżę sam bez bagażu czy też rodziny Mógłbyś mi podać ceny paru zestawów i które według ciebie byłyby najlepsze oraz czy jeszcze coś potrzeba do nich dodatkowo? Oraz jaki koszt transportu bo jechało by to na Śląsk a Ty chyba z Pomorza jesteś. Z góry byłbym wdzięczny za informację. Jeżeli potrzebujesz jeszcze jakieś info proszę daj znać. Pozdrawiam, Adam
  4. A masz jakiś namiar do dev? Kurde nie można wysyłać do niego wiadomości... pewnie za dużo osób do niego pisze Byłbym wdzięczny za maila. Pozdrawiam, Adam
  5. Witam, Zbliża się wymiana tarcze/klocki przód oraz tył audi a4 b8 2008. Co byście polecili dobrego? Aktualnie mam chyba standard czyli ate, nie chcę super klocków i tarcz ale w miarę dobre i nie za drogie Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Adam
  6. Witam, Ktoś zna jakieś opinie o Nokianach Line? To chyba nowość Nokiana a nie wiem w czym są lepsze/gorsze od Z G2 (ZG2 tańsze paredziesiąt zł od Line). Mam zamiar kupić Z G2 ale nikt nie zna daty produkcji (mówią, że nie dłuższa niż 18 miesięcy) ani kraju produkcji (rosja/finlandia). A jeżeli chodzi o kraj to tak trochę na made in russia ...no nie wiem co o tym myśleć, ktoś miał made in russia nokiany? Pozdrawiam, Adam
  7. audam4

    Przepustnica

    Dobre ceny u Tom77 na forum lub dzik chyba też części sprzedaje jeżeli chodzi ci o nową przepustnicę powietrza. Nie wiem jak z regeneracją może ktoś inny się wypowie czy jest sens. Pozdrawiam
  8. Dzięki wrc za pomoc i manuala przyda się A co do wyboru to wiecie który podejdzie z Boscha s4 czy s5 lepiej? 95Ah 450A ale ni cholerę nie mogę znaleźć aku o tych samych parametrach :/
  9. Cześć, Jaki polecacie akumulator do A4 B8 143km 2.0Tdi bez Q ? Chodzi mi o producenta? Powinien to być 95Ah 450A prąd rozruchowy - na wlepce jest J1U Jak jest z demontażem i montażem nowego? Jakieś problemy można spotkać, coś kodować przez komp? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Adam
  10. audam4

    Filtr paliwa

    Dzięki panowie za pomoc (wrclaguna również ) Co do książki nie chciałem się nią sugerować, właśnie 60 tyś ciekawe. Wszystko w temacie wiadomo. Dziękuję. Pozdrawiam, Adam
  11. audam4

    Filtr paliwa

    Czyli paliwka odpuścić i wymienić za następne 15 tyś czyli ogólnie po 30 tysiącach?
  12. audam4

    Filtr paliwa

    Witam, Mam nadzieję, że ten dział będzie pasował do zapytania jeżeli nie, przepraszam i proszę o przeniesienie. Czy częsta wymiana filtra paliwa jest na plus czy na minus? (pomijam kwestie pieniędzy:P) Mianowicie 15 tyś km temu miałem wymieniany ten filtr teraz na serwisie znów chcę go wymienić. Dodam, że filtr paliwa Knecht, więc raczej nie badziewie. Tak na prawdę to wszystkie filtry wymieniam co 15 tyś km. Filtr paliwa wydawać się by mogło, że taka wymiana co 15 tyś powinna być na plus ze względu na nasze paliwo. A raczej nie znajomość paliwa:D Co wy o tym sądzicie? Auto ma przelotu 120 tyś B8 2.0 Tdi 143 KM Czy stosowanie 4 różnych rodzajów filtrów ma jakieś znaczenie? Np. filtr paliwa firma X filtr oleju firma Y Filr powietrza firma Z... Dodatkowo co 15 tyś wymiana filtra na filtr innej firmy. Ma to jakieś znaczenie? "Czy samochód w jakikolwiek sposób przyzwyczaja się?" Za opinie dziękuję. Pozdrawiam, Adam
  13. Ja leje Verve Orlena i zbieram wszystkie paragony tak jak coś, mam już tego trochę:D Chciałbym dodać, że tankuję również na max 2 stacjach... zawsze pacze:D ile mi zostało i wcześniej jadę na jedną z 2 stacji Orlen i tankuje zazwyczaj do pełna bez dolewki. ...Wiem chore:D:D ale za parę lat będę mógł szczerze powiedzieć czy orlen faktycznie taki zły:P Po drugie poza verva jest jeszcze BIO na Orlenie... ale książka serwisowa mówi żeby NIE LAĆ BIO więc wyboru nie ma. Spalanie w normie... w lato nawet 3,8 przez pare set metrów widziałem a tak jak się chce to 4,5 można jechać choć taka jazda jest nudna:D:D(przy odpowiednich warunkach oczywiście). W zeszłą zimę -25 i odpalał jak ta lala bez problemów, w tą takich mrozów nie było ale również wszystko ok. Filtry Knechta. Nie dolewam nic dodatkowego do baku poza ON <banan> Pozdrawiam, Adam
  14. Tak jak kolega adam napisał, sprawdź czy na sprzęgle jak wciśniesz nie ma drgań. A gdy wyłączasz silnik nie masz czasem większego bujnięcia budą? Ile masz przejechane km? Jeżeli to koniec dwumasa to współczuje - drogi gips. Pozdrawiam
  15. Z dodatkowych to polecam ubezpieczenie "szyby" koszt około 100 zł ja mam w Compensie. Różna kwota w zależności od TU. Koszt wymiany jakiejkolwiek szyby nie porównywalny do kwoty tej opcji w ubezpieczeniu. Głupie odpryski kamyczków na drodze, jeżeli ktoś Ci wybije szybę gdziekolwiek nawet pod domem, na parkingu - wymiana szyby za free na tę samą co miałeś łącznie z wyborem firmy szyby. Pozdrawiam, Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...