-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O simon80bl

Informacje
-
Imię
Simon
-
Miasto
Tychy
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spróbuj najpierw oddać mechanikowi do wyczyszczenia kolektora, u mnie pomogło. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
https://a4-klub.pl/index.php?/topic/269382-Problem-z-zamkiem-drzwi-blad-02115-Niezrozumiały-sygnał Tu masz cały wątek poświęcony temu problemowi. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka Cena w aso ok 500-600 zł.
-
Występują zamki z różną ilością pinow. Najlepiej byłoby rozebrać tapicerkę i sprawdzić. W aso ci nie powiedzą numeru części ale ilość pinow juz powinni zdradzić. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
No no grubo [emoji123][emoji123][emoji123] Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Witam u mnie też bypass juz zamontowany. Teraz 14.7 na podszybiu wcześniej było 13.4. Długość kabla 1.5 m poprowadzony jak na zdjęciach. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Sprawdza się to przy pakowaniu. W korku rzeczywiście może przeszkadzać, ale w zasadzie można dźwięk przyciszyć żeby nie zwariować. Zastanawiam się czy jest taka opcja żeby to odblokować w VCDS. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Witam chłopaki, jest możliwość w b8 zrobić tak kodowanie parktronika przód żeby załączał się przy prędkości np 20 km/h. Kolega tak ma w Mercedesie. Mam fabryczny parktronik ale jak zwalnianiam bo chce zaparkować to sam musze wcisnąć przycisk P żeby wyświetliło się sensory na ekranie . Mam nadzieje że wyjaśniłem to jasno. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Wielkie dzięki[emoji481] Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Panowie poratowalibyście nr. Dmuchawy nawiewu powietrza do kabiny bo zaczął mi się zacinać. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Witam, Udało się usunąć problem niskiego ciśnienia oleju - może przyda się dla szukającym porady w tym temacie (Prace wykonywał warsztat): - najpierw sprawdzili/podmienili czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju - to nie było to, - zmierzyli ciśnienie oleju i było zbyt niskie, - zdjęli miskę olejową i sprawdzili smok olejowy - były małe "paproszki", ale nic nadzwyczajnego - na szczęście nie było opiłków metalu sugerujących zużycie panewek, - podobno zerknęli na pompę paliwa, - sprawdzili sitko pod czujnikiem faz rozrządu - było ok, - wymienili olej (na taki sam jak miałem Motul 5W-40) oraz filtr oleju i to prawdopodobnie pomogło, po złożeniu alarm się już nie pojawiał. Dziękuję wszystkim za porady i wsparcie...... pozdrawiam
-
Jeśli chodzi o ten alarm czujnika G40 to on się skasował. I po ponownym odpaleniu silnika się nie pojawił. Został tylko alarm od ciśnienia. Musze sprawdzić czy się nie pojawił po kilku kilometrach bo sprawdzałem tylko raz. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Dzięki bardzo za podpowiedzi. Spróbuję z tym ustawieniem rozrządu po majówce. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
MarcinOslo jak to się u ciebie zakończyło sama wymiana rozrządu wystarczyła czy jeszcze jakaś regeneracja pierścieni była? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
Przebieg to 135 tys km. Łańcuch niby był wymieniany przez poprzedniego właściciela. Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka
-
https://a4-klub.pl/index.php?/topic/394539-Niskie-ciśnienie-oleju,-Oil-pressure-switch. Panowie pomoże ktoś z alarmem zbyt niskiego ciśnienia oleju? Wysłane z mojego SM-G850F przy użyciu Tapatalka