Skocz do zawartości

olovski

Pasjonat
  • Postów

    664
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O olovski

Informacje

  • Imię
    x
  • Miasto
    x

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Suma tak ale ewidentnie 4 pompka zaczyna przelewac proponuje zamienic miejscami 2 i 4 i sprawdzic uszczelki
  2. W sumie wymieniany jest wirnik strony zimnej dlaczego ma miec ciasno seryjny wirnik w seryjnej muszli od strony goracej??
  3. Kolo kompresji w 2.5 jest wieksze niz w brd czy bmn??
  4. Jak to ladowalo wstawalo i dawalo sie wystroic?? Pamietasz cene tych suszarek??
  5. Tak ajm atj z mozliwiscia rozwoju Maly zapas na suszarce nie zaszkodzi
  6. Tyle na ile pompki seryjne pozwola. Tansza alternatywa dla BRD?? Nowe mozliwosci i pomysly
  7. Siemka Mam pytanko moze ktos sie interesowal tematem zalozenia turbo z 2.0 170KM BMNa? Wiadomo ze turbina w tych modelach jest zespolona z kolektorem co w przypadku odkrecenia turba corasa od czesci goracej i wpasowanie jej w kolektor ze 130 konnego tdika jak AWX AVF czy nawet AJM ATJ? Ktos ma dane jakie wymiary maja wirniki ?? Alternatywa dla BRD. ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 11:33 ---------- Nowe info Rozmawialem z gosciem namiar dali mi ze strony turbo-online.pl ktory regeneruje i modzi turbiny. Chlop mowi ze nie trzeba wymieniac rdzenia calego a mozna zrobic hybrdyde na turbinie awx wystarczy zalozyc wirnik ze 170 konnego tdika i przerobic muszle tak zeby wiekszy wirnik sie zmiescil. Cena zabiegu z wirnikiem i wywazeniem 350pln calkiem niezle w przzypadku regeneracji podstawowej 650pln. Teraz pytanie czy osie na ktorych montowane sa wirniki sa takie same 130 / 170 KM chodzi o grubosc? Co sie to nie ukrecilo jak czytalem o hybrydach awx/ arl ma ktos taka wiedze??
  8. Dzieki
  9. Potrzebuje numer silniczka lampy lewa strona lampy po lifcoe zespolone valeo ma ktos mozliwosc looknac w etce zrobilem format kompa i jeszcze nie zainstalowane
  10. Panowie nie bede zaklaa nowego tematu wiec moze tu zapytam Obecnie mam zimowki 205 55 16 ale ze jedna nie domaga kupilem dwie sztuki ale zajeb... sie mulem i zamiast 205 wzialem 215 5 16 bedzie jakis problem w czasie jazdy kiedy na przodzie zostana wezsze 205 naped quattro?
  11. haha masz takie?? jak bedzie z twardoscia i z roznica miedzy seryjna sprezyna na tyle 1BE a sportowa na przodzie -30??
  12. siemka zalozylem komplet amorkow i sprezyn 1BE z avanta 1.8T Q do mojego 1.9 TDI Q i przod poszedl znacznie wyzej jezdze 2 tydzien i nie chce sie nic wyrownac i ulozyc. Ma ktos jakies pomysly?? Klasa wagowa sprezyn w 1.8T i 1.9TDi chyba taka sama lub minimalnie rozna amorki po regeneracji trzymaja ladnie rowno, ale to sprezyna odpowiada za wysokosc co zrobic?? ciac zwoj problem bo sprezyna schodzi sie na gorze i dole ( wezsza ) przespawac kielich amora?? moze jest tak jakis seger regulacyjny?? inne pomysly??
  13. Moze szczelka nie jest calkiem padnieta a przypalona kwestia czasu az padnie bulgotanie to objaw u mnie pozniej weze nie wytrzymywaly i puszczaly na opaskach wywalalo plyn ze zbiornika i z wezy Zbiornik czysty i brak innych objawow a po ciagnieciu glowy na 3 cylindrze lipa przepalona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...