Skocz do zawartości

Akart81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Akart81

Osiągnięcia Akart81

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Tak jak obiecałem wracam z informacją na temat skrzyni po podłączeniu do komputera. Nr 8E0-910-155-K. Wykazało dwa błędy P1793 / G196 oraz P0706 / F-125. Byłem w serwisie Auto Wawer w Warszawie. Pojechałem do nich o dynamicznej wymianie oleju. Koszt jaki poniosłem to 650zł. Mimo tych błędów wymienili mi olej i po wszystkim stwierdzili, że trzeba jak najszybciej naprawić komputer skrzyni. Koszt oscylują w zależności od jakiej to będzie naprawa od 600 do 900zł. Jestem przekonany, że wiecie jak poważne i groźne są to błędy więc proszę o wyjaśnienie tego dla mnie. Mam kilka pytań: 1. Jeżeli komputer wykazał błędy to czy wymiana miała jakikolwiek sens czy też zostałem oszukany na te 650zł? 2. Czy te błędy są bardzo groźne? 3. Czy można temu serwisowi ufać po tej wymianie i czy koszt który mi powiedzieli nie jest wygórowany? 4.Jeżeli znacie też w okolicy Warszawy jakiś inny sprawdzony serwis czy mogę prosić o namiary? z góry dziękuję za pomoc.
  2. Na 100% zadzwonię, dzięki i miłego weekendu.
  3. Przepraszam, że tak Ciebie męczę ale uczę się tego auta i chętnie będę korzystał z pomocy. Tak jak wspominałem te światła na czerwono migają tylko przez jakieś 10min przy uruchomieniu auta, potem natomiast wszystko jest dobrze. Nie ma też żadnych innych oznak wskazujących aby ze skrzynią było coś nie tak. Nie szarpie, nie ześlizguję się itd. Czy nadal do badania mam zaprzestać jazdy? Dzięki jeszcze raz za pomoc.
  4. Dziękuję Bart za szybką odpowiedź. Wymianę chcę zrobić ponieważ poprzedni właściciel tego nie zrobił a auto ma już 240tys na liczniku, zakładając że poprzedni właściciele choć w niewielkim stopniu dbali o skrzynię to najwyższy czas to zrobić. Błędy jak tylko sprawdzę to napiszę Tobie. Mam tylko jeszcze jedno pytanie. Wyczytałem gdzieś, że jeżeli już świecą wszystkie biegi na czerwono zwłaszcza jak auto jest zimne to trzeba zaprzestać kompletni jazdy autem. Czy to prawda? Jeszcze raz dziękuję za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam
  5. Witam wszystkich serdecznie, chciałem napisać, że dołączyłem wreszcie do grona posiadaczy Audi. Bardzo mnie to cieszy bo dość długo czekałem. Zakup to Avant 1,8t (A4,B6) ze skrzynią multitronic. Bardzo podoba mi się jazda na tej skrzyni. Wiem, że złe użytkowanie może prowadzić do poniesienia wielkich kosztów. Używałem miltitronica już parę lat więc uważam, że wiem jak jeździć na tej skrzyni (mam nadzieję). Mam do Was oczywiście pytanie. Przy zakupie starałem się dokładnie wszystko sprawdzić co tylko mogłem w kwestii skrzyni automatycznej. Skrzynia nie szarpie na żadnym biegu. Nie przeskakuje, wszystko generalnie działa. Jedzie do przodu jak i do tyłu bez dodawania gazu. Niestety dziś rano wszystkie wskaźniki biegów na wyświetlaczu zaczęły migać na czerwono i po przejechaniu ok 10km znów wszystko się ustabilizowało. Na poniedziałek jestem umówiony na wymianę oleju i pewnie zrobię pełną wymianę wraz z filtrem. Moje pytanie natomiast czy to pierwsza oznaka, że skrzynia już pada? Może to być uszkodzony sterownik? Jedyne co znalazłem w papierach auta to przegląd z 2007 roku i oto dane tej skrzyni 8E0910155K / 01J927156HH, V30 01J 1,8l5vt RDW 3120. Będę bardzo zabowiązany za wszystkie rady które mogę od Was otrzymać. Co mam robiś dalej?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...