lukasz3142
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukasz3142
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia lukasz3142
0
Reputacja
-
Witam Prośba o ocenę logów statycznych, auto nierówno pracuje na wolnych obrotach, buja trochę silnikiem. Poniżej na razie logi statyczne postaram się dodać wkrótce dynamiczne. Logi statyczne BasicSetings silnik gorący: grupa 011: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum grupa 003: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Logi statyczne na gorącym silniku grupa 001: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 004: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 013: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 018: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Grupa 023: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum LOG na zimnym silniku po uruchomieniu grupa 007-013-023: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
-
Poza tym nie mam żadnych błędów w silniku.oprócz tych bujniec na wolnych obrotach nie mam żadnych innych objawów.Mam wrażenie że jak dzisiaj robiłem logi i go dobrze przegonilem ze te drgania są dużo mniejsze. Sorry za interpunkcje ale pisze z telefonu w pracy. Link do pełnego logu z grupy 23: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de003524de7e50e0.html Wynika z niego że wszystkie bipy są OK Postanowiłem zastosować preparat LIQUI MOLY 2185 : http://www.liqui-moly.pl/produkty/dodatki/dodatki-do-paliw-diesel/dodatek-do-common-rail-2185-detail Wlałem cały preparacik na stacji, a następnie zatankowałem ON do pełna zobaczymy jakie przyniesie to rezultaty czy bedzie jakaś poprawa i czy drgania ustaną.
-
Ale czasami buja na wolnych obrotach czuć to aż na karoserii zastanawia mnie fakt że wcześniej tego nie było przed zmianą rozrządu, a wtedy samochód jak sprawdzałem vagiem miał kąt synchronizacji ( -3,2). Po zmianie rozrządu ustawiliśmy kąt synchronizacji na bliski zeru, ale wtedy zaczęły się te cyrki z bujaniem na wolnych obrotach gdy był silnik zagrzany no i daliśmy kąt synchronizacji na taki jak teraz i wibracje były dużo mniejsze ale pojawiały się i są teraz tez czasami silniejsze czasami słabsze. Zastanawiam się czy nie spróbować wrócić z kątem synchronizacji na -3,2 i zobaczyć czy zjawisko nadal będzie występowało. Zastanawia mnie też ta dawka paliwa na wolnych obrotach 0,4l/h czy nie jest za mała i czy to nie jest przyczyną.
-
Witam wszystkich. Prosiłbym o ocenę moich logów, samochód A4 B6 1,9 AVF 2004r., gdy samochód się nagrzeje do temperatury roboczej 90st. C na wolnych obrotach wpada w drgania czasami są wyczuwalne mocniej czasami słabiej. Poniżej w linkach zamieszczam logi z dzisiejszego Vagowania: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8379da0224521fe3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40b248d86aab18de.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00d8ff550ea4be87.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f65a6c5778686250.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fbfa17a5fbd0571.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44aee66021b03434.html Prośba o wyrozumiałość logi robiłem po raz pierwszy. Pozdrawiam