Skocz do zawartości

Audi2006

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Audi2006

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Audi2006

0

Reputacja

  1. Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów. Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0 Jeśli chodzi o ten sterownik to świeży VCDS sobie teoretycznie radzi. Robiłem to w dwóch takich autach gdzie był ten Bosch 8.0 i raz był tak uparty że nie chciało przejść (może za mało pró , drugi raz poszło za 10 razem, robiąc VCDSem. Wcześniej pytałeś o kodowanie, to go nie przepisujesz ze starego tylko układasz wg. swojej konfiguracji, wszytko opisane jest w pierwszym poście. W pierwszym poście jest opisana konfiguracja dla starszych wersji Bosch'a (zaczerpnięta z resztą ze strony Ross Tech'a). Piszesz, że raz poszło za 10 razem - uruchamiałeś VCDS'a i za 10 razem nagle w dziwny sposób funkcja kodowania zrobiła się aktywna?;-) Jaką masz wersję softu?
  2. Kolego Marcinie - również posiadasz starszy sterownik Boscha (z profilu wynika, że masz A4 B6) - z takim nie ma problemów. Prosiłbym o wypowiedź kogoś, kto ogarnął ten temat na sterowniku Bosch 8.0
  3. Masz A4 B6 i sterownik Bosch 5.7 ;-) Tutaj sprawa jest prosta (kabel zadziałał przy Passacie B5 FL z takim sterownikiem). Chodzi mi konkretnie o sterownik Bosch 8.0.
  4. Witam serdecznie! Tempomat, pełny FIS oraz multifunkcja zostały dołożone, poprawnie zakodowane i działają. Niestety, tak jak kilku forumowiczów, mam problem z poprawnym zakodowaniem czujnika kąta skrętu kierownicy (G85) Mam Audi A4 B7 z silnikiem 1.9 BRB oraz sterownikiem ABS - Bosch 8.0 Zmieniałem moduł skrętu z S na Q. Wchodząc w VCDS-> 03 ABS, oczywiście nie mogę wejść w 11 LOGIN, opcja ta jest nieaktywna. W 08 MEASURING BLOCKS, na włączonym silniku nie zmieniają się stopnie podczas kręcenia kierownicą. Na stronie Ross-Tech'a jest informacja, że w przypadku sterownika Bosch 8.0 należy skopiować kodowanie ze starego modułu na nowy i potem przeprowadzić już standardową kalibrację. Niestety nie zapisałem sobie kodowania starego modułu przed wymianą. Jakie mam teraz opcje? ;-) A. Mam rozebrać wszystko jeszcze raz, podpiąć stary moduł z końcówką S, zczytać wartości i przepisać je do nowego modułu? Będą jeszcze dostępne poprawne wartości kodowania na starym module? B. Użytkownik Slawek napisał wcześniej: Napisano przez Slawek w 09 kwiecień 2014 - 16:00 w Audi A4 B6/B7 Masz nieaktywny login gdyż masz sterownik ABS - Bosch 8.0, dokładnie robisz to przez security acces, a kod ten sam co w loginie. Hmm co mam rozumieć jako kod ten sam co w loginie? Da radę to zrobić bez podmianki? Z góry dziękuję za pomoc. PS: Jeżeli chodzi o Multifunkcję, to działa ona z radiem Chorus II (kaseciakiem). Działa lewa rolka (przełączanie utworów, stacj radiowych + przewijanie utworów po wciśnieciu), prawa rolka (głośniej/ciszej). Nie działa przełączanie między radiem/kasetą/zmieniarką no i funkcje głosowe (nie mam modułu BT).
  5. Co do mojego problemu - Dzisiaj zdjąłem schowek pasażera oraz kierowcy i przeanalizowałem działanie silniczków i klap. Według mnie wszystko jest sprawne od strony mechanicznej. Dodatkowo na koniec przeprowadziłem od nowa adaptację VCDS'em - sterowanie klapami według mnie odbyło się prawidłowo. Ma ktoś może jakieś zdjęcie/schemat z położeniem wszystkich czujników temperatury w kabinie? Chyba tylko to mi pozostało..Jak mogę je sprawdzić? Da się jakoś pod VCDSem porównać ich wartości mierzone? Dzisiaj było ciepło (ok. 17 stopni na dworze) i auto nagrzało się na słońcu dość konkretnie. Co ciekawe, gdy załączyłem klimę to z kratki nie dmuchało zimnym powietrzem... (nastawy 18st). Dmuchało nawet cieplejszym niż powietrze na dworze. Awarię klimy raczej wykluczam. Pomóżcie bo jak będzie cieplej to się chyba usmażę ;-)
  6. Witajcie! Mam A4 B7 2006r. Problem jest taki, że często w samochodzie robi się gorąco mimo nastawienia 20 stopni i włączenia trybu auto. W obecnej chwili jeżdżę z temperaturą 18 stopni ustawioną po obu stronach i nadal momentami muszę albo uchylić okno albo zrobić na LOW. Podłączyłem pod VAG-a w nadziei, że pokaże się jakiś błąd silniczka nawiewu - niestety brak jakichkolwiek błędów. Pare miesięcy temu słyszałem po przekręceniu zapłonu odgłos "otwierających się drzwi", jednak nie zwracałem na to uwagi bo wszystko działało. Obecnie słychać tylko takie ciche "pykanie". Na początek chciałbym wiedzieć jakie obroty utrzymuje u Was dmuchawa, tzn. ile kresek na wyświetlaczu się wyświetla. Załóżmy sytuację, że jadę już około 30 minut z nagrzanym silnikiem do 90 st, temperatura wewnątrz po obu stronach ustawiona na 18 stopni, na zewnątrz 0. Dmuchawa cały czas działa w mojej opinii za szybko - na 4 kreski ;-) Jak to jest u Was? Sądze, że dmuchawa próbuję błędnie "dobić" temperaturę z jakiegoś powodu. Macie jakieś sugestie?
  7. Witam, Podczepię się pod temat, ponieważ spotkał mnie ten sam problem. Odkręciłem schowek i następnie odkręciłem śrubkę (torx). Niestety klamka nie chce wyjść! Próbowałem ciągnąć ją z całej siły, podważać śrubokrętem z każdej strony i tylko delikatnie się rusza ten czarny element plastikowy w środku. Czy jest jakiś sposób, żeby wyjąć tę klamkę? Dodam, że sprawa dotyczy A4 B7 i nie mam zamka w klamce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...