Skocz do zawartości

weca1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O weca1

Osiągnięcia weca1

0

Reputacja

  1. Mam do Ciebie jakieś 450km, ale rozważam wizytę problemy z nią ciągną się od czasu zakupu w styczniu 2013r. Będziesz "dostępny" pod koniec czerwca?
  2. W sterowniku skrzyni nie ma żadnych błędów.
  3. Witam szanowne gremium. Mój multi nie pokazuje błędów jednak mam problemy przy ruszaniu czasami zaczyna ruszać i przestaje. Zrobi tak 2-3 razy i jedzie dalej. Przy podłączonym kompie w czasie tych przypadłości zauważyłem, że skrzynia nie rozróżnia kierunku jazdy. Widzi początkowo jazdę do przodu i rusza, a po chwili zmienia się kierunek jazdy, w okienku, na tył i przestaje ciągnąć, po chwili zmienia się kierunek jazdy do przodu zaczyna ruszać itd. Czy to objawy uwalonego sterownika czy może coś innego?
  4. Witam Austin 225. Powyżej opisywałem ten sam problem. Nie mam jeszcze diagnozy, ale po świętach wyjmuję sterownik elektroniczny i hydrauliczny ze skrzyni i wysyłam do specjalisty z odpowiednim sprzętem do jego diagnozy. Może to być sterownik hydrauliczny. Jak odbiorę w piątek auto to dam znać czy coś pomogło.
  5. Witam forumowiczów. Podepnę się do tematu. Jestem posiadaczem Audi A6C6, ale pisze na tym forum z uwagi na skrzynię multitronic, która jest w moim aucie. Latem ubiegłego roku padła mi skrzynia. W warsztacie specjalizującym sie skrzyniami automatycznymi dokonano jej naprawy polegającej na wymianie łańcucha napędowego, bieżni i innych podzespołów. Auto jeździ, ale spokoju nie daje mi fakt, że czasami podczas ruszania, głównie przy rozgrzanym oleju, skrzynia przepuszcza tzn. napęd przekazywany jest przez ułamek sekundy na koła i następnie przekazywanie go ustaje na chwilę i ponownie jest przekazywany. Nie jest to szarpanie. Według mnie wygląda to jakby ciśnienie oleju gdzieś "uciekało". Auto podłączałem do komputera. Skrzynia nie zapisuje żadnych błędów. wskazania bloków pomiarowych 10,11,12 i 65 są bez zarzutu. Adaptacja po rozgrzaniu oleju jest OK. W czasie jazdy nie dzieje się nic złego. Na forum nie znalazłem podobnego problemu. Nie jestem mechanikiem, ale uważam, że przyczyną tych problemów może być elektrozawór w sterowniku hydraulicznym skrzyni. Co o tym myślicie? Może jakieś inne teorie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...