
olovski
Pasjonat-
Postów
664 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O olovski

Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
x
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Suma tak ale ewidentnie 4 pompka zaczyna przelewac proponuje zamienic miejscami 2 i 4 i sprawdzic uszczelki
-
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
W sumie wymieniany jest wirnik strony zimnej dlaczego ma miec ciasno seryjny wirnik w seryjnej muszli od strony goracej?? -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
pewnie skrzynke ma pełną -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
Nikt nic nie wie w temacie?? -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
Kolo kompresji w 2.5 jest wieksze niz w brd czy bmn?? -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
Jak to ladowalo wstawalo i dawalo sie wystroic?? Pamietasz cene tych suszarek?? -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
Tak ajm atj z mozliwiscia rozwoju Maly zapas na suszarce nie zaszkodzi -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski odpowiedział(a) na olovski temat w Audi A4 B6/B7
Tyle na ile pompki seryjne pozwola. Tansza alternatywa dla BRD?? Nowe mozliwosci i pomysly -
Tuning 1.9 tdi cd... adaptacja turbiny 2.0 tdi 170KM BMN opcje ??
olovski opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Siemka Mam pytanko moze ktos sie interesowal tematem zalozenia turbo z 2.0 170KM BMNa? Wiadomo ze turbina w tych modelach jest zespolona z kolektorem co w przypadku odkrecenia turba corasa od czesci goracej i wpasowanie jej w kolektor ze 130 konnego tdika jak AWX AVF czy nawet AJM ATJ? Ktos ma dane jakie wymiary maja wirniki ?? Alternatywa dla BRD. ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 11:33 ---------- Nowe info Rozmawialem z gosciem namiar dali mi ze strony turbo-online.pl ktory regeneruje i modzi turbiny. Chlop mowi ze nie trzeba wymieniac rdzenia calego a mozna zrobic hybrdyde na turbinie awx wystarczy zalozyc wirnik ze 170 konnego tdika i przerobic muszle tak zeby wiekszy wirnik sie zmiescil. Cena zabiegu z wirnikiem i wywazeniem 350pln calkiem niezle w przzypadku regeneracji podstawowej 650pln. Teraz pytanie czy osie na ktorych montowane sa wirniki sa takie same 130 / 170 KM chodzi o grubosc? Co sie to nie ukrecilo jak czytalem o hybrydach awx/ arl ma ktos taka wiedze?? -
Dzieki
-
Potrzebuje numer silniczka lampy lewa strona lampy po lifcoe zespolone valeo ma ktos mozliwosc looknac w etce zrobilem format kompa i jeszcze nie zainstalowane
-
Panowie nie bede zaklaa nowego tematu wiec moze tu zapytam Obecnie mam zimowki 205 55 16 ale ze jedna nie domaga kupilem dwie sztuki ale zajeb... sie mulem i zamiast 205 wzialem 215 5 16 bedzie jakis problem w czasie jazdy kiedy na przodzie zostana wezsze 205 naped quattro?
-
haha masz takie?? jak bedzie z twardoscia i z roznica miedzy seryjna sprezyna na tyle 1BE a sportowa na przodzie -30??
-
siemka zalozylem komplet amorkow i sprezyn 1BE z avanta 1.8T Q do mojego 1.9 TDI Q i przod poszedl znacznie wyzej jezdze 2 tydzien i nie chce sie nic wyrownac i ulozyc. Ma ktos jakies pomysly?? Klasa wagowa sprezyn w 1.8T i 1.9TDi chyba taka sama lub minimalnie rozna amorki po regeneracji trzymaja ladnie rowno, ale to sprezyna odpowiada za wysokosc co zrobic?? ciac zwoj problem bo sprezyna schodzi sie na gorze i dole ( wezsza ) przespawac kielich amora?? moze jest tak jakis seger regulacyjny?? inne pomysly??
-
Moze szczelka nie jest calkiem padnieta a przypalona kwestia czasu az padnie bulgotanie to objaw u mnie pozniej weze nie wytrzymywaly i puszczaly na opaskach wywalalo plyn ze zbiornika i z wezy Zbiornik czysty i brak innych objawow a po ciagnieciu glowy na 3 cylindrze lipa przepalona