Witam,
Z góry dodam że przeszukałem już forum i odpowiedzi jako tako nie uzyskałem.
Otóż mój pacjent to A4 B5 1999 1.9TDI AFN AVANT (bez QUATTRO).
Gdy jadę prosto lub skręcam w prawo jest OK. Problem pojawia się gdy podczas jazdy skręcę kierownicę, chociażby minimalnie o 1stopień w lewo. Pojawia się wtedy takie buczenie, ewidentnie z przodu z lewej strony. Pojawiają się wtedy też minimalne drgania na podłodze (bynajmniej ja kierowca je czuje). Jeżdzę z tym już jakiś czas i wciąż nie mogę zlokalizować tego buczenia, w międzyczasie wymieniłem:
*Hamulce komplet przód + tył (oprócz tarcz przednich ponieważ były w dobrej kondycji)
*Przegub lewy zewnętrzny bo poszła guma i zaczął strzelać
*Płyn do wspomagania (zielony korek wiadomo)
*Dolałem nawet dla pewności oleju do skrzyni (odpowiedniego wg specyfikacji producenta)
*Opony nowe + felgi
i wciąż ten sam problem. Niby wydaje się że to prawe łożysko ale zarówno ono, jak i lewe nie mają najmniejszego luzu i nie hałasują gdy zakręci się kołem na lewarku. Po za tym przy skręcaniu w lewo powinno odzywać się prawe łożysko a dzwięk dochodzi bardziej z lewej strony.
Zawieszenie, wahacze sztywne, nic po za tym nie stuka, nie puka..
Ma ktoś jakieś pomysły?
Po podniesieniu lewego koła na lewarku, odpaleniu silnika, trzeci bieg nie słychać żadnych hałasów niestety (podejrzewam że to przez brak obciążenia). Pompa wspomagania nie wyje, dzwięk pojawia się po przekroczeniu 60km/h łagodnie, potem ok 100km/h jest już bardzo denerwujący i szybciej jest już zagłuszany przez silnik.
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! Kamil