Skocz do zawartości

zezward

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zezward

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Zawiercie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDH
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zezward

0

Reputacja

  1. zezward

    swap 2.5 -> 1.9 quattro

    Silnik zdrowy tylko, że nikt się nie interesuje autkiem bo 2.5 a ja już chcę b7 3.0tdi
  2. zezward

    swap 2.5 -> 1.9 quattro

    Witam. Jestem zmuszony robić swapa z 2.5 na 1.9 w b6. Aktualnie mam 2.5 + manual + quattro. Szukam jakiegoś angola (na miejcu w uk) niestety bardzo ciężko znaleźć 1.9q. Pytanie jest następujące: czy jeśli kupię 1.9 manual non q to podejdzie mi to do budy z 2.5 q? wiem że trzeba wymienić ecu i oczywiście adaptować ale jak to dograć na tip top. Moje obawy skłaniają się w stronę eds i abs.
  3. i tak muszę wyjechać w trasę żeby zrobić logi dynamiczne bardziej mi chodziło o to czy nie strzeli mi jakąś marchewką, ale to w sumie diesel... tu gościowi komory nie zapaliło
  4. nie zapali mi się nic jak tak po prostu odepnę sobie wylot od turbo?
  5. http://vaglog.pl/log-011_11x4C.html Coś tam się niby zmienia w tym ciśnieniu
  6. turbina nie była robiona, czyszczona była tylko zmienna geometria (nie prze zemnie) lunatic test ruchu sztangi robi się vagiem w testach wyjść w sekcji silnika?
  7. Katalizatory jeszcze mam. Dzisiaj wymieniłem wężyki podciśnienia i nie wiele się zmieniło (to jest raczej palcebo). Wie ktoś może w jakiej pozycji powinna być sztanga VGT żeby silnik miał moc tylko na niskich obrotach? może w ten sposób wyeliminowałbym ostatecznie problem z podciśnieniem?
  8. ja te wężyki to chyba będę musiał wymienić wszystkie, bo pozostawiają wiele do życzenia. Wie ktoś gdzie coś takiego kupić? lunatic możesz opowiedzieć o co chodzi z tym testem? dlaczego to co jest na filmiku jest ok? (w moim drugim a4 1.9avb nie ma takiego zjawiska)
  9. Lunatic, a co miało się stać? Wyglądało to mniej więcej tak: wcisnąłem hamulec i dodwałem powoli gazu i przy ok 1300obr obroty opadły pomimo dodawania gazu (wcisnąłem pedał w podłodę i nic) i dopiero gdy puściłem hamulec obroty jakby odwiesiły się. Dodam, że zjawisko nie występuje gdy dodam gazu od razu w podłoge co do egr, ma ktoś jakiś patent, żeby go wyjąć bez wyciągania turbo?
  10. Witam. Pacjent to b6 2004 2.5 BDH manual quattro z turbo dziurą do 2400obr i zbyt wolno opadającymi obrotami. (Dodatkowo pojawiają się już charakterystyczne drgawki charakterystyczne dla BDH/BDG ale tym na razie się nie zajmuję.) Podmieniłem N75 z N18 ale problem nadal nie ustępuje Zmienna geometria była czyszczona Na początku podejrzewałem dolot, bo faktycznie coś tam syczało, ale po dłuższych oględzinach stwierdziłem iż jest to na 90% vacu pompa tak syczy (nie wiem czy to jest normalne w 2.5). Samo vacu jest podobno sprawne (sprawdzał mi mechanik manometrem do podciśnienia) zrobiłem logi... grupy 001 010 011 i 001 013 014 na trzecim biegu od obrotów jałowych do 4400 but w podłodze jakieś sugestie co tu może się dziać? http://vaglog.pl/log_279165.html http://vaglog.pl/log_279165.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...