
Turboziomal
Pasjonat-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Turboziomal

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
3city
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć, post wprawdzie miesiąc temu pisany ale zrobiłem sobie urlop na chwilę obecną są dwa warsztaty, jeden jeszcze nie otwarty bo nie mogę sobie poradzić z pompą ciepła natomiast druga miejscówa jest jako przejściówka. Do naprawy auta zabieram od klientów i później odwożę. Pozdrawiam
-
Tak więc parę słów- warsztat sprzedany, już niebawem otwarcie nowego z nowym sprzętem i nie obniżką jakości lecz jej podwyższeniem. Kolega blaw zapomniał chyba, że jego cudowne auto spod znaku maski oklejonej karbonową folią nie jest takie cudowne jak mu się wydaje......... płyta pod silnikiem wymagała zamontowania wszystkich nowych mocowań o czym informowałem. Rozlany olej- ok, tutaj nie będę się sprzeczał bo nie patrzę każdemu pracownikowi na ręce ale jeśli miałeś uwagi było trzeba przyjechać i na bank bym Ci to osobiście wyczyścił. Wąż od wody- miesiąc jeździłeś i było ok nagle po miesiącu wyskoczył to nasza wina- a jak by ci się s*******ił silnik to też nasza wina bo wymienialiśmy rozrząd............... po miesiącu. Jeśli jesteś taki skrupulatny to zrób zdjęcie swojego przebitego vinu i wrzuć do tematu swojego cuda. Na sam koniec dopisz jeszcze, że stałeś w kącie pół dnia i przyglądałeś się kto co gdzie i po co robi, wyczekując na odbiór auta zamiast dać spokojnie popracować. Może wówczas nie byłoby problemu. Zdecydowana większość moich klientów była mocno zadowolona tyle, że nie stali nad głową a czekali w spokoju na telefon, aż auto będzie do odbioru. ZDECYDOWANIE to ja NIE POLECAM ciebie jako klienta.
-
Jest Audi a4 b7 na 2.0 cr i nazywa się Seat Exeo. Do swapa z PD na CR trzeba zmienić sterownik silnika na EDC17 i tutaj teoretycznie mógłby się pojawić problem z ESP i zegarami ale robiłem jedno takie auto, w którym udało się ogarnąć temat bez większych zabaw.
-
[CDUC] Czerwony Avancik by Pawel.84
Turboziomal odpowiedział(a) na Pawel.84 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Piękne auto, program bym robił mimo gwarancji bo doskonale wiem jak jest w serwisach nikt nie sprawdza wsadu odnośnie rozrządu i napinaczy- w kilku autach lałem motula 0w40 i napinacze się wyciszały tylko, że przy tym oleju należy wyrzucić dpf. A nawet jak będą rzegotały można na sam początek wymienić dwa górne na głowicach i do tej czynności nie trzeba zwalać skrzyni czy wyciągać motoru. Robota na jeden dzień. -
Zapraszam, przeglądzik robimy za darmo
-
Dziękuję Władi! Dobre słowo zawsze mile widziane No ładnie! Ktoś mi tu klientów podbiera!
-
Bardzo fajny zestaw i zanim włożysz proponuję Ci wypiaskować zaciski i pomalować na jakiś fajny kolorek ale dystans mimo wszystko bym przygotował
-
18 mieszczą się pod 18 i można wrzucić chyba nawet tarczę 360 gorzej z ET z tego co wiem chłopaki przy zaciskach 18zl zr czyli takich jak są np w q7 musieli odsuwać felgę.
-
http://www.drive2.ru/l/1832144/ http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5406036-Brembo-6-Piston-BBK-%2817ZR-and-17ZL%29 17zl / 17zr (lewa/prawa strona) na feldze 17" mieści się ale zrywa ciężarki trzeba brać felgę o pojemnym bębnie lub też wrzucić trochę calgonitu, żeby nie wyj.......... mu bębna
-
Jeśli chodzi o motor to blok silnika jest niemalże taki sam o ile nie taki sami. Do skrzyni pasuje P&P, do przełożenia są pierdoły i to dosłownie. Włożenie silnika o oznaczeniu Cxxx do B7 to żadna sztuka. Gorzej jest z uruchomieniem go na EDC16 ale to już też przerabiałem i też specjalnej rzeźby nie ma. Problem jest w tym, że EDC17 daje większe możliwości ze względu na wyższe ciśnienie na listwie CR. EDC16 po prostu nie ogarnie tego co można uzyskać na EDC17. Chociaż jest a4 b7 na EDC17 i nazywa się......... Seat Exeo, z tym wyjątkiem, że ma 4 gary a nie 6. Dla chcącego nic trudnego. Trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie czy chcesz iść w moce pod 400kuca czy zadowala Cię 300 z małym hakiem. Teraz przygotowuję się powoli do uruchomienia takiego CDYA na EDC17 w B7. Więc wiedzą się podzielę Jeśli chodzi o hamulce to niby S4 są lepsze ale ja różnicy nie widziałem nawet w autach klientów. Robiłem kiedyś taki fajny projekcik i klient zażyczył sobie 6 tłoczkowe zaciski. Są takie od jakiegoś starego Porsche nawet gdzieś mam ich numer i pasują P&P do b7 nawet mieszczą się pod 17" felgę. To była żyleta jakiej mało. Auto na dobrej gumie stawało w miejscu i nie było opcji, żeby zagotować zacisk. Jedynie tarcza popękała
-
A4 B7 s-line s-tronic 7-biegowa skrzynia duzo pali
Turboziomal odpowiedział(a) na rawboy temat w Audi A4 B6/B7
S-tronic w b7.............. -
[B7 ASB] Sopockie 3.0TDI z ambitnymi planami.
Turboziomal odpowiedział(a) na Turboziomal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Cześć, wstyd się przyznać ale auto wystawiłem na sprzedaż, gdyż za dużo roboty mam przy innych autach więc będę miał problem, żeby zająć się swoim. Jednak spokojna głowa do tej pory nikt konkretny nie odezwał się w sprawie ogłoszenia więc chcąc nie chcąc auto będzie robione. Jak to mówią szewc bez butów chodzi. U klientów robię auta na tiptop, a sam nie mam czasu w swoim porobić podstawowych rzeczy -
[B7 ASB] Sopockie 3.0TDI z ambitnymi planami.
Turboziomal odpowiedział(a) na Turboziomal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Nikt nie mówił, że biturbo ale śmiało mogę powiedzieć, że edc17. Inne zegary to na bank, nie wiem jak immobilizer będzie grał ale mam nadzieję, że da radę. -
[B7 ASB] Sopockie 3.0TDI z ambitnymi planami.
Turboziomal odpowiedział(a) na Turboziomal temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Skrzynia manualna- tiptronic nie zmieści się bez cięcia podłogi, s-tronic nie da rady takiemu niutonowi. Manual odpowiednio przygotowany.