Skocz do zawartości

adrian1234792

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adrian1234792

Osiągnięcia adrian1234792

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z moim Audi po długim postoju gdy auto jest zimne jak odpali to czuć że nie chodzi na wszystkie cylindry do tego z wydechu wydobywa się czarny dym taka sytuacja trwa ok 2min dopóki się troszkę nie zagrzeje, podpinalem pod vaga i wyskakuje błąd przeplywki, odpinalem wtyczkę Przeplywomierz ale dalej to samo wiec teraz pytanie czy uszkodzona przeplywka może dawać takie objawy.
  2. Witam od jakiegoś czasu wywalało mi błędy : 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - 16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity P0154 - 35-00 - - Wymieniłem sondy na nowe bosch i nadal został błąd 16518 gdzie szukać przyczyny obie sondy sporo kosztowały a tu nadal jeden błąd wywala.Pzdr
  3. Witam czy tłumik z a6 c5 2.5 tdi podejdzie do a4 b5 2.8 v6 mam okazje na remusa ale nie wiem czy to pasuje bez przeróbek,aha i czy podejdzie z sedana do avanta bo nie wiem na jakim nadwoziu jezdził ten remus
  4. Tylko,że mi przy 140 koło jakby wyskoczyło z łożyska bo po wyhamowaniu i powolnym ruszaniu efekt jest taki jakby felga była w kształcie jaja i dodatkowo ten pisk mocnego tarcia metalu o metal tak do 30km/h później koło wskakuje jakby na swoje miejsce i wszystko mija aż do kolejnego rozpędzenia do 140km/h,dzisiaj podniosłem auto i szarpałem przednimi kołami i koło pasażera jest sztywne a kierowcy szarpiąc koło do góry jest wyczuwalny lekki luz dodatkowo ostatnio wjeżdżałem na parking centrum handlowego po serpentynie i na skręconych kołach w lewo podczas każdorazowego mocniejszego wciśnięcia pedału gazu słychać głośne stuki.Więc chyba wskazywało by na przegub ale czy przegub może powodować te dziwne wypadanie i kołatanie koła przy dużych prędkościach?
  5. Witam mam duży problem z moim audi A4 b5 2.8 alg bez quatro,przy prędkościach powyżej 100km/h auto wpada w wibracje najgorsze w tym jest to że gdy osiągnę 140km/h przednie koło od strony kierowcy jakby miało zaraz odpaść zdarzyło mi się to już 2 razy ale już opisuję dokładnie jechałem po autostradzie oczywiście 100km/h zaczynają się wibracje,dobijam do 140km/h zaczyna mocno trzepać kierownicą od razu na pobocze pomyślałem,że śruby się poluzowały ale nie śruby wszystkie dokręcone siadam do auta i powoli ruszam czuje się jakbym jechał rowerem na krzywej feldze rzuca autem i kierownicą do tego odgłos dobiegający z koła tarcie metalu o metal jakby łożyska nie było,przyspieszam do 40km/h i rzuca coraz mniej koło jakby wskoczyło spowrotem na swoje miejsce i wszystko się uspokaja.Wymieniłem w aucie całe zawieszenie,sprężyny,wahacze,końcówki drążków,opony nówki sztuki koła wyważone,geometria zrobiona,auto stało w warsztacie i oni nie mają pojęcia z czego może się takie coś robić bo wszystko według nich jest ok,ja boje się autem jeździć bo nie wiem czy koło kiedyś całkowicie nie odpadnie.Czy ktoś spotkał się z takim problemem?Prosze o pomoc
  6. Witam koledzy mam mały problem z autkiem gdy mam wlane niecałe pół baku paliwa auto odpala normalnie ale gdy poziom spadnie do pierwszej białej kreski za każdym razem przy odpalaniu na zimnym auto kopci i przerywa,trwa to jakieś 2 min czy to może byc problem z odpowietrzaniem baku? Zauważyłem,że gdy auto jest na chodzie mocno syczy z korka wlewu paliwa.
  7. Witam koledzy niedawno zakupiłem audi a4 b5 1998r z wyżej wymienionym silnikiem skrzynia tiptronic problem polega na tym,że ostatnio zaczął kiepsko pracować na benzynie nawet na luzie się dusi gdy przegazuję na lpg jest wszystko ok,wymieniłem dzisiaj przewody zapłonowe,świece i filtry bo coś na niskich obrotach poszarpywał jakby gdzieś gubił iskrę ale po wymianie na benzynie jakby się jeszcze pogorszyło nie wiem dlaczego jest taki słaby czy macie jakieś pomysły? nie mam dostępu do vaga,aha i jeszcze zapomniałem dodać,że długo łapie temperaturę 90 stopni czy to może być jakaś przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...