Skocz do zawartości

zarowka79

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zarowka79

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zarowka79

1

Reputacja

  1. No to z ta pompa to może trafiłeś podczas wymiany filtra paliwa po awarii turbo w filtrze paliwo miało powiem z deka niewłaściwy kolor Co do rozrządu to sprawdzę bo na plusie wydawał mi sie bardziej mulowaty jakby reakcja po czasie kiedy wciskałem gaz ale zobaczę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Egr wymieniony - synchronizacja wałków pod Vcds aktualnie -1.0 tak najmniej buja zakres od -6 do 6 było na 0 kiedy ustawiałem po znakach jak założyłem nowy rozrząd doszedłem do -4 ale na -1 wydaje sie być dobrze tylko teraz kolejny problem jak mniej buja to cieżko pali po postoju w upalne dni jak nie sraczka to urok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Jak spec nie wie ze są na 900 a chce je podnieść ... To dlatego. A potem sie dowiaduje i chce 920, 950 i sie nie da Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc.
  5. Wiec do rzeczy Walki czy nie walki - otóż co byście nie zakładali -nawet nie marzcie o zlikwidowaniu trzesiawki w tym silniku Była i będzie cokolwiek byście nie robili. Walki na kołach usuną typowy metaliczny hałas na spodzie silnika spowodowany luzami na łańcuszku. Zabierak i pompa i regeneracja tegoż poprzez odpowiednie spojenie walka i jego gniazda w połączeniu z lepszym zabierakiem aż w końcu.... Delete i powrót do starego napędu ... Dwie możliwości - z wymiana wału bądź bez ... To nadal nie chodzi o te wibracje, które mogą być spowodowane ruchem wału ... To są nieokreślone w czasie bujnięcie silnika nie koniecznie spowodowane - uszkodzeniami wtrysków, koła dwumasowego oraz innych elementow budowy silnika. Na to może mieć wpływ nawet błędne sterowanie silnikiem.... Tak ecu kontrola pracy silnika - nie mowie o błędnym programie być może i sam program tez - tego nie potwierdze ... Mowię o złej konstrukcji hardware ecu. Niektóre dane oraz ich przepływ w tym sterowniku biorąc pod uwagę korekty oprogramowania w ASO - czytaj ostatnia deska ratunku - pozostawiają wiele do życzenia. Podsumowując - ja tez sobie wmawiałem - tak wmawialem - za każdym razem - po wymianie wtrysków, następnie po wymianie koła dwumasowego, potem po zrobieniu wirusa, dalej sobie wmawialem potem po wymianie wałków ..... Powodzenia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. O i tu całkowicie zgadzam sie z przedmówca. Albo człowiek przywyknie i jeśli nikt nie ma choroby lokomocyjnej jeździć albo wymienić silnik na inny. Ja jakoś przywykłem. Poważnie mówiąc czasami pasażerowie maja nudności albo nawet wymiotują i to nie jest żart - mowię całkowicie poważnie. Ten silnik nie wzbudza poczucia komfortu całkowicie i nie chodzi tu o przewrażliwienie. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Są dni kiedy ten silnik pracuje znośnie - zależność temperatury - jak sie domyślam. Lecz są dni kiedy ma sie wrażenie, ze ten silnik zaraz wyskoczy z pod maski albo coś sie urwie albo ze zaraz zgaśnie. Na odczytach w Vcds wszystko ok. Wtryski, ustawienie rozrządu, napięcie, świece, spalanie. Nie trzeba sie niczym przejmować tylko jeździć i wozić ze sobą aviomarin dla pasażerów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Moim rzuca można w tym silniku wszystko wymienić i dalej będzie rzucał Zacytuje pana z ASO Tak wiem rozumiem Pana rozczarowanie, przecież to Audi a tu taka klapa - no taki silnik co by pan nie robił będzie trzęsło - wtedy mu nie wierzyłem - teraz kiedy sam wszystko zrobiłem - dalej trzęsie jak w zajechanym Ursusie nie ma co sie przejmować jeździć aż sie znudzi aż wreszcie kupić coś z normalnym silnikiem. 1.9 były o niebo lepsze pod względem równości pracy silnika 2.0 BLB wole nie mowić ale jak już kręci to ładnie zasysa i nie powiem napełnia sie dużo lepiej od 8 zaworów Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. W silniku BLB nie zauważyłeś trzęsienia ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No to sam już nie wiem ten silnik trzęsie sie od nowości żeby nie wiem co to będzie trzęsło wymieniłem walki z łańcuszka na koła zębate Wymieniłem dwumasa, wtryski Ten silnik zawsze będzie sie trzęsł i nie ma na to mocnych i niech mi nikt nie mówi ze nimi nie trzęsie bo to znaczy ze nie mieli innych silników taki już jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Prędzej czy pózniej i tak zadzwonisz jak będzie sie tak trzęsło to coś w końcu sie wytrzesie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. No to macie odpowiedz... Dawki paliwa .... To są parametry w ecu, których vagiem nie ruszycie w edu 16 Ani w b6 ani w b7 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Egr także vagiem nie ruszycie - to nie ta epoka, ze vag da radę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Kolego kresek -no to zdradź mi jak to zrobić w Vcds w sterowniku z 2005 r jakoś żaden spec nie był w stanie zrobić tego po vagu - mowię o podniesieniu obrotów na jałowym. I z góry dziękuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Dawki mozna zmienic tylko w programie sterownika silnika - odpowiednie mapy; zimny silnik - mapy zmieniaja sie wraz ze wzrostem temperatury silnika az do .... rozgrzany silnik -ostatnia mapa. Tutaj to juz grzebanie w programie vcds na nic sie nie zda.
  13. Kolego okidoki81 Zapoznaj się z tym wątkiem - myśle ze jest wyczerpujący Skup się może na początku na materiale z narracją to jest dokładnie materiał z BLB http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323190-wymiana-walkow-wyrownowazajacych-zmiana-typu-napedu-pompy-oleju-lancuch-kola-zebate-20tdi-blb/?view=getnewpost Napewno musisz zwrócić uwagę na gniazdo w walkach po założeniu nowego zabieraka czy nie występują w nim luzy. Następnie musisz ocenić stan napinacza i jego okładzin - powierzchnie ślizgowe oraz tłoczek. Koła zębate stan ich wytarcia oraz stan łańcuszka -były ponoć takie co się naciągały ale tego faktu nie potwierdzę. Sprawdzenie gniazda w pompie olejowej. Poszukaj ewentualnych śladów od zmielonych/wytartych elementów takie tez mogą występować sprawdź sitko w smoku oleju. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Jeśli ten materiał pomoże chociaż jednej osobie, to już będzie jakiś mały sukces Myślę, że narzedzia zawsze się przydadzą - jednorazowy zakup nie oznacza jednorazowego użytku. Zawsze jest i bedzie coś do dłubania. Dokumentacji jest trochę tylko trzeba poszperać. Rady ograniczyły sie do 3 -ech : - kolega Musashi on wiele lat temu trafił jako jedyny w dziesiątkę i wskazał na moduł wałków - nie seriwis ASO ! - dziekuje Marcin jeszcze raz - klega Jaro4444, dostałem od kolegi nr telefonu, ogólne nakreślenie sprawy od strony technicznej co zwalić żeby mieć dojście i jaki zestaw części również bardzo dziękuje - w końcu anglik - od, którego kupiłem moduł, który mniej wiecej powiedział mi jakie luzy ma mieć koło pośrednie ważna informacja Dużo by mówić to dobre ponad 6 - 7 lat strachu jazdy z tym motorem i grzebanie po wszystkich forach świata. Teraz musze wymienić pasek od alternatora bo jest zcharatany a napinacz nieźle hałasuje Turbo wymieniłem dzień po robocie z wałkami. Wtryski myślę, że nie są złe korekcje mam 0,3 - 0,6 coś koło tego, spalanie jak nie depcze 3,8-4,5l/100km jak normalnie to 4,5-5,5l/100km jak przycisne to gdzieś 5,5-7,0l/100km Teraz tylko EGR wywala mi - signal to low- nie wiem może zalany jest olejem - sam nie wiem musze dłubnąć. Wracając do tematu - Odnosiłem się do sprawy w innym poście koledzy zwalaja wałki - taki delete i wstawiają pompę od 1.9 czasem wymieniają wał ... myślę, że pomysł bardzo dobry - ale pracy przy tym sporo myślę, że więcej - chociażby uszczelniacze wału a tylni to nie przelewki jak sie sprzętu nie ma a on nie jest tani. A w końcu powiem, że ten silnik nigdy nie chodził tak dobrze nawet jak go kupiłem nie był taki "zwarty" jeśli mogę tak to opisać. Jasne, że klekocze ale to jest zupełnie przyjemny klekot - miałem AWX 1.9 to był bardzo przyjemny motor ale w moim jest o 40 kucy wiecej i kultura pracy 16 zaworów a 8 zaworów - cóż zapewniam to jest przepaść - koło dwumasowe, wałki to wszystko lubi się popsuć ale jak działa daje odczuwalną różnicę w prowadzeniu. midoz pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...