Skocz do zawartości

kubaa_17

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O kubaa_17

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale co macie na mysli jezeli chodzi o pompe paliwa? To ta w baku co pompuje czy jak?
  2. Ok te sprawdziłem , przeczyściłem są ok.. są jeszcze jakiej inne ważne wtyczki/połączenia? Co jeszcze w ogole myślicie sprawdzić w kwestii tego szarpania?
  3. mówił że tak, ale wiem że on w kabelkach jestkiepski... chciałbym sie sam do tego dobrać macie jakiś tutorial albo wskazówki jak sie do tego zabrać? Wiem, ze trzeba rozkręcić pokrywę głowicy, ale czy musze wykręcić pompowtryskiwacze, czy juz kable będa widoczne? A gdzie znajdują sie te kable od głownej pompy?
  4. Witam. No wieć tak, dzisiaj rozebrany wyczyszczony EGR, sprawdzone podciśnienie, sprawdzone wszystkie połączenia pompowtrysków, zmieniony filtr paliwa i dalej to samo... A jaka jest szansa że mam dupnięty nowy przepływomierz? Bo po jego odpieciu muł silnik ale chodzi bez szarpania.. znacie jakis dobry i mocny środek do czyszczenia pompowtryskiwaczy? Doleje do paliwa moze puści... Te polączenia sprawdzał mechanik, ja jeszcze bym chciał na spokojnie sprawdzić te połączenia elektryczne pompowtrysków. Możecie mi powiedzieć jak dokładnie sie do nich dobrac, co odkręcić albo jakiś screen które to wtyczki? Dzięki..
  5. Witam wszystkich, nie mam juz siły do mojego B6.. 1.9 TDI 130km 2001r AWX, mianowicie mam taki problem, Silnik odpala elegancko jak zawsze , obroty równe, dodając gaz na postoju równo wchodzi na obroty, jednak gdy rozpoczyna sie jazna 1 bieg w miare ok, natomiast jadąc jeżeli powoluutku gazu dociskam to jest ok, jeżeli tylko bardziej mocniej depnę, szarpie na każdym biegu... bardzo mocno szarpie i tak jakby przerywa... co najlepsze nie ma błedu żadnego w VCDS, wymieniłem przepływomierz, nic nie pomogło, 2 tys temu oleje zrobione i filtry.. nie wiem czy to ma znaczenie, stało sie to nagle podczas długiej trasy, zatankowałem verve jak zawsze i po 100 km na autostadzie zaczeło tak szarpac.. stacja ta co zawsze wszystkie auta tam tankuje myslę że to nie powód... nie wiem od czego zacząc sprawdzanie... Dzięki za wszelką pomoc.. Dodam jeszcze że po odłączeniu przepływomierza auto nie ma mocy w ogole jedzie jak mół ale nie ma szarpania.. dzięki..
  6. już kodowałem pojedyńczo też nic, nie mam dostępu do innego kabla, no nic coś po świętach będę musiał wymyślić
  7. kurcze dobrze robię raczej na pewno, bo jak możne źle kodować jak jest czarne na biały napisane nie wiem jak to ugryźć kilka razy już podchodziłem do tego i zawsze ten sam błąd..
  8. Witam, więc tak nie mogę zakodować niektórych rzeczy.. nigdy nie miałem z tym problemu, vcds 11,60 millenium, przycisk zamontowany, nie wchodza mi np. te kodowania : 1. BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy 2. BYTE 17 bit 7 zmiana z 0 na 1 ( włącza info na wyświetlaczu MMI ) 3. BYTE 19 bit 6 zmiana z 0 na 1 ( umozliwia własciwa kontrole podswietlenia dla przełacznika ADS) Bez przycisku wczesniej też nie wchodziły kodowania, pokazało się w MMi ADS ale na szaro podświetlone.. To są te co zauważyłem, robiłem na 2 komputerach, bo myślałem że coś nie tak ale to samo wyskakuje błąd: VCDS: Re- Code Invalid You did not enter a new coding. If you are using LCode, make sure to close it in order to tranfer the new coding back to VCDS... Błąd wyskakuje w ramce z czerwonym X, Sprawdziłem np. inne kodowanie przykładowo kontrolka niezapiętych pasów i wchodzi myślę że kabel jest ok.. Nie wiem czy to ma znaczenie ale w moim vcds nie ma okienek na fajki np. w Byte 8 mam tylko bit 3 okienkto na ptaszka, reszcze musze ręcznie wpisywać ale to nie było nigdy z tym problemu.. Dzięki za jakieś informacje, pozdrawiam
  9. To też trzeba zakodować żeby wszytko chodziło? 1.3 Następnie wpisujemy kod dostepu do adaptacji : MODUŁ CENTRLANEJ ELEKTRYKI 09 (Bordnetz) STG Anpassung -> Funktion 10 Security Acces Code 20113 KANAŁY 63,64,65,66 Standard mamy ustawienia 2 (Auto)) --> Zmiana wartości z 2-3 pozwoli nam jezdzic tylko w trybie dynamic. 1 = Comfort 2 = Auto (Standard) 3 = Dynamik 4 = Individual Jeśli nie mamy guzika od zmiany trybu jazdy Drive Select kanały 63-66 zmieniamy w każdym na wartość 4
  10. Witam, nie znalazłem nigdzie tematu odnośnie serwisowania napędu quattro, posiadam silnik 3.0 tdi i przebieg 104tys km. Czy trzeba wymieniać jakieś oleje w dyfrach czy coć w ten deseń?
  11. Ludzie jest tak... jak robię testy w 6D klapa zamyka sie i otwiera, ale nie działa dociąg i nie działa zamykanie z przycisku.... działa tylko zamykanie przez VCDS... ---------- Post dopisany 02-02-2014 at 09:52 ---------- Poprzedni post napisany 28-01-2014 at 21:54 ---------- Witam, Podsumowanie mojego montażu Klapy Dziękuje wszystkim za pomoc między innymi: Darecy, proximpuh, Wrclaguna, Hohe bez nich by się nie udało Wszystko sprawne, byłem w Aso, jednak nie obeszło się bez wymiany modułu komfortu, można go zapisać na listę tych z niebieską wtyczką 32 pin, które nie obsługują klapy, 250 zł w Aso i CQ założony i wszystko śmiga
  12. Miejmy nadzieję że to to wieczór będę wszystko sprawdzał i będzie wiadomo
  13. tak zakodowane ---------- Post dopisany at 08:37 ---------- Poprzedni post napisany at 06:52 ---------- hmm raczej dobrze podłączyłem warkocz z klapy do warkoczu w module komfortu. Tylko mam pytanie wlutowałem się do tego warkocza tak 10 cm przed kostką w komforcie, troszkę go rozwinąłem maks 3 cm i się wlutowałem czy to może w czymś przeszkadzaC?
  14. błąd był jeden nie wiem czy dalej widnieje: 00317: rear lid control module
  15. http://a4-klub.pl/members/proximpuh-8154/ A rzuci ktoś okiem na tą instrukcję z której było robione czy z nią wszystko ok??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...