Skocz do zawartości

dario173

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dario173

Osiągnięcia dario173

0

Reputacja

  1. witam. proszę o pomoc.. po wymianie pompy oleju w silniku blb 16v na pompę z 1,9 tdi oczywiście oryginalna zaczeło świecić cisnienie oleju. na wolnych obrotach jest ok ale na wyższych już świeci ,dziura w bloku zaślepiona śrubą m10. bardzo proszę o pomoc.. pozdrawiam
  2. Jeśli ten materiał pomoże chociaż jednej osobie, to już będzie jakiś mały sukces Myślę, że narzedzia zawsze się przydadzą - jednorazowy zakup nie oznacza jednorazowego użytku. Zawsze jest i bedzie coś do dłubania. Dokumentacji jest trochę tylko trzeba poszperać. Rady ograniczyły sie do 3 -ech : - kolega Musashi on wiele lat temu trafił jako jedyny w dziesiątkę i wskazał na moduł wałków - nie seriwis ASO ! - dziekuje Marcin jeszcze raz - klega Jaro4444, dostałem od kolegi nr telefonu, ogólne nakreślenie sprawy od strony technicznej co zwalić żeby mieć dojście i jaki zestaw części również bardzo dziękuje - w końcu anglik - od, którego kupiłem moduł, który mniej wiecej powiedział mi jakie luzy ma mieć koło pośrednie ważna informacja Dużo by mówić to dobre ponad 6 - 7 lat strachu jazdy z tym motorem i grzebanie po wszystkich forach świata. Teraz musze wymienić pasek od alternatora bo jest zcharatany a napinacz nieźle hałasuje Turbo wymieniłem dzień po robocie z wałkami. Wtryski myślę, że nie są złe korekcje mam 0,3 - 0,6 coś koło tego, spalanie jak nie depcze 3,8-4,5l/100km jak normalnie to 4,5-5,5l/100km jak przycisne to gdzieś 5,5-7,0l/100km Teraz tylko EGR wywala mi - signal to low- nie wiem może zalany jest olejem - sam nie wiem musze dłubnąć. Wracając do tematu - Odnosiłem się do sprawy w innym poście koledzy zwalaja wałki - taki delete i wstawiają pompę od 1.9 czasem wymieniają wał ... myślę, że pomysł bardzo dobry - ale pracy przy tym sporo myślę, że więcej - chociażby uszczelniacze wału a tylni to nie przelewki jak sie sprzętu nie ma a on nie jest tani. A w końcu powiem, że ten silnik nigdy nie chodził tak dobrze nawet jak go kupiłem nie był taki "zwarty" jeśli mogę tak to opisać. Jasne, że klekocze ale to jest zupełnie przyjemny klekot - miałem AWX 1.9 to był bardzo przyjemny motor ale w moim jest o 40 kucy wiecej i kultura pracy 16 zaworów a 8 zaworów - cóż zapewniam to jest przepaść - koło dwumasowe, wałki to wszystko lubi się popsuć ale jak działa daje odczuwalną różnicę w prowadzeniu. midoz pozdrawiam witam. proszę o pomoc.. po wymianie pompy oleju w silniku blb 16v na pompę z 1,9 tdi oczywiście oryginalna zaczeło świecić cisnienie oleju. na wolnych obrotach jest ok ale na wyższych już świeci ,dziura w bloku zaślepiona śrubą m10. bardzo proszę o pomoc.. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...