
golab24
Pasjonat-
Postów
216 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O golab24

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Z tego co czytałem wystarczy zresetować nastawy acc. Niestety w moim odbeleven nie mam takiej opcji w Basic Settings dla modułu 13. Radary nie były przestawiane fizycznie. A wartości w live data dla misadjusted są poniżej 0,7. Ma ktoś może vcds w okolicach poznania i mógłby mi pomóc?
-
golab24 obserwuje zawartość ACC niedostępne po uruchomieniu Output Testu
-
Witam, Coś mnie pokusiło aby odpalić Output Test dla sterownika 13 od ACC czego rezultatem jest teraz błąd C110300 (acc sensor misadjusted) którego nie mogę się pozbyć za pomocą odbeleven. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu?
-
Witam, ostatnio mechanik wymienił mi sprzegielko alternatora (rolka) i po tej wymianie odczuwam większe wibracje silnika przenoszace się na fotel. Czy istnieje możliwość ze mechanik zamontowal nie takie sprzegielko co trzeba? Dodam tylko że mam system Start-Stop a silnik to 2.0 tdi 120 KM, chyba *cag
-
Ja ściągam od dołu. Najpierw z jednego boku podważam aby pokrywa wyskoczyła z dwóch bocznych zatrzasków. Potem wkładam trzonek młotka pomiędzy pokrywę a ramę fotela bliżej góry pokrywy (pokrywa jest wygięta ale nadal trzyma u góry i na dole). Następnie dociskam dolną część pokrywy do ramy fotela i przesuwam ją do góry tak aby odhaczyć jeden z dwóch dolnych zaczepów. Operację powtarzam z drugą stroną. BTW jak wsadzisz trzonek młotka między pokrywę a ramę to na dole pokrywy zobaczysz te wygięte w literę ? mocowania które trzeba odhaczyć.
-
Nie chcę zakładać nowego wątku odnośnie demontażu tylnego SKŁADANEGO oparcia w avancie, więc pozwolę sobie zapytać o to w tym wątku. Po odkręceniu opaski rys.2 (26) jestem w stanie wysunąć zaczepy obu oparć ze wspornika środkowego rys.2 (24), problem pojawia się, gdy chcę jedno z oparć wysunąć z mocowania po bokach kabiny. Czy powinienem użyć więcej siły, czy też coś tam trzeba odczepić żeby oparcie się wysunęło z trzpienia? Zdjęcie tego trzpienia: http://zapisz.net/view.php?filename=211_imag0140.jpg Drugie moje pytanie dotyczy numeru klucza potrzebnego do odkręcenia środkowego pasa bezpieczeństwa pod siedziskiem. Wydaje mi się, że to 17 ale wolę spytać zanim takowy kupię. Oczywiście pytam o B8. ok poradzilem sobie. Do wysuniecia oparc z trzpienia uzylem mlomiku i poszlo. Do odkrecenia pasow pasuje klucz do odkrecania kol.
-
OK udało się ale musiałem użyć łomika aby te oparcia wysunąć z trzpieni (bardzo ciasno siedziały).
-
No to ci powiem, że ani drgnie. Ten trzpień jest gładki czy ma jakieś bruzdy i czy po obu stronach jest tak samo? Czy muszę demontować zagłówki jak w sedanie?
-
Witam, w jaki sposób zdemontować tylne dzielone oparcia. Konkretnie chodzi mi o to, jak zsunąć oparcie z bocznego trzpienia. Próbuje szarpać ale wygląda jakby coś w środku trzymało. Chodzi mi o ten trzpień: http://zapisz.net/view.php?filename=211_imag0140.jpg
-
Kolego, udało ci się zdemontować tylne oparcia? Ja walczę dalej bo nie chcą się zsunąć z bocznych czpieni.
-
Problem w tym że w tych przednich osłonach prowadnic żadnych "śrubek" lub "kołków" nie widzę. No i połamałem... Ale chociaż wiem jak zdemontować pozostałe przednie plastiki. http://zapisz.net/view.php?filename=867_plastik.gif 1 - podważamy min 1 cm w górę 2 - wysuwamy
-
Witam, Chciałbym się zabrać za wymianę foteli i nie chciałbym czegoś połamać. W związku z tym mam pytanie. W jaki sposób zdemontować plastikowe osłony prowadnic foteli przednich, oraz jakich kluczy użyć do odkręcenia prowadnic? Wszelkie zdjęcia mile widziane ;-)
-
Podałem: waga 1620kg, cisnienie 1013, temperatura 4 stopnie. Pomiaru dokonywalem na równej drodze bez wiatru na 4 biegu. Na hamowni wyszlo 138KM ale przy 30 stopniach na zewnatrz.[br]Dopisany: 06 Marzec 2011, 15:45_________________________________________________A to wykres zrobiony na 3 biegu:
-
A oto mój wynik przy 4 stopniach na zewnątrz. A prosiłem Rogala o 145KM max ;-)
-
Jak trochę pękła to nie problem bo one niczym nie są obciążone i oprócz tarczy z niczym się nie stykają, po prostu zmieniają pole magnetyczne generowane przez czujnik. A czujnik na pewno masz, poszukaj czarnego kabelka od wewnętrznej strony osadzenia tarczy, zresztą jak sciągniesz tarczę to go widać (taki wbity walec o średnicy 1,5 cm, z błyszczącym metalem po środku). Wysuwa się go a nie wykręca.
-
Tarczkę ABS można wybić ze starych tarcz, ostrożnie popukaj wybijakiem przekładając go przez otwory na śruby w kolejności takiej jak się dokręca śruby. Cały bajer jest w tym aby po ponownym nabiciu na nowe tarcze czujnik ABS przy obrocie tarczą zawsze był w tej samej odległości od tarczki ABS. Regulację odległości od tarczki robisz za pomocą przesuwania czujnika. Jeżeli czujnik będzie za daleko na całym obwodzie to ABS zapali ci się zaraz po wyjechaniu z garażu. Jeżeli czujnik będzie nierównomiernie oddalony od tarczki w trakcie jej obracania to ABS zapali ci się powiedzmy przy 120km/h. Przerabiałem to w B5. Mam nadzieję że nie pozbyłeś się starych tarcz z tarczkami ABS ;-)