Viking

Pasjonat
  • Zawartość

    167
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Viking

    Informacje

    • Imię
      Viking
    • Lokalizacja
      Łódzkie

    Auto

    • Model
      TT
    • Nadwozie
      Coupe
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BWA
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB
    1. Viking

      I tu niespodzianka: Dębica Frigo HP2 jest Made in Germany. Robiona w fabryce Goodyear z tej samej mieszanki co opony klasy wyższej, tylko o innym wzorze bieżnika.
    2. Viking

      CompSport Łódź na ul Poziomkowej
    3. Panowie! Czy ta złączka na przewodzie paliwowym prowadzącym do listwy wtryskiwaczy pełni jeszcze jakąś funkcję, oprócz możliwości rozpięcia przewodu paliwowego??? Można tu wstawić zwykłą rurkę i zacisnąć opaskami? Ostatnio się rozpięła i po przekręceniu zapłonu benzyna lała się na podłogę. Może to przypadek bo po wciśnięciu rurki w gniazdo, był słyszalny "klik" i teraz jest/będzie dobrze... To połączenie jakoś nie wzbudza zaufania.... Pytam "w razie czego" żeby gdzieś auto nie stanęło. Silnik 2.0TFSI BWA
    4. Panowie; Jaka jest u was temperatura oleju silnika przy dłuższej spokojnej jeździe i przy deptaniu autostradowym? U mnie w silniku 2.0T (BWA) przy dłuższej spokojnej jeździe jest 80-95 stopni. Od jakiej temperatury oleju można wykorzystywać jego pełny potencjał i czy rodzaj oleju ma tu znaczenie? Wiadomo o niższym indeksie "W" powinien wcześniej osiągnąć swoje właściwości smarne, ale kiedy to następuje? Dodam że, zaczynam mocniej deptać jak mam 65-70 stopni olej, a płyn w tym czasie ma już swoje 90 stopni. Czy ta temperatura nie jest za niska? Silnik eksploatowany na Motulu 0W-40. Czekam na sugestie.
    5. Viking

      Panowie! Naczytałem się dużo dobrego o oponach Dębica Frigo HP2 XL. Planuję założyć rozmiar 225/50/17. Może ktoś z Was użytkował takowe w aucie 250KM/ośka i podzieli się opinią? Opinie osób z tego forum jakoś najbardziej mnie przekonują P.S. Opony oczywiście nowe będą zakładane....
    6. Być może masz silnik z niskim przebiegiem. A na zimnym po odpaleniu też nic nie słychać??? Odrazu takie ciśnienie??? Mi tak cyka odkąd kupiłem. A to było dobre 5lat temu, silnik ma nawinięte kupę kilometrów, zużycie paliwa w normie osiągi również więc uznałem że nie ma co poprawiać jak jest dobrze....
    7. Viking

      Tak jak kolega napisał: nastawnik przepustnicy
    8. Miałem to samo. Wymieniłem szklanki i jest jak było. Daj sobie z tym spokój. Ten model tak ma. Jedynie co możesz zrobić to wymień olej. U mnie na Mobilu dużo ciszej chodzi. Miałem wcześniej Castrola to czasami zastanawiałem się czy nie mam diesla pod maską :> Porównywałem to cykanie z innymi ADP jakie mi pod rękę się nawinęły i we wszystkich jest tak samo..... Tak więc dałem spokój z dalszymi działaniami w celu wyciszenia cykania.....
    9. Viking

      Tak więc dzisiaj tak jak kolega napisał wymieniłem silniczek z całą tą elektroniką. Oczywiście wszystko działa. Szyba otwiera się i zamyka. Powodem usterki była awaria tej elektroniki przy silniczku. W B5 nie ma przekaźników od szyb. Tak więc jak komuś poleci otwieranie to najpierw sprawdzić styki przy włączniku i jak jest ok to kupować silniczek.
    10. Viking

      Panowie napisałem że jest tak samo jak przełącze styki. Szyba tylko się otwiera. Druga chodzi jak powinna. Czyli styki są ok...
    11. Viking

      Przejrzałem te schematy ale znalazłem tylko bezpiecznik szyby przedniej i tylnej a po przekaźniku ani śladu??? Ale to chyba nie bezpiecznik bo wogóle by szyby nie działały a szyba jednak się opuszcza, tylko nie podnosi...
    12. Viking

      Dzięki chudineze za odp. Czyli przekaźnik jest jeden na jedną szybę??? Bo druga strona działa ok. Gdzie on jest zlokalizowany? I jak jest oznaczony?
    13. Witam!!! A4 mam już 5 lat i do wczoraj było z szybami wszystko ok. Aż tu nagle otwieram przednią od strony kierowcy i już nie mogę zamknąć. Zdjąłem boczek wyjąlem mechanizm, ręką podniosłem szybę. Podłączyłem na wyjęty mechanizm styki. Silnik pracuje ale tylko na opuszczanie. Podłączyłem styki od drugiej szyby i jest to samo. Tylko opuszczanie, czyli styki działają. Słychać tylko takie "cyk" wciskając przycisk ale szyba się nie zamyka. Mechanizm też jest ok chodzi lekko. Zamknąłem ręcznie szybę i odłączyłem kostke żeby przez przypadek nie otworzyć okna. Narazie taj jeżdżę. Czekam na wsze podpowiedzi.... Pozdrawiam!!!
    14. Witam!!! Panowie jest takie pytanko; umyłem auto na myjnii, wszystko jest ok prócz białych zacieków na felgach... Zawsze mi schodziło to sprayem do kokpitu... ale teraz nie da sie tego ugryźć.... Na lakierze nie mam zacieków tylko na feldze (kolor srebrny - oryginal audi 16'') Macie jakieś na to patenty???
    15. Pierwszy typ jest na 84C a powinieneś mieć na 87C,drugi też taki nie wiadomy (raczej do TDi a nie do 1.6) Powinien być numer 050 121 113 C. Kup najlepiej WAHLER : http://www.motoallegro.pl/item605216885_wahler_termostat_vw_audi_skoda_1_6_2_0.html[/url] lub (ja na taki niedawno wymieniłem w swojej 1.6 ANA i nie narzekam) : http://www.motoallegro.pl/item603464938_termostat_vw_audi_skoda_1_6_2_0_kxmk.html Dzięki za odpowiedź....Wybór padł na WAHLERA