
raffaele2
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O raffaele2

-
Witam,czy ktos z Was ma opis jak wymienic samodzielnie pasek rozrzadu i pompe wody i jak rozkrecic przod.Tak aby to bylo krok po kroku.Poniewaz nigdy nie wymienialismy paska.Czy ktos tez moglby dac dobre rady na co zwracac uwage i ogolnie.Moja Audi to A4 AJM,1.9 TDI 200 rok. Dzieki za .pomoc
-
Witam,problem rozwiazany,przy wymianie czujnika abs,brat wydlubujac resztki czujnika walnol w srodek srubokretem,okazalo sie ze po odlaczeniu kostski od abs nie szarpie,wiec wykrecilismy przegub,byl uszkodzony ,po wymianie przeguba nic nie szarpie i chodzi wysmienicie.
-
Szczeze powiem ze watpie ze to filtr paliwa bo on szapie tylko jak na biegu mam i puszcze pedal gazu,jak jest odpalony na luzie nic nie przerywa,to sie tylko dzieje jak jade na biegu i puszcze pedal gazu,zwlaszcza jak jade wolno.
-
Dzieki wszytkim to juz zrobione,teraz znow nasteny znonk.Luknijcie na moj nowy post.Szarpie przy puszczeniu gazu.
-
Witam,mam teraz nastepujacy problem,od wczoraj gdy jade na biegu i puszcze pedal gazu auto strasznie szarpie(przeywa) masakra,niewiem czy to od tego ze zatankowalem paliwo w tesco wczesciej tankowalem w esso (UK),ale to chyba nie od tego bo kiedys zatankowalem tez w tesco i nie szarpalo.Cos musialo sie spierdzielic,to jest straszne,gdy tylko zdejme noge z gadu i szarpie niemilosiernie zwlaszcza jak jest na 2 czy 3 biegu to juz masakra,zauwwazylem rowniez jakby auto mialo wiekszego kopa i paliwa wiecej mi mi pali,nie wiem co jest.Podlaczylem Vag i nic nie pokazuje zandych bledow silnika.Pomozcie prosze.
-
Witajcie,mam juz kupiony czujnik nowy,moze ktos powiedziec gdzie sie lacza te dwie kostki,moze macie jakis schemat jak one ida?
-
Ok,a mozesz powiedziec jak go wycianac?
-
Tylko jest taki problem ze my zadnej sroby nie odkrecalismy,chwycilismy go kluczem ina chama przekrecilismy sie sie obracal.
-
Czylico mam zmienic?Dzis probowalismy ten czujnik wykrecic ale nie dalo rady,czy wogole sie go wykreca i jak?obrocilismy nim pare razy,i teraz swieca sie kontolki caly czas,moze cos sie uszkodzilo.niewiem co z tym zrobic,moze ktos opisze czy ten czujnik sie wyjmuje i jak,oraz jak kolega mowi ze szczelina za duza to co z tym zrobic?Pomozcie prosze.
-
Dzieki serdecznie zerkne jutro,jak odbiore gume na wachacz bo jest peknieta i skrzypi przy skrecaniu,bede rozbieral kolo to zerne i te polaczenie.
-
Wydawlo mi sie ze czujnikki abs sa w tylnich kolach,a z przodu w klockach sa czujniki zuzycia klockow,tylko tam do klockow ida kabelki,czy to wlasnie jest czujnik ABS?
-
Tak jak sie zgasi i pownownie uruchomi i nie swieci to abs jest. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- prawy czujnik to jak to sie ptrzy,ja mam anglika,kierownice po prawej stronie czy to bedzie prawa strona,czy jak?
-
Witam,mam problem,gdy odpalam samochod i rusze po chwili zapala sie ABS i ASR i siewieca,jak stane i wylacze silnik i wlacze ponownie juz nie siwieci Podlaczylem Vag,i oto rezultat: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 02 June 2013, 19:11:18:0 Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D10 Software Coding: 00012 Work Shop Code: WSC 06435 VCID: 64BB2F93E743 1 Fault Found: 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 30-00 - Open or Short to Plus Co to moze byc?I jak to naprawic?
-
Witam,podczas jazdy zapala sie kontrolka informujaca ze przednie klocki sa zuzyte(kolko w nawiasach na zoltym polu)wiec zdielismy kola i fatycznie jeden klocek byl zuzyty,wiec kopilem zestaw klockow i wymienilismy,od tej pory caly czas sie swieci kontrolka.Patrzelismy przewody ale wszytko wyglda ok,niewiem co jest?.Klocki nowe,wiec teoretycznie powinna zgasnac,juz nam rece opadaj,moze ktos podpowie co jest nie tak,moze w jakis konkretny sposob da sie sprawdzic czy to cos z klablam czy klockami nie tak czy co?.Dzieki za odp.Pozdrawiam Audi A4 B5,2000 rok,AJM
-
Witajcie,sprawdzilem,blokada wylaczona,ale rozebralismy tapicerke dzwi i to co ukazalo sie naszym oczom bylo zdumiewajace,szkockie partacze,przypomnialo mi sie jak mieszkalem w polsce jak sie komarka naprawialo zamiast srubek na druciki.Wiec rozebralismy tapiceke,patrzymy a tam wszystko poodlaczane,do tego kawalek listewki potrzymuje szybe aby nie opadala,wiec co patrzymy a tam linka skrecona i zle zalozaona,wiec rozebralismy ten caly mechanizm,silniczek,przeprowadzilismy lineke przez gorna rolke,podlaczylismy kostke i wszystko chula.Nawet bym sie po szkotach tego nie spodziewal.Pozdrawiam i dziekuje za rady.