
daniu96
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O daniu96

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Milejów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.4 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
-
Brak komunikacji ze sterownikiem silnika, gaśnie podczas jazdy
daniu96 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, samochód gaśnie podczas jazdy całkowicie w losowych momentach i tak jakby przez jakiś błąd bo nie dusi go ani nic tylko zapala się kontrolka EPC i samchód gaśnie. Podczas próby diagnostyki okazało sie,że nie da się połączyć z w VAGu z żadnym sterownikiem po odpaleniu bo na samym zapłonie łączy się ze wszystkim, a w k+can commander z samym sterownikiem silnika nawet na samym zapłonie. Czy przyczyną może być uszkodzony sterownik silnika czy szukać innej przyczyny? -
Nie ma nic takiego, a kąt pod jakim zgina się bagnet w rurce w tym silniku powoduje że się go ciężko wkłada. Wyciągnąłem tą końcówkę z miski dla świętego spokoju, ale myśle że nie ma szans na dostanie się tego elementu gdziekolwiek gdzie mógłby coś uszkodzić.
-
Witam, mam problem z moim audi mianowicie podczas jazdy samochód gaśnie w zupełnie losowym momencie. Testowałem wiele razy i na pewno nie ma to związku z puszczeniem gazu, dodaniem, włączeniem czegoś lub wyłączeniem. Podczas gdy samochód gaśnie zapala się kontrolka EPC. Próbowałem to zdiagnozować VAG-iem i jedyny błąd jaki odczytałem to 00562-błąd czujnika oleju(G266). Niestety po odpaleniu silnika nie mogę połączyć się z komputerem po prostu jest brak połączenia przez co nie mogę dokładnie zdiagnozować przyczyny. Coś z elektroniką w tym samochodzie jest nie tak ponieważ zegary również wariują, czasem działają wskaźniki, a czasem nie, lub wskazują dowolną wartość nawet bez włączonego zapłonu. W ostatnim czasie wymieniłem przewody, wcześniej również były wymienione świece co spowodowało, że samochód chodzi ładnie,równo ale niestety nadal gaśnie. Podmieniałem cewkę i nic nie pomogło. Jak myślicie co jest przyczyną tego gaśnięcia?
-
Witam, dzisiaj po wymianie oleju i kilkukrotnym wkładaniu i wyjmowaniu bagnetu oleju ułamała mi się końcówka bagnetu. Czy nie ma szans żeby ona się gdzieś dostała gdzie mogłaby coś uszkodzić? I czy w waszych V-kach też ten bagnet tak ciężko wchodzi?
-
Nie, ja doskonale wiem że do każdego silnika lepszy jest syntetyczny olej tylko po prostu zapytałem jakie macie sugestie czy 10W40 będzie wystarczający czy warto inwestować w syntetyka.
-
Ten Valvoline też spełnia tę normę.
-
Witam, chciałbym zlikwidować wycieki w moim silniku, wiem na pewno że cieknie z uszczelek pokrywy zaworów ale z prawej strony z przodu bliżej dołu silnika wydaję mi się że z czegoś jeszcze bo jest to dosyć spory wyciek czy może być to coś typowego dla tych silników? Chciałbym się też zapytać skąd może ciec z tyłu bardziej z lewej strony silnika raczej u góry. A i jaki olej byście polecali przebieg to jakieś 270 tys. Valvolaine maxlife 10W40 będzie dobry?
-
Cewka, jaką wybrać? Błąd immo nie zawsze odpala
daniu96 odpowiedział(a) na daniu96 temat w Audi A4 B5
Okej, dzięki w weekend to rozbiorę i zobaczę co się będzie działo. -
Cewka, jaką wybrać? Błąd immo nie zawsze odpala
daniu96 odpowiedział(a) na daniu96 temat w Audi A4 B5
Cewkę wybrałem tą tańszą zobaczę ile pochodzi. A może ktoś doradzi co z tym immo? Przeczyścić styki czy może jakieś inne konkretne propozycje? -
Witam, cewka w moim audi ma spore przebicie i zdarza się ,że nawet samochód gaśnie w czasie jazdy. Pytałem o części i dowiedziałem się że oryginalna kosztuje 450, a jakiś zamiennik 220. I tu moje pytanie opłaca się aż tyle płacić za oryginał czy po prostu kupić tą tańszą i też będzie dobrze? A drugi problem mam błąd immobilizera P1570-Engine Start Blocked by Immo, samochód czasem odpali, a czasem nie. Co radzicie z tym zrobić?
-
No tak właśnie myślałem, ale zdziwiło mnie że sprzedawca nie wiedział jaki mi sprzedać skoro podałem mu kod silnika, a sam pewności nie miałem. I trochę źle się wyraziłem nie mam tego silnika tylko mam do zrobienia znajomemu i dlatego nie mam go wpisanego w profil.
-
Właśnie podłączyłem się po ten temat, ponieważ mam ten sam silnik jak kolega wyżej. APT tylko z 2000 roku ale to chyba nic nie zmienia.
-
Witam Chciałbym się podłączyć do tematu. Mam pytanie odnośnie jaki dokładnie rozrząd tam jest, bo sprzedawca zapytał mnie czy mam 2 rolki i napinacz, 1 rolkę i napinacz czy 2 rolki bez napinacza a nie rozbierałem go jeszcze to nie wiem. Czy wie ktoś dokładnie jaki kupić?