Skocz do zawartości

Vicia2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Vicia2

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CGKA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Vicia2

0

Reputacja

  1. Kolego problemem był uszkodzony sterownik klimatyzacji (panel sterowania) po wymianie na inny i zakodowaniu problem został rozwiązany.
  2. Kolego nie ma tam czujnika. Dodatkowo mam jeszcze taki problem: 16785 - Układ recyrkulacji spalin: Natężenie przepływu za małe P0401 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1680 /min Moment obrotowy: 97.5 Nm Prędkość: 54.9 km/h Cykl pracy: 64.7 % Cykl pracy: 20.9 % Ilość powietrza/Obr.: 423.0 mg/suw Cykl pracy: 37.5 % Ilość powietrza/Obr.: 252.6 mg/suw
  3. Witam, czy wie ktoś może gdzie się znajduje czujnik temperatury przed turbo? Motor to 2.7 TDI CGKA 190KM wirus na 221KM. Poszukuje czujnika temperatury przed turbo ponieważ na VCDSie pokazuje mi temp cały czas 842c i szukam dziada i znaleźć nie mogę. tak jak by go nie było. Co prawda defektu nie ma ale nie mogę uruchomić procedury przyuczenia nowego EGRa ani tez innych procedur np wypalania dpfa czy chłodnicy spalin.
  4. Vicia2

    Jaki olej do 2.7 tdi

    Widzę że wszyscy bardzo pomocni. aż strach o coś pytać. Kolego ja leje Valvoline 5w30 synpower XL III i daje radę. Polecam
  5. Czy mam rozumieć że nikomu nigdy panorama się nie popsuła? Tylko ja mam takiego pecha??? Czy trzeba poczekać do wiosny aż przy otwieraniu komuś jeszcze klęknie?
  6. Odgrzewam kotleta. Podczas otwierania panoramy wydaje ona dźwięk jak by jakieś tryby przeskakiwały i nie działa to prawidłowo. Wiem że w ASO są dostępne zestawy naprawcze 8K9898671. Czy ktoś z Was już bawił się w regeneracje panoramy czy ja będę pierwszym który się za to zabiera, bo powiem szczerze że pomocy jakichkolwiek ciężko uświadczyć u wujka google. Pytam bo z tego co widzę nie tylko ja mam ten problem, a jakoś temat się nie rozwiną.
  7. kolego wymieniłem ten czujnik jako pierwszy. Wczoraj wróciłem z urlopu z Bułgarii, zauważyłem w trakcie trasy że jeśli mam klimatyzacje włączoną i nawiew na pełnej mocy to sprężarka się nie wyłącza tak często jak w trybie AUTO. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł???
  8. Witam wszystkich forumowiczów. Od ponad miesiąca usiłuję znaleźć na tym forum oraz innych mój przypadek z klimatyzacją w aucie jakim jest Audi A4 B7 2.0 TDI BPW Multitronic po wirusie na 165KM. Niestety żadne usterki opisane przez Was nie pokrywają się z moją w 100%. Mianowicie klimatyzacja żyje swoim życiem tzn raz żyje raz nie i to co dzieje się z autem nie ma całkowicie wpływu na usterki. Przynajmniej tak mi się wydaje. Niezależnie czy auto jest w ruchu czy nie, czy silnik pracuje czy nie. Podłączam VCDSa wchodzę w klimę grupa 1 i w czwartej kolumnie ciśnienie klimatyzacji w trakcie pracy sprężarki wskazuje ok 12-14 bar wiec wszystko ok i nale wskazanie jest 33bar i klima przestaje pracować gdzie po chwili wraca wszystko do normy czyli 12-14bar i klima się budzi wentylatory pracują i jest wszystko ok. Więc co zostało zrobione w aucie by rozwiązać problem: - wymieniłem presostat na nowy HELLA - wymieniłem osuszacz - wymieniłem dławik - rozebrałem cały układ tzn skraplacz, rurki itd. Wszystko wymyłem w ekstrakcyjnej i osuszyłem sprężonym azotem (wtedy też wymieniłem osuszacz) - dłuuuuuuuga próżnia i nabicie ponownie czynnikiem r134a Niestety po całym zabiegu problem w dalszym ciągu występował, więc zabrałem się za prucie wiązki presostatu i nic nieprawidłowego w niej nie znalazłem. Wszędzie przejścia nigdzie nic nie zgnite. A defekt czujnika ciśnienia jak występował tak występuje do dziś. Najciekawsze jest że nawet kiedy silnik nie pracuje a panel klimatyzacji jest wyłączony to czasami na kilka sekund ciśnienie presostatu wskaże z 5bar na 33bar i powróci znów na 5 bar. Mam nieograniczony dostęp do warsztatu i maszyny do klimy za free ale już brak mi siły po nockach poszukiwań pomysłów gdzie szukać przyczyny. Zazwyczaj sam rozwiązuje problemy ze swoim autem ale tym razem coś nie mogę się podnieść z tych kolan. Proszę o pomoc fachowców. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...