gohna
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gohna
Osiągnięcia gohna
0
Reputacja
-
to brzmi dość rozsądnie, czekam wciąż na telefon z warsztatu i relacje co takiego odkryli i ile to będzie kosztowało. Wybadam następnie czy ta "rzadka usterka" nie przekracza ich umiejętności i zadecyduję co dalej Powiedzcie mi tylko jeszcze czy z silnikiem po takich wymianach mogę robić trasy UK-Polska czy to już raczej auto do użytku po lokalnych drogach?
-
dziękuję za odpowiedzi no właśnie, gdyby użył nazw jak człowiek (nawet jeśli to po angielsku) to nie trzeba było by zgadywać o tym napinaczu już też gdzieś wczoraj czytałam na anglojęzycznych forach , co do kosztów...hm odkąd usłyszałam "it's engine" to się już raczej na droższą sprawę nastawiam Łukasz13 o to ciśnienie oleju też z przyjemnością zapytam zobaczymy co mi tym razem narysuje Panowie jeśli macie jeszcze jakieś sugestie to poproszę dzięki!
-
Witam Miałam ostatnio awarię w trasie: dziwny stukot i dym spod maski szybciutko zjechałam na stację bęzynową skąd zholowano moje auto do machanika. Dziś rozmawiałam z mechanikiem (trochę kulawo bo facet zamiast używać nazw rozrysował wszystko i wytłumaczył, tak więc części się domyślam a część zgaduję za co z góry przepraszam). więc po kolei: pokazano mi pokrywę silnika z dwoma wyżłobieniami i opisano pas (moim zdaniem pas rozrządu) który jak mówił mechenik normalnie jest mocno napięty w moim przypadku był bardzo luźny (stąd wyżłobienia). Powiedział mi też że wymienili ten pas i przy sprawdzaniu sytuacja powtórzyła się (rozumię że chodziło o pas) tak więc pan stwierdził że trzeba znaleźć przyczynę tego stanu rzeczy i przede wszystkim ją usunąć. Dodał że jest to bardzo rzadka usterka i ten na oko 60kilku letni mechanik dotąd spotkał się z tym tylko raz (mój przypadek jest drugi w jego karierze) czekam póki co na jutrzejszy telefon od niego z diagnozą i kosztami i zachodzę w głowę co jeszcze może być tam spierniczone. Czy ktoś z was spotkał się już z podobną usterką? Dodam że dym powodował wyciek oleju -dodatkowa "atrakcja" a silnik nosił już ślady reperowania prawdopodobnie po podobnej usterce oleju na szczęście nie ubyło poniżej minimum -sprawdzone przed odholowaniem aha; mam A4 1,8 SE z 1998r
-
ok ---------- Post dopisany 15-03-2013 at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany 14-03-2013 at 01:39 ---------- Byłam z autkiem w warsztacie i tak: wtyczka była wypięta całkowicie stąd kontrolka cały czas sie świeciła. sprawdzono dla mnie też sklad tego co odziedziczyłam w chłodnicy po poprzednim właścicielu i okazało się że poziom "antifreeze content" jest zadowalający i według mechaników wymiana nie jest konieczna, wymagał wymiany natomiast termostat -auto kilka razy zgasło mi w trakcie jazdy. Kontrolka już nie świeci, autko póki co jeszcze ani razu nie zgasło nieproszone oby tak dalej
-
Zalej plynem chlodniczym. Kto leje wode do ukladu chlodzenia ??? hmmm szczerze mówiąc tak właśnie myślałam... "zalej" znaczy dolać do ubytków czy wymienić całkiem? tę wtyczkę też jutro obadam dzięki i jak cos komus jeszcze do głowy przyjdzie to dawajcie!
-
Witam, jestem tu nowa a swoje A4 mam od zaledwie 2 tygodni. Od początku pomimo uzupełnienia do pozycji max wody w chłodnicy świeci mi sie ta właśnie kontrolka: Świeci i do tego piszczy co może byc przyczyną? Czy mam wymienić wodę na płyn do chłodnicy? dodam że autko to Audi A4 SE z 98go roku, (kierownica po prawej stronie) a ostatni właściciel olał książeczkę p.t. service history