Skocz do zawartości

smalec

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O smalec

  1. dzięki za pomoc i uświadomienie mnie o moim błędnym toku myślenia pozostaje demontaż i gruntowne czyszczenie, mam nadzieję, że nie ma luzów, ubytków itd.
  2. czyli rozumiem, że do pewnego momentu kierownice nie chcą się ruszyć a potem przeładowują? jakoś mi wszystkie odczyty pasowały do padniętego przepływomierza
  3. Wklejam screeny z dzisiejszych logów, chciałbym się dowiedzieć, czy słusznie podejrzewam przepływomierz o brak przyspieszenia do mniej więcej 2300 obrotów? Domyślam się, że przepływomierz również może spowodować notlaufa błędem "za niskiego doładowania"? Co do turba to wiem, że są konkretnie zapieczone kierownice i zaraz zabieram się za demontaż dmuchawki. N75 jest moim zdaniem w porządku. Dzięki za wszelką pomoc
  4. Witam wszystkich posiadaczy A4 i nie tylko. Jestem użytkownikiem pobratymcy spod znaku VW, co widać poniżej. Mam jednak nadzieję, że nie przeszkodzi mi to w zdobywaniu wiedzy na temat obydwu, bardzo bliskich technologicznie, modeli sam zresztą myślę o przesiadce na audi, ale to w nie najbliższej perspektywie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...