
Bras
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bras

Informacje
-
Imię
Rafi
-
Miasto
Szwecja/Malmo
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
W grupie 022 jest mass flow, tyle ze to raczej za mało ?
-
przepływka 0280 217 117. a co ja znajde na 2 kanale ?
-
Czy mimo skromnej pomyłki, ktoś by mógł mi pomóc ?
-
Bras obserwuje zawartość Audi A4 B5 i 1.8T
-
Nie ma, wiem że pomyliłem dział...
-
Witam! mój problem polega na szarpaniu auta podczas gwałtownego przyśpieszania, lecz nie zawsze. Nie mam pojęcia w czym przyczyna, filtry zmienione, dv, n75, przepływka , gumowy tip bo była dziura przy turbo. Gruszka chodzi na jałowych, turbo słychać podczas jazdy. Zrobiłem też test szczelności dolotu, ale poniżej 0,5 bar (nie posiadam kompresora) przeciek tylko od zaworka zwrotnego od serwa. Zastanawiałem się nad przeładowaniem, jednak przy przeładowaniu powinno raz pier***nąć a nie poszarpywać, chyba że się mylę.. pomóżcie pasjonaci. Załączam logi stt z grupy 000, oraz dyn z grupy 016,022,025 http://vaglogi.pl/log-022_016_025_3q72fN.html http://vaglogi.pl/log-000_4Lh8GH2.html pozdro EDIT chopaki zapomniałem o logu statycznym z grupy 016, tam nie pokoi mnie 3cia cewka, jednak po odpięciu silnik skacze więc raczej dobra, lub się kończy.? http://vaglogi.pl/log-016_47Nkc35.html
-
przepływka zmieniona, nie ma poprawy niestety, błędów brak wiec nie było co kasować. podgląd na vagu wartości powietrza na jałowym i są trochę większe o 1,5 g/s, dynamicznych nie miałem kiedy zrobić...
-
kupiłem dziś używana przepływke, lepsza bosch używka niż ori china. jutro montaż, zobaczymy czy coś się zmieni.
-
nad przepływka dawno myślałem, ale to niestety jest nie mały koszt chcąc ori... ten wskaźnik wpiąć najlepiej między n75 a turbo, czy można na wężyk do dv od kolektora?
-
ugina sie jakies 2,5 cm "ewentualnie mozesz zapiąć MBC na sztywno ustawiony na 0.6b i jezdzic.." wpinajac ten zawór, musze n75 wywalic?
-
wkladałem 2 przypadkowe przepływki, gdzie musiałem piny rozginac bo gniazdo troszke wezsze, czemu nie ma błedu?? postaram sie zmotac turbo, widzialem wczoraj całkiem niezłe na szrocie... Pytanie z innej gruchy: czy pasek rozrzadu, powinien byc luzny przy naciskaniu reka?
-
no to nie zbyt mnie pocieszyłeś a przepływka w normie? siedzi tam od volvo... nie powinna miec ok 150g/s?
-
A wiec oto logi : http://vaglog.pl/log_203211.html http://vaglog.pl/log_203212.html To jak pomoze ktos?
-
fakt. data zatwierdzenia 98, pierwsza rejerstracja 99, tym sie kierowałem, mój bład.
-
nie moge foty wzucic... na stronie zarejerstrowanych mam 99 na papierze tez... moze składak
-
pierwszy lift, bez xnenonów, a czemu?