
knapior
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O knapior

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
San andreas
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam panowie dzisiaj podczas inspekcji odmy zauważyłem zniszczona wtyczkę od nastawnika /wariatora moje pytanie brzmi tak czy można jeździć z odpietym nastawnikiem czy lepiej nie próbować? Pozdrawiam
-
Witam od pewnego czasu zmagam się z wypadaniem zapłonów na 3 i 4 cylindrze , zauważyłem olej w gniazdach więc wymieniłem uszczelkę pod pokrywą, wymieniłem również świece zapłonowe , podmienialem cewki , w międzyczasie wymieniłem również czujnik płynu chłodniczego w króćcu, niestety jak zapłon wypadał tak wypada na tych samych cylindrach , podmienianie cewek nic nie daje, wypialem ostatnio przepływomierz i o dziwo auto bez przepływomierza odżyło,kręci ładnie do odcinki nic nie wypada czasami jak dojeżdżam do krzyżówki to przyfaluja obroty ale naprawdę jest dużo lepiej z wypiętym, czy to możliwe że przepływomierz powodował wypadanie zapłonów?
-
Witam mam problem chyba z alarmem który umiejscowiony jest u mnie za przekaznikami pod kierownica , odcina mi pompe paliwa, przekaznik wymieniony poniewaz uderzenie w przekaznik pomagalo na jakis czas, jak najlepiej tam sie dostac czy od srodka czy od grodzi
-
Witam mam wydaje mi sie dziwny problem, zawsze po podpieciu auta pod kompa przez 3-4 odpalenia wariuje na ssaniu obroty skacza potrafi nawet zgasnac, ktos wie dlaczego tak soe dzieje?
-
Witam dziś wracając z pracy wyjeżdżając pod spora górkę autko straciło na mocy, wczolgalem sie na szczyt , czek mrygal i auto kulalo po kilku odpaleniach jakos udalo mi sie doczlapac do domu , wywalil takie bledy czy to padajaca cewka?
-
Dobrze przepraszam za okreslenie dym, jest duzo pary a z wydechu moze i czuc troche oleju ale w cieple dni niepuszcza nic z wydechu , jezdze na motul 6100 i na 1k km dolalem 300ml
-
Jeszcze wiecej? No to bedzie niezla zaslona dymna
-
Panowie wrzucam film, nie za duzo tego dymu? Jak jest cieplo bylo git , jezdze na lpg
-
Po wymianie przeplywki auto przestalo gasnac jest ciut slabsze w moim odczuciu ale pracuje stabilnie
-
Panowie tyrkoli juz jak oszalaly , odpalanie na zimno super cisza, a jak sie zagrzeje to armageddon nawet czasami podczas zmiany biegow rzezi jak luzny lancuch, po kasowaniu bledow ustaje na chwile, czasami zdarza sie ze sam tez przestanie na pare sekund, powiedzcie czy wyjecie tego i wyczyszczenie ma wogole sens?
-
Zly temat moge prosic o przeniesienie na techniczny?
-
Panowie okazalo sie ze moja przepływka odmowiła współpracy, usuwalem bład i na ok 100km bylo dobrze, pozniej wywalalo esp i checka , a ostatnio nawet usowanie nie pomagalo, a po odpieciu wtyczki niebylo zadnych roznic, zakupilem uzywanego boscha, po zamontowaniu auto kulalo na obrotach a pierwsze pare metrow jazry bylo w stylu kangura, teraz juz jest ok ale wlasnie ALE auto jest mniej dynamiczne i wydaje mi sie ze dlugo trzyma obroty gdy zmieniam bieg z 1 na 2 , czy moge moec takie odczucia bo na uszkodzonej przeplywce auto dostawalo wieksza dawke paliwa?
-
Jak w temacie , jako iz moj mini vag nielaczy sie ,zaczalem rozgladac sie za kablem , blisko domu znalazlem elm327 czy taki kabelek nada sie pod vaga?
-
Odlaczylem radio nadal brak polaczenia
-
Tak ma wejscie mini usb od dolu , próbuje od wczoraj no i za chiny z silnikiem sie nie laczy,wyczytalem gdzies w necie ze problemem moze byc nieorginalne radio ale niewiem czy to prawda