turbo po czyszczeniu i ustawianiu miałem z tyg temu . po odślepieniu Egr'u parametry przepływki wróciły do normy .czyli nie jak pisali koledzy dziura na dolocie czy coś z gruchom .wszytko jest ok
Auto nic nie ma robione . zdziwiło mnie spalanie . rozumiem że zima i troche więcej będzie palił ale zdaje mi się że parametry przepływki powinny być stałe .a nie tak jak u mnie . jedyną rzeczą którą mam zrobione to nie mam kata i egr off.
Za jakieś pół godz wstawię logi ..
---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ----------
Wiec tak logi :
przepływa
Turbo
Log (0 - 000) na jałowym
No jeździ się nim jak żółwiem ... pod góre nie idzie . niestety ta to jest ja ktoś poleca zakład.
Nic w przyszłym tygodniu umówię się u sprawdzonego Faceta i myślę że wtedy dowiem się co jest nie tak , bo na tą chwile to nie da się jeździć nim
Tylko kolego nie wiem czy to tylko nie wyregulowanie turba czy może zawór N75 ...
sprawdzałem w grupie Silnika 11 przełączałem tryb i widać jak normalnie kierownica chodzi zmienia się góra duł .
dzięki koledzy w poniedziałek sprawdzę tą pompę vacuum .
---------- Post dopisany 19-10-2013 at 00:35 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 19:40 ----------
witam podrzucam nowe logi do analizy .
Log (0 - 000)
Log (0 - 001)
Log (0 - 002)
Log (0 - 003)
Log (0 - 004)
Log (0 - 008)
Log (0 - 010)
Log (0 - 011)
Autko było u jednego magika stwierdził że wszystko ok z nim:/ a dalej muli
Witam w końcu oddałem turbo do servisu na regeneracje i mam teraz takie logi
Log (0 - 011)
Log (0 - 003)
Autko trochę zmulonę nie chce iść dobrze czyżby źle zrobione?
Witam odkopuje temat
mam zasadnicze pytanie bo przymierzam się do tego moda fajnie wygląda .
i zastanawiam się czy jest sęs podpinać - od np oświetlenia tego z podsufitki .
Nie wystarczy tylko kabel z zasilaniem + pociągnąć do klamki a - byle gdzie wpiąć się i po problemie?