Skocz do zawartości

przemekp0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemekp0

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia przemekp0

0

Reputacja

  1. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Dzisiaj zrobiłem test szczelności. Okazało się, że była nieszczelność przy EZEKTORZE ( zaworze odpowietrzającym) i kiedy chciałem przekręcić opaskę zawór rozpadł się na dwie części. Tzn. nieszczelność była nie na opasce a na części plastikowej, co jak się później okazało po rozpadzie jest tam taki oring i może wszystko było fabrycznie ściśnięte jednak pod wpływem temp. i lat rozszczelniło się. Muszę zamówić nowy, w intercarsie nie widzę w sklepie online, ale zadzwonię do nich w nast tyg. zapytam się czy mają coś takiego. Odma jest ok, choć jest b.sztywna i twarda. Jeszcze w przyszłości muszę zajrzeć do DV, bo zadane ciśnienie jest ok 1500 natomiast turbo nigdy tyle nie osiąga i wstaje jakby później ( szczególnie na niskich obrotach). Z logów widać, że np. zadane jest 15XX a turbo pompuje wtedy max 13XX, 14XX. Być może 350k km robi już swoje, kat niedawno się skończył, może teraz przyszła pora na większego stwora w sensie turbinę, gdyż ostatnio po zrobieniu 10k km musiałem dolać 1 litr oleju.
  2. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Tutaj mam logi z kanałem 32 : http://vaglog.pl/log_193156.html. W sterowniku zapisuje się tylko błąd "16486 - zbyt niskie napięcie przepływomierza ". Jak miałem podłaczonego kompa pod komputer i patrzyłem na wskazania przepływki to czasami jak samochód chciał prawie zgasnąć to zamiast np 2.5 g/s pokazywało się wtedy coś ok 0.5 g/s czy nawet 0.17 g/s, a przepływka jest nowa. Zastanawiam się czy to nie jakiś czujnik świruje i tak się dzieje. Zastanawiam się też czy po podłączeniu originalnego sprzętu diagnostycznego z ASO dowiedziałbym się co jest nie tak i czy potrafiliby zdiagnozować usterkę, bo ostatnio zapłaciłem tylko kasę za to, żeby usłyszeć cyt. ".... na 93 % popsuta jest rpzepustnica...", wtedy oczywiście nikt nie powiedział mi , że przepływka jest nie do tego modelu a mechanicy tego nie zauważyli, co tylko może świadczyć o nich a brak mocy wydał mi się podejrzany z przepustnicą, której i tak zroboiłem adaptacje profilaktycznie a kiedyś ją czyściłem.
  3. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Wymieniłem przepływkę na originalna Boscha (nie regenerowany) i jest dużo lepiej niż na tej od 1.9 tdi (90 km- 115 km, a ja mam 150 AVJ ). Jednak są problemy z szarpaniem podczas jazdy i wtedy potrafi zapalić sie kontrolka ESP i kiedy dłużej przytrzymam pedał w podłodze i silnikiem szarpie zaczyna świecić i mrygać check engine ( wiem , że wtedy komputer sygnalizuje , że jest z silnikiem b.źle). NIe można wtedy dotknąć się do gazu, bo im więcej gazu tym samochód nie chce w ogóle ciągnąć. Zamieszczam logi wtedy gdy audi ciągnie w miarę dobrze (#1) oraz gdy przerywa , dławi się , nie ma siły (#2). Niestety nie moge chwilowo zroibć więcej logów. #1:http://vaglog.pl/log_193155.html #2:http://vaglog.pl/log_193154.html
  4. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Sprawdzę czy jutro InterCars jest otwarty i będę procedował, jednak na starej przepływce jeszcze niedawno jeździł dobrze ale gasł i czasami tracił moc, teraz na starej róneiż jest źle i nie łąduje na niskich obrotach tak jak powinien i czasami się przydusza na wolnych obrotach. Zamienię oczywiście przepływkę jednak nie jest przekonany, żę to rozwiąże mój problem. Dzięki jedank za zainteresowanie .
  5. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Kurczę tak to jest wierzyć sprzedawcy . Ciekawe czy mi go odmienią teraz. Robiłem logi na starym i nie wyglądają za ciekawie, zaraz wstawię logi ze stara przepływką MOJA POMYŁKA, tamte logi dynamiczne były ze starą przepływką natomiast statyczne z NOWĄ, tutaj link do LOGI Z NOWĄ PRZEPŁYWKĄ: http://vaglog.pl/log_192490.html Sorry za pomyłkę. Faktycznie przepływka jest od 1.9 TDi, ciekawe czy teraz InterCars go przyjmie z powrotem, dobrze, że nie oddałem swojego starego jeszcze, bo muszę stary zdać, żeby dostac za niego jeszcze 70 zł zwrotu. Dzięki za spostrzegawczość, bo dzisiaj przy robieniu zdjęć zauważyłem , że nr się różnią. Rozumiem, że brak mocy może być podyktowany tym, że mam obecnie nową przepływkę od 1.9 TDi a stara od 1.8T może być "walnięta"? Jednak wskazania na starej i nowej są podobne co do wartości. Wiem jednak, ze zdrowa przepływka w tym modelu powinna dawkować max ok 110-120 g.
  6. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Zamieszczam logi ponownie. statyczne: 001, 002, 003: http://vaglog.pl/log_192471.html 004, 010, 011: http://vaglog.pl/log_192472.html 018, 023, 020: http://vaglog.pl/log_192473.html dynamiczne: 002,115,032: http://vaglog.pl/log_192470.html Zdjęcia starego i nowego przeplywomierza jaki kupiłem w InterCars do silnika 150 km AVJ, 2002 r.: http://www.filedropper.com/cam00764resize http://www.filedropper.com/cam00767resize Chciałem jeszcze dodać, że niedawno wymieniałem również katalizator , bo wysłużył się już i wstawiłem ori z 1.8t od B7 po przebiegu 150 kkm.
  7. przemekp0

    Falowanie obrotów

    Witam, Mam problem z falowaniem obrotów oraz spadkiem mocy w silniku 1.8T AVJ (150 km), przebieg ok 340 tys. km (ori). Kiedyś zaczęło się od wypadania zapłonów i wtedy wymieniłem 4 cewki + świece oczywiście na nowe. Po drodze czujnik temp. cieczy. Kolejno regenerowan przepływomierz Boscha. Obroty trochę się uspokoiły, choć czasem potrafią zafalować i samochód może zgasnąć, szczególnie na światłach. Podczas jazdy, zazwyczaj takiej równomiernej i nałym dodaniu gazu zaczyna szarpać, spada moc. Obecnie mocy cały czas brakuje i audi nie chodzi tak jak kiedys. Zamieszczam logi statyczne oraz dynamiczne. Prosiłbym o analizę oraz pomoc. Dzięki . Tutaj link do logów: http://www.filedropper.com/excel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...